Hailey
Când i-am întâlnit privirea acesta mi-a zâmbit,asa cum o făcea mereu,iar eu am simțit un fior.
Cum de dintre toți oamenii fix el este vecinul meu cum de este asa ceva posibil?
-Ce ai făcut Em?
Em.
o întreabă el pe sora lui.
-Hailey a venit să ma ajute în locul tău!
STAI CE? ce fata șireata.
-Serios?
întreabă el sarcastic.
Sora lui încuvințează din cap,apoi ma trage în casa pe lângă fratele ei.
Și ma duce intr-o bucătărie unde îmi explica ce am de făcut și apoi pleacă lasându-ma acolo singură.
El întra în bucătărie și se apropie de mine,eu ma dau în spate însă mă lovesc de blatul de bucătărie în timp ce acesta îmi prinde încheieturile mâinilor la spate la fel cum o făcea mereu,ca să nu scap.
-Mi-ai dus lipsa,șoricel?
ma întreabă acesta.
Însă mie îmi este destul de frica în momentul asta ca să gândesc.
Suntem intr-o bucătărie, are aici cuțite sigur și la cum îl știu nu cred ca va conta faptul ca soră lui este în aceeași casa.
Este nebun și psihopat.
nu îi răspund și nu cred ca voi vorbi,niciodată nu am mai încercat sa îi vorbesc de când m-a tăiat.
Ai mei au fost foarte nedumeriți despre cicatrice și nu le-a plăcut și ms tot întrebau cum de am căzut asa de grav.
Mi-a fost greu sa ascund,deși poate era mai bine sa spun pur și simplu adevărul, dar mi-a fost frica.
Îi întâlnesc privirea.
Acesta se uita la cicatrice. Asta face mereu.
Nu pot sa îi citesc expresia feței niciodată însă nu sunt pregătită de încă alte jignituri și cine știe ce o sa îmi facă.
de ce doamne am ajutat-o pe sora lui? o lasam acasă și plecam ca stia sa între în casa si singură.
-Ti-a mâncat pisica limba?
înghit în sec.
acesta continue sa vorbească.
-Faci totul sa fie prea ușor. Ești atât de inocentă și atât de speriată, încât nici sa vorbești nu mai sti!
Își trece degetul mare peste cicatrice.
-Ce frumos ai țipat când ti-am făcut acest cadou.
Cadou?
Cadou?...
omul asta nu este în toate mințile.
Și ce i-am făcut atât de rău încât sa merit asta ce?
-M-ai durează mult?
se aude vocea lui Emily de undeva din casă .
-M-ai uita-te la trei episoade și va fi gata.
îi spune el.
trei episoade? cât înseamnă? ce are de gând sa îmi facă?
Scoate ceva din buzunar apoi îmi dau seama ce e.
CITEȘTI
FEARLESS
RomanceHailey Nu a dus lipsa de nimic niciodată, viata ei a fost cum uni spun perfectă. Viata ei de liceu a fost distrusă de un băiat cu parul brunet închis și ochii verzi ca frunzele copacilor. Ei îi este frica de el și este ușurată ca scăpa de el în sfâr...