Mahkeme

22 10 4
                                    

İnsan gördüğü ve duyduğu şeylere bazen inanmak istemez fakat gerçek apaçık ortadadır fakat insan o gerçekten kaçmaya çalışır nereye kadar kaçabilir ki hele ki o gerçeklik ölümse ölümden kaçılır mi  ?

Defne önünde yatan cesede bakarak " Diclem ikizim ."

Defne Dicle'ye sarılmaya çalışırken yanında ki kişi Defne'yi tuttu.

"Hanımefendi başınız sağ olsun  hadi çıkalım" dedi X.

Defne'nin sesi titreyerek "İkizim burada yatamaz üşür tek başına yapamaz . "

"Çok zor avukat hanım fakat güçlü durun " dedi X.

Defne morg 'tan çıktı.

Caner ve Zeynep Defne'nin gözünün içine yalvararak bakıyorlardı içeride olan kişi Dicle olmasın diye dua ediyorlardı sanki bazen bazı şeyleri yalanlamak kabul etmemek daha kolay geliyordu fakat gerçek değişmez gerçeği kabul etmeleri gerekiyordu.

"Başımız sağ olsun " dedi Defne.

Zeynep ağlayarak Caner'e sarıldı.

Caner ağlayarak "Kızım Diclemmm."

"Hadi gidelim" dedi Defne.

"Sen nasıl böyle durabiliyorsun yıkılmadan ağlamadan bu kadar nasıl taş kalpli olabiliyorsun Defne ya kardeşini ikizini kaybettik nasıl böyle acımasız vicdansız olabiliyorsun nasıl hiç bir şey olmamış gibi davranıyorsun " dedi Zeynep.

"Anne ağlasam bağırsam çağırsam ne olacak ikizim geri mi gelecek gelmeyecek birimiz güçlü olmak zorunda birimiz içinde yaşamak zorunda ve yine her şeyi içine atan kişi benim " dedi Defne.

Defne  yürürken " Eve bırakırım sizi benim işim var ."

Zeynep ve Caner de Defne'nin arkasından gidiyor.

Yılmaz ailesi araba bindi ve eve geldiler Zeynep ve Caner arabadan indi eve girdiler Defne arabayı sürdü.

Defne bürosuna geldi ve odasına girdi Hilal'in davasına bakıyor.

Defne ikizim öldü fakat içimde anlamlandıramadığım bir his var ikimizin cesedini gördüm fakat sanki o ceset Dicle'ye ait değilmiş gibi hissediyorum sanki Dicle bir yerlerde yaşıyormuş gibi hissediyorum belki de içten içe kabul etmedim içindir belki de o his fakat dışımda güçlü olmaktan yorgunum.

İki gün sonra adliye  salonunda.

Hilal Defne'ye bakarak " Defne hanım  kızımı öldüren zanlıyı lütfen hapse atacağız bugün demi ? "

"İnşallah amacımız adaletin yerini bulması Hilal hanım" dedi Defne.

"Defne hanım burada başınız sağ olsun cenaze evinizi bırakıp geldiğiniz için de teşekkür ederim" dedi Hilal.

"Bir şey değil " dedi Defne.

Bir süre sonra Defne ve Hilal ve müvekkilinin avukatıyla zanlı mahkeme odasına girdiler.

Defne'yi suçlayan Zeynep haklı mıydı ?

Mahkeme sonucu ne olacak ?

Defne ve Hilal'in konuşması sizde ne hissettirdi ?

Bu bölüm nasıldı ?

Yeni bölüm de geldi sorduğum sorulara cevap veriniz lütfen yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın 🥰🥰🥰

Güçlü olan kazanır (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin