İnsan sevdiği kişiyi kaybedince her şeyi yapabilir mi evet yapabilir çünkü kaybedeceği bir şeyi kalmayan insan tehlikelidir o kişi her şeyi yapabilir hem de tereddüt etmeden yapabilir o kişilere dikkat etmek gerekir çünkü sevdiği kişi hayatında büyük bir önemi vardır ve eğer kaybettiyse neler yapacağını kimse bilemez.
"Defne mesleğin yanmasını geç hayatın geri kalanı hapishane de geçirmek istemiyorsan çık odamdan" dedi Ahmet.
Defne gülerek " Ahmet ben ikizimi kaybettim sence hapishaneden başka bir şeyden korkan biri miyim benim kaybedeceğim hiç bir şeyim yok dosyayı bana ver ."
Ahmet sinirli bir bakış atarak " Defne sen kendin diyorsun ikizim öldü o dosyayi sana nasıl veririm."
"Ahmet benim bakmam doğal hiç bir avukat sonuna kadar gitmeyecek ben bu davayı bırakmam o yüzden o dosyayı ver" dedi Defne.
"Tamam of tamam bürona git göndereceğim " dedi Ahmet.
"Tamam sen gönder ben sonra alırım " dedi Defne.
"Tamam" dedi Ahmet.
Defne çıktı arabaya bindi Dicle'nin mezarlığına gidiyor ve mezarlığına geldi arabadan indi mezarlığa doğru yürüyor.
Defne Dicle'nin mezarlığına geldi ve mezarın kenarına oturdu.
"Benim yüzünden mi öldün ben mi sebep oldum sana bağırdım çağırdım kızdım evden kovdum kovmazsam belki de yaşayacaktın hem de iki kez ölmüşsün yemin ederim bunu yapanı bulacağım kardeşim nereye mal olursa olsun asla vazgeçmeyeceğim" dedi Defne.
Defne'nin içinde Dicle'nin yaşadığını söyleyen bir umut fidanı var fakat o umut bir yandan da Defne'yi yavaş yavaş içten içe öldürüyordu Defne hem Adalet savaşı verecek hem de içinde büyük bir savaş veriyordu hangisi daha zordu adalet savaşı mı içinde bulanan umutla savaşmak mi ?
"Ben sana ne kadar kızarsam kızarım sen benim her zaman kardeşimsin seni bizden öğrencilerinden koparan kim olursa olsun bulacağım intikamız daha yeni başlıyor" dedi Defne.
Defne ayağa kalktı mezarlıktan çıktı ve arabasına bindi sürdü bürosuna giderken arabanın önünü kestiler ve Defne'yi zorla indirdiler arabaya götürdüler.
Defne'yi kim kaçırdı ?
Defne Dicle'nin mezarlığın başında söylediği sözlerde ne hissettirdiniz ?
Defne Dicle'nin dosyasını aldı bu duruma ne diyorsunuz ?
Bu bölüm nasıldı ?
Yeni bölüm de geldi sorduğum sorulara cevap veriniz lütfen yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın 🥰😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güçlü olan kazanır (+18)
Acciónbu hayatta bir adalet var mıydı yoksa adalet yerine gelmesi için güçlü olmak mı gerekiyordu hikayeme hoş geldiniz adalet isteyen ve bu yolda her şeyini kaybeden biri olarak bu adalet savaşında kazanacak mıydım yoksa kaydecek mıydım