היילי:
החצוף הזה עולה לי על העצבים. " למה חזרת לפה בעצם?" שאלתי , עדיין זועמת. שמעתי אותו מתקדם מאחוריי " כי ראיתי שהם באו לחפש אותי וידעתי שאת פה לבד. דאגתי לך." הטון שלו הפך פלרטטני והוא הרעיד אותי. הסתובבתי נחושה
"כדאי לך להפסיק" " עם מה?" הוא מצמץ בעיניו בתמימות מזויפת " תפסיק לנסות לפלרטט איתי!"צרחתי " או ש.. " ? קולו היה מלא ציפייה. " תקבל כאפה לפנים רק שהפעם תשמע צלצולים שבוע " הוא גיחך והוציא אותי מדעתי. " אם תתני לי כאפה זה רק כי את רוצה לגעת בי שוב איכשהו. " הוא התריס לכיווני ואיבדתי את זה לגמריי
" תקשיב לי ותקשיב לי טוב. אתה צריך להבין משהו מאוד פשוט, אני מעולם לא רציתי אותך אני לא רוצה אותך ולעולם לא ארצה אותך הבנת??!" חייכתי בשטניות וניסיתי להשאר רגועה. " את מאתגרת אותי?" הוא הזדקף והתקרב נחוש
" מאתגרת אותך למה בדיוק?" שאלתי
" להוכיח לך שאם רק אנסה את תרצי אותי יותר מהחיים עצמם?" הוא חייך את החצי חיוך המושלם שלו ועיניו ברקו. רציתי לדרוך עליו כמו על ג'וק. בחיים לא עיצבנו אותי ככה. " חה! אתה בטוח בעצמך יחסית לקוף מגודל " אמרתי כשהטון שלי רעד מכעס. צחקתי מהבטחון העצמי המופרז שלו. " איך קראת לי?" הוא רטן בזעם. " קוף מגודל. למה יש לך בעיה עם זה??" עניתי בלהט נחושה לריב איתו.
" בוא נגיד את זה ככה, אם תמשיכי לדבר אליי ככה את תהיי בבעיה" הוא נתן לי בדיוק את הנשק שהייתי צריכה. חייכתי מאוזן לאוזן ואמרתי בטון. הכי מתגרה שהיה לי " מה בדיוק תעשה לי? קוף מגודל..." מרחתי את המילה בהנאה גלויה
הוא התקדם ואני התרחקתי. המשכתי לצעוק לו מרחוק " קוף מגודל , קוף מגודל" צחקתי בין לבין מהפרצוף שלו שהפך זועם. פתחנו במרדף והתחמקתי הייטק. הייתי גמישה וקלילה וידעתי לדלג בין החפצים בחדר הצפוף. הוא לעומת זאת הפך בדרכו את מה שהיה מולו נתקע בחפצים וקילל. המשכתי לצחוק עליו.
זה עשה אותי מאושרת. חוסר דיוק קטן שלי גרם לי למעוד על השטיח הפרוותי בפינה ותוך שניות חשתי את עצמי מרותקת לפרווה הרכה והוא גוהר מעליי עצבני ומתנשף. " תפסתי אותך" הוא חייך כטורף וליקק את שיניו הצחורות בניצחון. למרות שהוא ממש הלחיץ אותי ככה עטיתי את מסכת האדישות ושאלתי בשיעמום "נו, מה כבר תעשה לי קוף מגודל" הוא נהם בכעס ורכן אליי קרוב יותר באיום, לופת את ידי חזק יותר . השפעתי עליו ועיצבנתי אותו ולא היה לו איך להחזיר לי. " כדאי לך לשתוק" האיום בקולו היה מורגש והתחלתי לחשוש אך גאוותי לא נתנה לי לסתום. " אתה לא מפחיד אותי קו..ף מגו..." לא הצלחתי לגמור את המשפט כי הוא תפס את שני ידיי הרים אותן מעליי והתחיל לדגדג אותי ללא הפסקה. התפתלתי תחתיו כמו דג מפרפר נאבקתי בו תוך כדיי צחוק בלתי נשלט. " דייי" ניסיתי לצעוק לו. " נראה אותך עכשיו קופיפה.. מי הקוף עכשיו?" הוא דגדג בלי להפסיק בבטן, בבת שחי בצוואר. הוא דיבר אליי בקול זחוח של ניצחון " תעני לי, מי הקוף עכשיו?" הוא צחק עליי והרגשתי שהאוויר נגמר לי. " דיי תפסיק.. בבקשה! נייט! " ברגע שצרחתי את שמו הוא הרפה והפסיק מייד. מביט בי בחיוך זדוני. " אני אשחרר אותך אחרי שתגידי נייט המושך הוא המלך שלי" הוא עדיין לפת אותי למרות שהפסיק לדגדג.
"בחלומות שלך" גלגלתי עיניים . כעסתי כל כך ונאבקתי בו אך הוא היה חזק ממני והמשיך לייסר אותי בדיגדוגים לאחר סבל של כמה דקות וצרחות שלי שיפסיק הוא נעצר והתרה בי " פעם הבאה אני לא אוותר לך, עכשיו זה רק כי אין זמן ואני יודע שאת עקשנית. " הוא קם ממני בחיוך מסופק וייצא מהאוטובוס משאיר אותי זועמת , מובסת ומתנשפת.
YOU ARE READING
אהבה רעה
Romance" את רוצה שאוכיח לך שאם רק אנסה את תרצי אותי יותר מהחיים עצמם?" הוא התקדם בטוח בעצמו ונחוש כל כך שרציתי להעיף לו כאפה. מישהו חייב לאזן את השוויצר הזה. " אתה בטוח בעמך יחסית לקוף מגודל.." עקצתי אותו בטון הכי שטני שהיה לי. " איך קראת לי?"... הוא היה ה...