İnsan kardeşini kaybetti halde onun ölmediğini düşünüyorsa ve içinde hala ölmediğine dahil bir umut varsa bu umut kötü bir şey mi yoksa iyi bir şey mi hem iyi hem kötü neden iyi çünkü hayatın boyunca yaşayabilirsin sırf o umut için yaşarsın kötü olması da o umut içten içe insanı öldürür.
Adliye salonu.
"Defne hanım şu ana davamız başladı dinliyorum" dedi Hakim.
Defne Ayağa kalktı.
"Cihan bey önünüzde bulanan dosya da öldürülmüş çocukla ilgili Çok bilgi var fakat burada olma sebebimiz çocuğu öldürdüğünü düşünülen zanlı Hilal hanımın kardeşi ve bunun kanıtı da var Damla'yı kaçırıldığı anda ortada olmadığı ve Damla'nın saçı arabasında çıktı aynı zaman da arabasının bagajın da kanlı halı bulundu bunların hepsi dosya da geçiyor" dedi Defne.
Müvekkilinin avukatına söz verilmeden ayağa kalktı.
Mert hakeme bakarak "Cihan bey Defne hanımın dediği hiç biri kanıtlı değil müvekkilim suçsuz adalet yerini bulsun. "
"Mert bey söz verilmeden konuşmayın ve her şey kanıtlı dosya da Defne hanımın dediği hepsinin kanıtı var " dedi Cihan.
Cihan önündeki dosyaya biraz daha bakıyor ve iki tarafı da dinliyor bir süre sonra.
"Karar" dedi Cihan.
Hilal ,Defne ,Mert ve zanlı ayağa kalktı.
"Yaz kızım Damla'yı öldüren Cihat Sakman'ı Türk ceza kanununa esas alarak 85 maddesi gereğince 9 yıl hapis cezasına çarptırıldı " dedi Cihan.
Jandarma geldi ve Cihat'ı tutukladı ve jandarma arabasına bindi ve gitti.
"Defne hanım çok sağ olun adalet yerini buldu" dedi Hilal.
"Bulacak demiştim içiniz biraz daha ferah olsun " dedi Defne.
"Teşekkür ederim " dedi Hilal.
Hilal gitti.
Defne Hilal'in arkasından " Bir şey değil."
Defne'nin iç sesi " ikizinin dosyasını al ve o davanın avukatı sen ol ikizin ölmedi hala yaşıyor onu bul ."
Defne üzülüyor.
"İkizim Dicle'm benim yüzünden babam da annem de haklı benim yüzümden öldü" dedi Defne.
Defne'nin iç sesi " Defne Dicle ölmedi kendine gel ikizini hisset ."
Defne'nin kalbi sızladı ve Defne kalbini tuttu.
Defne'nin sağ gözünden bir yaş geldi.
"İkizimin davasını alacağım ve onu bulacağım içimde bir umut var o umut için savaşacağım " dedi Defne.
Defne adliye kararlı şekilde bakıyor.
"Adalet savaşımız başlasın " dedi Defne.
Defne Dicle'nin davasını almaya karar vermişti Adalet savaşını bu sefer ikizi için verecekti fakat bu sefer kolay olmayacak bu sefer bütün şansını kullanmak zorunda ikizi için nelerden mahrum kalacak nelerden vazgeçmek zorunda kalacak ?
Hilal'in davası güzel bitmesine ne diyorsunuz ?
Defne Dicle'nin davasını alabilecek mi ?
Dicle gerçekten öldü mü ?
Defne'nin avukatlığı nasıl ?
Bu bölüm nasıldı ?
Yeni bölüm de geldi sorduğum sorulara cevap veriniz lütfen yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın 🥰🥰😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçlü olan kazanır (+18)
Açãobu hayatta bir adalet var mıydı yoksa adalet yerine gelmesi için güçlü olmak mı gerekiyordu hikayeme hoş geldiniz adalet isteyen ve bu yolda her şeyini kaybeden biri olarak bu adalet savaşında kazanacak mıydım yoksa kaydecek mıydım