חוצפן

232 14 11
                                    

הוא התקרב עליי עיניו משוטטות על גופי
" תעצור שם מניאק" נלחצתי ממנו. אני רק במגבת והוא אין לו גבולות זה. " למה ? את  מפחדת שאני אתקרב ו.. יציץ?" הוא חייך בזדוניות ממשיך להתקרב אליי. כבר הייתי דחוקה לקיר אז לא היה לי מה לעשות חוץ מלצעוק עליו. " ממש מצחיק." לעגתי לו חושבת איך להעיף אותו מפה לכל הרוחות כי אם הוא יישן לידי היום זה ייגמר רע. ממש רע. אסור לי להסיח את דעתי מלמצוא עבודה ולהתקבל לנאפו והוא ההסחת דעת הכי גדולה שיכולתי למצוא.
" אפילו ארגנת לנו נרות, אווירה רומנטית"
הוא התקדם והזכיר לי באמת שאין חשמל עדיין. רגע... אולי. לא..  אבל.. אולי אני אשאיר אותו לילה אחד ובתמורה הוא יסדר לי את החשמל את המים וגם עבודה.
טוב. הוא היחיד שאני מכירה בעיר הזאת ואני צריכה לנצל את זה. הרמתי עיניים אליו ופגשתי במבטו השטותי מחייך אליי בהתנשאות. " תקשיב, יש לי תנאים." דיברתי ברשמיות. " תמשיכי..." הוא גרגר והמשיך להתבונן בי מלמעלה למטה שוב ושוב. " אנחנו נדבר אחריי שאני אתלבש" פסעתי לחדר בעצבים וטרקתי את הדלת שמעתי אותו ממלמל מבחוץ " למה?" זרקתי את המגבת על הרצפה ושמתי את התחתונים בעצבים מהרהרת אם אני לא עושה פה טעות. המכנס פיג'מה הקצרצר כבר היה עליי החולצה פה אבל איפה החזייה? לא... אין סיכוי. באתי להחזיר את המגבת אבל היא הייתה מכוסה אבק.
" לעזאזל" שכחתי אותה בתיק בסלון.
" קרה משהו?" הוא התעניין מבחוץ.
" כן, נייט אתה יכול להיות רציני לשנייה?" שאלתי אותו בהיסוס. " כן" הוא הרצין וגבותיו התכווצו. " החזייה שלי, בתיק בסלון... אכפת לך?" הוא לא התאפק וחייך נאנחתי. הוא נקש על הדלת כעבור שנייה
" לעזור לך להתלבש?" הוא שאל ואני זעמתי וחטפתי אותה מידיו. " ממש בוגר."
גמרתי ויצאתי אליו. " רציני עכשיו מה הקטע עם הנרות?" שאל, נשען בגבו אל הקיר וסיגריה תחובה בין שפתיו התפוחות
" תנאי ראשון- אין סיגריות בדירה " חטפתי את הסיגריה מפיו ומעכתי אותה בכיור. "תנאי שני - אתה לא תיגע בי" נעצתי בו עיניים. " מישהי פה עפה על
עצמה" הוא התעצבן. " תנאי שלישי אתה תסדר לי את העניין עם החשמל והמים בדירה כי כרגע אין לי. אני אשלם מה שצריך כמובן והתנאי האחרון - תתחייב למצוא לי עבודה." התיישבתי בין הכריות מחכה לתגובתו . " עם כל התנאים האלה אני יכול לסגור חוזה לחודש. " הוא הוציא סיגריה חדשה ותחב אותה בפיו. " תשאר כמה שאתה רוצה בתמורה " פלטתי בלי לחשוב. מה אני עושה?. ראיתי עניין ניצת בעיניו החומות. " האמת שזה יכול להתאים לי" הוא הסתובב ופתח את החלון במטבח." האנשים האלו עלו כרגע על כל מקומות המסתור שלי. אני צריך מקום. את גרה פה לבד?" הוא הוציא מצית מכיסו.
"כן" קמתי אליו ממהרת להעיף את הסיגריה מפיו אך הוא תפס את ידי " אני ליד החלון, זה לא שאני יכול לצאת או משהו , הם שם." הוא הרפה ממני וניגשתי לחלון. ראיתי את הב.מ.וו. המוכר חונה שם. " אז אתה ממש צריך אותי" גיכחתי.
" בדיוק כמו שאת צריכה אותי " הסתובבתי אליו בהרמת גבה. הוא חייך ונשף החוצה את כל העשן. " את לא היית מסתדרת פה הרבה בלי חשמל ומים נכון?!" באור הכתמתם של הנרות ששיחק על פניו הוא נראה אפל וחתיך פי כמה ופשוט הבנתי שעשיתי לעצמי חיים קשים.

אהבה רעהWhere stories live. Discover now