"Linda"

24 10 0
                                    

Merhaba!!! Ben İrem bir şey demek istemiştim. Bu bölüm "Acımasız Kraliçe ile bağlantılı bir bölümdür. Onu okumazsanız bölümü tam anlayacağınızı düşünmüyorum. Yazarı elifbayrak490  gerçekten ikimizde uğraşıyoruz, her iki hikayeye de puan vermeyi unutmayın! Sizin bir puanınız bizim için gerçekten önemli.

Bölüm başlıyor, iyi okumalar.

Elina ile beraber izlediğimiz dizi bitmişti.  "Çok iyi bölümdü!" Dedim birden,

"Bence de!" Dedi başını omzumdan kaldırmayan Elina, sonra

"Richard sen gitar çalabiliyor musun?" Dedi birden.

"Evet, gitar çalmayı severim. Neden ki?"

"Çalsana."

"Şimdi mi?"

"Evet."

"Gitarı nerden bulacağız peki?"Dedim ,  Elina ise daha önce hiç girmediğim bir odanın kapısını açtı. Ben de arkasından geldim

"Şu Noel ağacını kaldırmama yardım eder misin Rich?" Dedi Elina hala nolduğunu anlamadığım için Elina'nın yüzüne boş boş bakıyordum.

"Richard, iyi misin?" Dedi yüzüme bakan Elina.

"Tabi ki yardım ederim, dalmışım kusura bakma."

"Sorun değil." Dedi Elina sakin bir ses tonuyla.

Noel ağacını kaldırdım ve onun altında siyah poşete sarılı gitarı gördüm. "Noel ağacını tut Elina, gitarı alacağım." Dedim. Elina'dan ses gelmedi.

Gitarı çıkarttım. Elina gitarı tutarken ben siyah poşeti tuttum ve gitar açık halde Elina'nın elinde duruyordu. "Tut!" Dedi ve yatağa hopladı.

"Uzun süredir çalmıyorum Elina, çok şey bekleme benden" dedim gülerek. Oda bana güldü ve "Senden çok şey bekliyorum Richard." Dedi.

Gitar çalmaya başladım.

Sonra durdum ve Elina'ya "eşlik etsene" dedim.

"İyi de ben gitar çalamam ki"

"Sesini kullan " dedim ve Elina'nın itiraz etmesine izin vermeden gitarı çalmaya devam ettim.

Elina eşlik etmeyince "Hadi ama Elina! Neden eşlik etmiyorsun?" Dedim mızmızcı bir sesle.

"Richard sesim hiç güzel değil ki."

"Sesin gayet güzel Elina, en az görünüşün kadar güzel bir sesin var."

Cevap vermedi ve sadece beni izledi, yanakları kızarmıştı. Mavi gözleriyle bana bakıyordu, hiçbir şey konuşmuyorduk. Bir süre böyle kaldık. Daha sonra gitardan ritim tutturdum .

Ben gitar çalarken Elina mırıldanmaya başladı.

"Gecenin biri, aptalın biri. Kalbinin dışında bekliyor içeri girmeyi. Şarkıcıyım ben, müzik kutundayım. Arayıp bulamadığın o şarkıyım, yani bence öyle olmalıyım."

Sesi eğitim almış kadar iyiydi. Elina ne kadar mutlu ya da huzur doluydu bilmiyorum ama ben bu durumdan çok memnundum ve huzur doluydum. Sonra şarkının devamını getirdim.

"Bu gece yağmurda, camında bi' damlayım. Toprak kokusundayım, ıslanmış serenatım. "

Hayranlıkla yüzüme bakan Elina'ya baktım. Bana gözlerindeki ışıltıyla bakıyordu, onun okyanusa benzeyen gözlerini izlemek hoşuma gidiyordu.

Siyah Beyaz PerdeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin