Gülhan'ın gözlerindeki ciddiyet aklıma geldikçe ,onun verdiği görevi daha da yerine getirmek istiyordum.
Görevi tamamlayabilmem için anahtarı bulmam gerekiyordu. Anahtar, ihtiyaç içindeki bir grup insanın yerini gösteriyordu ve bende anahtarı bu evde bulacaktım .
***
incelemeye başlamıştım her yeri , eski bir kitap bulmuştum Gülhan'ın tarifine göre tamda bu kitap beni götüreceti anahtara , kitabı inceledim ve arasında bir parşömen buldum.
parşömen, anahtarın nerede olduğunu gösteren Bir haritaydı.
nereye gideceğimi bilmeden , düşünmeden haritayı takip ettim .
hava biraz kötüydü dolu ile karışık yağmur yüzüme yüzüme vuruyordu , fazla vakit kaybetmeden yoluma devam etmiştim yolum ormana çıkmıştı bir parşömene ne kadar güvenilir orası meçhuldü tabi ama sonuç olarak hayatımda tehlikeye girse bu görevi yerine getirecektim.harita çok farklı durumdaydı yarısı yırtılmış , deriden bir parçaydı bazı kısımlarında soru işaretleri vardı .
ileride bir ev görünüyordu hafifçe yürüyerek önüne doğru yönelmiştim.
eve girmeye niyetlenmiştim ki , birden kapı açıldı . yaşlı bir adam karşımda dikilmişti korkuyordum .
ben konuşmadan Adam konuştu "Sen gülhan'ın bahsettiği üstad ruh olmalısın seni bekliyordum " dedi.
Gülhan 'ı nereden tanıyordu bu adam ve beni niye bekliyordu?
biraz düşündükten sonra " evet gülhan'ın kardeşiyim , arkadaşı ve herşeyiyim ama Gülhan nerede ?"dedim.Yaşlı Adam bana işaret etti eliyle kulübesine girmem için , fazla bekletmeden girdim.
kulübenin içi dışarıdan göründüğü gibi değildi, farklı bir atmosfere sahipti .
dört bir yanı kitaplarla çevriliydi ve elimde bulunan parşömenden her yerde vardı ,
oysaki ben hayatımda ilk defa görmüştüm bu parşömenlerden, bu kadar yaygın birşeyse neden 16 yılda sadece şimdi görmüştüm ki?Bunlar beynimde dolaşırken , adam birden öksürdü " Sen beni bilemezsin ama ben seni biliyorum ve şuan gülhan'ın nerede olduğunu da söyleyebilirim çok istiyorsan?"
Gülhan diyince içim yine bir tuhaf olmuştu. "tabi efendim , bilmek istiyorum nerede olduğunu"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SARAHAN
Short Story"Kayıplar, yüreğimizi sarsar ama aynı zamanda içimizde yeni umutlar da yeşertir."