***
Yıllar geçmiş , Elif'in hayatı büyük değişimlere tanık olmuştu .
kaybettiği sevdiklerinin ardından derin bir acıyla boğuştu .
Ancak zamanla , bu acı onun içsel bir dönüşüm geçirmesine yardımcı olmuştu .Elif , yaşadığı kayıplarla yüzleşerek kendi gücünü keşfetti ve hayatını anlamla dolduracak bir amaca yönelmeye karar vermişti .
***
yine bir günün kapanışında sarahan , elif'i yanına çağırmıştı , ne kadar yıllar geçsede hiç değişmezdi bu sessizliğin ardındaki sözlerin gizemi .
elif , koltuğa oturmuş parşömenleri inceliyordu . ardından sarahan dede'nin konuşmaya başlamasıyla pür dikkat ona odaklanmıştı.
yılların yükünü taşıyan sarahan , dünyayı yöneten son insan olarak kalan torununa baktı .
Gözleri yaşlı , yüreği dolu dolu Elif'e seslendi "sana hep söylerdim 20 yıl önce , bugün 1 yaşındayım yarın 2 olamazsam bana kızma diye hatırladınmı? "Elif sessizce evet dercesine başını sallamıştı.
Sarahan , umudu ve gücü bulmak için içindeki derin bilgelikten faydalandı
son nefesini verirken , gözlerindeki ışıkla sarıldı Elif'e . "elif , kayıplarımızın ardından bile hayatta güçlü olmayı öğrendik. unutma , sevdiklerimizin anıları hep kalbimizde sonsuza kadar yaşar . benim sana bıraktığım mirası hep sürdür . umutla dolu yarınlar seninle.
içindeki gücü bul , sevgiyle yaşa . ben buradan ayrılıyorum ama sizlerle her zaman kalbinde olacağım."sessizlik , sarahan dede'nin sözlerini yankılandırdı.
elif, dede'nin gözyaşlarını silerek , onun mirasını ileri taşıyacağına söz verdi.Son olarak kaybettiği kişi Sarahan dede olmuştu ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARAHAN
Short Story"Kayıplar, yüreğimizi sarsar ama aynı zamanda içimizde yeni umutlar da yeşertir."