"Hassiktir."
İkimizde merdivenin sonunda öylece yatan Otoya'ya bakıyorduk.
Olay nasıl gerçekleşti ve şu an ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu.
Daha fazla orada öylece dikilmeyip aşşağı, Otoya'nın yanına, indim.
Olayın şoku ve Otoya'ya bir şey olduğu endişesiyle elim ayağıma dolanmıştı.
"Otoya!? İyi misin?"
Dürtmeye başladım. Çünkü şu an beynin durmuş ve ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu.
"Isagi? Öldü mü?"
Bachira da yanıma geldi. Otoya'ya doğru eğildi ve sallamaya başladı.
"Şşt lan öldün mü? İyi misin dar web killer? Bayılmış pezevenk."
"Bachira, şakanın sırası mı şuan? Ama komikti neyse. Otoya eğer şu an şaka yapıyosan seni ben bayıltırım."
"Olum şu an nefesimi tutup size öldü şakası yapmak vardı ama sonra ağzıma sıçarsınız diye vazgeçtim. Off ne komik olurdu heee. Ulan her yerim ağrıyo mk."
"Çok doğru bir karar vermişsin Antep Otogarı. Neyse ki merdiven kısaydı, uzun olsaydı tahtalı köyü boylamıştın."
"Yaa isagi o Konya Otogarı. Bu piçten anca konya otogari olur zaten."
"Sence konumuz benim hangi otogar olmam mı?"
"Evet, var mı başka soru?"
"Tamam bachira. Hadi kalk sende yerden Otogar. Bu kadar aksiyon bana yeter. Yarın antrenmanınız fln yok mu? Yatalım artık."
"Aslında var ama kişisel antrenman. Yani saat kaçta yaptığımız fark etmiyo. Yeter ki yapalım."
"Neyse ne. Beni ilgilendirmez benim yarın Manshine city ile maçım var. O yüzden yatışa geçiyoruz."
"Eeee, yalnız benim bir sorum var. Ayrı odalarda mı yatıcaz?"
"Yok be Otogarcım ne alakasi var hep beraber benim yatağıma sıkışıcaz. Üç kişi gül gibi yatarız göt kadar yatakta."
"Oh be içim rahatladı gerçekten. Çok korktum bir an üçümüz de ayrı odalarda yatıcaz diye."
"Of Otogar mal mısın yoksa taklit mi yapıyosun? TABI KI AYNI YATAKTA GÖT GOTE UYUMIYCAZ."
"İsagicim sen beni tam dinlediğine emin misin? Ben farklı odalar dedim, farklı yataklar demedim. Yoksa senin aklın Kaiserde falan mı? Yoksa onunla yatak keyfi mi düşünüyosun? Bekli de aynı yatakta yatıcaz diyince aklına öpüşmeleriniz gelmiştir. Kac kere öpüştünüz he isagi? Of şimdi onunla aynı yatakta, mükemmel bir öpüşme ve sonrası.. of of diye için eriyo dimi? Biliyorum ben. Kitabını yazdım bu işin."
"Ya ben senin yazacağın kitabı sikiyim. Pezevenk herif az nefes al önce. Ayrıca öyle bir şey de düşünmedim. Götten sallama."
Yani öpüşmemiz bir aklımdan geçmedi değil. Yalan yok.
"Yalancı, yalancı sana kimse inanmaz. Götüm ve ben bu dediğine şu an inandık."
"Banane lan senin götünden ala ala."
"Yarın bir tur daha öpüşeceğinize bahse girerim. BACHIRA! Hadi bahse girelim. Ben öpüşürler diyorum."
"Bence öpüşmezler aga. İsagi'm yapmaz. Ciğerparem sevmiyo onu."
"Ulan ben yanınızdayım be. Az insaf."
"Sen sus. İsagi'n yapar mesude. Ben kazanırsam benimle film izlemek zorundasın. Sen kazanırsan da seninle bir gün boyunca istediğin kadar antrenman yaparım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Boyfriend -Kaisagi-
Fanfiction"Bu gece ay çok güzel değil mi?" "Ölmeyi bile göze alırım." Kaiserin röportaj sirasinda isagi ile sevgili oldugunu ilan etmesinden sonra yasanan olaylar Bu arada kitabta mlbb oyununu oynuyolar ama cok fazla sahne yok hatta baslarda az bi sey var ama...