"Yardıma ihtiyacın var sanırım."
Kafamı kaldırdığımda Kaiser elini uzatmış tutmamı bekliyordu. Normalde tutardım ama bana haber bile vermeden ortadan kaybolduğu için sinirliydim.
Birazcık trip atsam kimseye bir şey olmaz sanırım.
"Yardıma ihtiyacım yok. Kendim kalkarım."
Yerden kalkıp üstümü iyice silkeledim. Kaiser'in yüzüne bile bakmadan Bachira'ya dönüp kolundan tuttuğum gibi sürüklemeye başladım.
Biz uzaklaşırken göz ucuyla arkama baktım. Kaiser öylece durmuş az önce kalktığım yere bakıyordu.
Böyle tepki vermemi beklemiyordu sanırım.
Bizim arkamızdan Kurona ve Jin de gelince Reo da Nagi'yi sürükleyerek getirdi.
Hiori neden gelmiyor?
Hiori, Kaiserle konuşmaya başlayınca önüme döndüm.
Sikerim böyle işi. Banane mk.
Festivale özel havai fişek gösterisi olacaktı. Bu yüzden izlemek için en güzel yeri arıyorduk.
Sakin, kimsenin olmadığı bir yer bulunca direkt oturduk. Bu saatten sonra yapacak bir şeyimiz kalmamıştı.
Standlardaki yemeklerden yemiş, oyunlardan oynamıştık. Şimdi de oturmuş gösterinin başlamasını beklerken Otoya'nın kızlarla olan maceralarını dinliyorduk.
"Olum küçücük çocuk beni pedofili sandığı için karakola düştüm diyorum. Neden gülüyorsunuz pis herifler?"
Bachira gülmekten yerlere yatmıştı. Karasu gülmeyi bırakıp Otoya'ya cevap verdi.
"Ulan amınakoyduğumun salağı. Anaokulu kapısının önünde durup sapık gibi içeriyi gözetlersen tabiki çocuk seni sapık sanar. Iğrenç pedo seni."
"Ya ben öğretmenlerine bakıyordum diyorum."
Bu şekilde uzayıp giden sohbet Bachira'nın tuvalete gitmek için Otoya'yı da sürüklemesiyle son buldu.
Daha sonra Reo da Nagi'nin uykusunun açılması için yüzünü yıkamaya götürdü.
Ulan Reo'ya da yazık. Nagi odunu bir türlü görmüyor çocuğu.
Onlar da gittikten sonra Kurona ve Jin de ayağa kalktı.
"Siz nereye mk?"
"Ee şey, bizim bir kaç şey konuşmamız gerekiyor da. Birazdan döneriz."
"Vay anasını satayım. Artık ne kadar önemliyse."
Beni takmadan onlar da uzaklaşmıştı.
"10 kişilik masadan 3 kaldık. Vay be."
Bir süre sonra Hiori ve Karasu da ayaklandı.
Lan noluyor amına.
"Sizin de mi konuşacaklarınız var?"
"He? Yok. İçecek almaya gidicez. Sen de bir şeyler ister misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Boyfriend -Kaisagi-
Fanfiction"Bu gece ay çok güzel değil mi?" "Ölmeyi bile göze alırım." Kaiserin röportaj sirasinda isagi ile sevgili oldugunu ilan etmesinden sonra yasanan olaylar Bu arada kitabta mlbb oyununu oynuyolar ama cok fazla sahne yok hatta baslarda az bi sey var ama...