Bir annenin ve babanın evlat acısının yerine hiç bir şey alamaz ve hiç bir şey geçiremez bu yüzden en büyük acı evlat acısıdır hele ki evladının ölümü cinayetse birde o acıyla adalet savaşı vermek çok zordur.
Zeynep Caner'in yanına geldi.
Caner feryat ederek " Diclemmm kızım koruyamadım seni ."
Defne ayağa kalktı.
"Kadir bey emin mısınız ikizim olduğundan Dicle mi " dedi Defne.
Zeynep Caner'e bakarak " Diclemm olamaz demi seslerinizi duydum ben yanlış duydum deyin lütfen."
Caner ayağa kalktı ve Zeynep'e sarıldı .
"Maalesef ki doğru Diclemiz melek oldu " dedi Caner.
"Defne hanım Dicle hanımın kimliğini bulduk ucu yanmış şekilde yani cesedin Dicle'ye ait olduğu belli başınız sağ olsun " dedi Kadir.
Defne sinirle "Yapan kim ikizimi bizden hayattan koparan kişi kim Kadir komiserim kim bulundu mu yoksa geziyor mu elini kolunu sallayarak geziyor mu ? "
"Maalesef ki bulamadık fakat arıyoruz ve cezasını çekecek ve gelip görmeniz gerekiyor cesedi Defne hanım şimdi değil fakat bir ara gelin tekrardan başınız sağ olsun" dedi Kadir.
Polisler gitti.
"Baba anne bunu yapan kişiyi güldürmeyin ağlamak yok o iti bulana kadar " dedi Defne.
"Senin için hava hoş sen silmiştin kardeşini Defne bari duygularımıza karışma " dedi Caner.
Caner ve Zeynep içeriye gitti.
Defne kardeşimi kaybettim tamam kızdım sinirliydim fakat ölmesini de istemem ki asla istemem ne dersem derim o benim ikizim kardeşim bir şey olmasını istemem suçluyum onu kovdum için kalbini kırdım için fakat ölmesini istemem benim de canım yanıyor.
Bir gün sonra Yılmaz ailesi morga gelmiştir.
Morg 'un önüne gelen Zeynep ve Caner ağlamaya başlamıştı içleri yanıyordu kızını evladını kaybetmişlerdi belki o annesinden babasından nefret bile etse de annesi ve babası kızından nefret edemiyordu annelik babalık belki de buydu ne olursa olsun evladından vazgeçmemekti morg 'un önüne gelseler bile bir yerden çıkıp anne ve baba ben ölmedim demesini bekliyorlardı.
"Ben girerim görürüm siz ayakta bile duyamıyorsunuz" dedi Defne.
Caner sinirle " Sen ne yüzle gireceğin Defne ben girerim annen dayanamaz zaten hasta onun yanında dur ."
"Ben Dicle'nin düşmanı değildim baba ben girerim bu konu burada kapalı birde beni suçlasan suçlayıcı sözlerin olursa beni de bulamazsınız " dedi Defne.
Defne morg 'un içerisine girdi.
Dicle'nin ölümünün de Defne'nin suçu var mıydı ?
Defne ve Caner'in konuşması siz de ne hissettirdi ?
Dicle'nin ölmesine üzüldüğünüz mu ?
Bu bölüm nasıldı ?
Yeni bölüm de geldi sorduğum sorulara cevap veriniz lütfen yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın 🥰🥰🥰🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçlü olan kazanır (+18)
Acciónbu hayatta bir adalet var mıydı yoksa adalet yerine gelmesi için güçlü olmak mı gerekiyordu hikayeme hoş geldiniz adalet isteyen ve bu yolda her şeyini kaybeden biri olarak bu adalet savaşında kazanacak mıydım yoksa kaydecek mıydım