Michael'ın bana evlilik teklifi etmesinin üstünden 2 yıl geçmişti.
Festivalde ettiği teklifin ertesi günü Ego'nun büyük seçim dediği ileride oynayacağımız takım seçimleri vardı.
Bütün takımları düşünerek kendi takımım Bastard München'den devam etmeye karar verdim.
Hem verdiğim sözlerim vardı. Daha Michael'ı futbolda yenecek, Rin'le olan resmi maçımızda onu ezecektim.
Bastard München'de kalmaya karar verdikten sonra maçlar hız kesmeden devam etmiş ve antrenmanlar çoğalmıştı.
Bu yüzden düğün gibi şeyleri ertelemiştik. Sosyal medya bataklığından da bir süre uzak kalmıştık. Çünkü ailemin ne tepki vereceğinden korkuyordum.
Ailemden korktuğum kadar büyük bir tepki almamıştım. Asıl korkutucu olan da buydu zaten ama Michael yanımda olup bana destek verince ben de umursamamaya karar vermiştim.
Ve şu anda Ego'nun bize verdiği bir haftalık tatili nasıl geçireceğimizi tartışıyorduk.
Şimdiki zaman
Yaşadığımız şeyler bir bir aklımdan geçiyordu.
Michael'ın çıplak göğsüne iyice sokulup rahat bir pozisyon aldım. O da kollarını iyice sıkılaştırıp daha sıkı sarıldı.
"Yoichi?"
Konumumun verdiği rahatlık ve huzurla mayışmaya başlamıştım.
"Efendim."
Boğuk ve kısık çıkan sesimle cevap verdim.
"Bu bir haftayı sadece böyle sarılarak geçiremez miyiz?"
Aklıma gelen olası senaryolarla sakin ve hafifçe gülerken kollarının arasından çıkıp üstüne yattım.
Kollarımı göğsünün üstüne koyup kafamı yasladıktan sonra yüzünün her bir köşesine bakarken konuştum.
"Ben de çok isterdim ama Bachira kapımıza dayanıp zorla bizi yataktan kaldırmak için her şeyi yapar. O yüzdeeen, hayır. Geçiremeyiz,"
Konuşmam bittikten sonra tekrar güldüm ve zaten yakın olan yüzlerimizi biraz daha yaklaştırdım.
Burun uçlarımız birbirine değene kadar yaklaştım, bakışlarım gözlerinden dudaklarına kaydı.
Dudaklarımı onunkilere sürterken kısık sesle konuşmaya devam ettim.
"Ama bu hiç bir zaman yanlız olmayacağımız anlamına gelmiyor. Değil mi?"
Smut!
Konuşmam bittikten sonra alt dudağını dişlerim arasına alarak çekiştirdim.
(Kuş oldum uçtum gökyüzüneee) (utançtan ölücem şimdi imdat!!!)
Ağzından çıkan kısık sesli inlemeyle daha fazla dayanamayıp dudaklarımızı birleştirdi.
Sanki daha önce hiç yapmamışız gibi şimdi beni altına almış açlıkla öpüyordu.
(Bayilcam simdi)
Nefes almak için geri çekildiğimiz esnada her zamanki gibi Michael ilerlemek için gözlerime bakarak izin istedi.
Kollarımı boynuna doladım, kendime çekerken kafamı aşşağı yukarı hareket ettirerek izin verdiğimi belirttikten sonra tekrardan öpmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fake Boyfriend -Kaisagi-
Fanfiction"Bu gece ay çok güzel değil mi?" "Ölmeyi bile göze alırım." Kaiserin röportaj sirasinda isagi ile sevgili oldugunu ilan etmesinden sonra yasanan olaylar Bu arada kitabta mlbb oyununu oynuyolar ama cok fazla sahne yok hatta baslarda az bi sey var ama...