Dosya olayı

15 6 2
                                    

Dünya da bir sürü savaş var silahlı teknoloji psikolojik olarak savaşlar var fakat en büyük savaş hangisi adalet için verilen mazlumlar için verilen savaşlar daha büyüktür ve adalet savaşında belki kan akmaz şehit olmaz lakin adalet savaşı vermek çok zordur neden mi çünkü adalet savaşında haklı olan mi kazanır haksız olan mı haklı olan kazansın istiyorsan o zaman elinden geleni hatta fazlasını yapman gerekir o yüzden adalet savaşı çok zordur.

Defne arabasına bindi ve karakola doğru sürüyor.

"İkizimin davasında ne oldu gidip de öğrenelim sonrada dosyasını alırım" dedi Defne.

Defne karakola geldi ve arabadan indi karakolun içerisine girdi.

Defne Kadir'in olduğu kata gitti ve Kadir'i gördü.

"Kadir komiserim bir şey konuşabilir miyiz ?" dedi Defne.

"Tabii konuşabiliriz Defne hanım gelin oturalım" dedi Kadir.

Kadir ve Defne oturdu.

"Ne konuşacağız Defne hanım" dedi Kadir.

"İkizim Dicle davası ne oldu ve dosyasını alabilir miyim ?" dedi Defne.

Kadir Defne'ye bakarak "  Dicle hanımın davasında bir gelişme var o gelişme de şu tecavüz kesinleşti yakmadan önce tecavüze uğramış ve dosyayı veremem dosya avukat Umut yalçın da soruşturmayı yürüten avukat o ."

Defne tecavüze uğramış ikizim iki kez öldürmüşler Dicle'mi bu davayı bir şekilde almam lazım ikizimin davasını benden başkası yürütemez Adalet savaşını benden başkası veremez.

Defne üzülerek " Tecavüz eden ve yakan kişi aynı kişi mi şüphe duyduğunuz biri var mı çünkü bizim bir düşmanımız yok Kadir komiserim."

"Dosya siz de olmadı için daha fazla bilgi veremem Defne hanım" dedi Kadir.

"Tamam" dedi Defne.

Defne ayağa kalktı ve karakoldan çıktı arabasına bindi sürdü adalet bakanlığına geldi ve Savcı Ahmet Toprak'ın olduğu odaya girdi.

"Bu nasıl bir giriş kapı çalmayı öğretmediler mi size " dedi Ahmet.

Defne sinirle "Kapıya başlatma Ahmet sen nasıl olur da Dicle'nin davasını başkasına verirsin ne hakla lan ."

"Sana mı verecektim Defne bu nasıl bir konuşma ya kendine gel bir savcıyla konuşuyorsun yaktırma avukatlığını " dedi Ahmet.

"Sen mi yakacağın sen hiç bir şey yapamazsın ikizimin dosyasını bana vereceksin ikizimin davasını ben yürüteceğim " dedi Defne.

Ahmet "..." dedi.

Defne ve Kadir'in konuşması sizde ne hissettirdi ?

Defne'nin adalet bakanlığına ve savcının odasını basmasına ne diyorsunuz ?

Dicle'nin tecavüze uğradığını kesinleşmesine ne diyorsunuz ?

Bu bölüm nasıldı ?

Yeni bölüm de geldi sorduğum sorulara cevap veriniz lütfen yorum yapmayı beğenmeyi unutmayın 🥰🥰😍

Güçlü olan kazanır (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin