Hailey
Este dimineața primei zile de facultate. Sincer nu sunt pregătită,însă voi vedea ce va urma.
Îmi desprind parul și îl pieptăn,cred ca îl voi lăsa desprins. Îmi iubesc parul este drept și culoarea lui Îmi place la nebunie.
În liceu Christian Ma trăgea de par de multe ori,de aceea atunci nu îl țineam desprins.
Deși și acum vom fi la aceeași facultate,sa speram ca nu ma va mai teroriza.
Ca haine Îmi i-au niște blugi de un albastru deschis,sunt evazați și cu talie înaltă.
Iar pentru ca este final de august,este și cald și frig ,dar îmi voi lua un top.
Nu cred ca îmi va fi frig în el.
Am un ghiozdan negru în care mi-am pus deocamdată doar lucruri necesare,deoarece astăzi voi primi orarul și nu are rost sa car toate manualele după mine.
Topul are puțin decolteu însă nu contează, totuși nu mai sunt în generala.
Acum ma parfumez cu unul dintre parfumele mele preferate și ma dau cu puțin machiaj.
Apoi ies din camera mea și merg spre bucătărie unde mănânc ceva din frigider repede,apoi aud o mașină, bănuiesc ca este a lui Christian.
Va fi teroare pentru mine sa merg cu el la facultate,dar nu am ce sa mai fac în privința asta.
Azi am doar trei ore în care îmi voi cunoaște colegii și un student de acolo îmi va prezenta facultatea.
Dar după facultate am sa îmi caut ceva de lucru care sa nu îmi dea bătăi de cap.
Ies pe ușa și merg spre mașina lui Christian, iar acesta îmi deschide ușa din fața.
La dracu!
as fi preferat sa stau mai bine în spate,dar oricum nu este după mine.
Ma urc în mașina și închid ușa după mine.
Ma uit cu coada ochiului la el și vai.
Este asa de frumos,încât nici eu nu știu cum îi rezist.
Dar apoi îmi amintesc ca ma disprețuiește și ca îmi face viata un calvar.
Îmi scot telefonul și încep sa ma uit la locuri de munca,dar apoi Christian vorbește.
-Ce ghinion ai,șoricel.
ma uit la el confuza.
-La ce te referi?
îmi ies mie cuvintele pe gură.
-La faptul ca vom fi în aceeași facultate,după ce am fost și în același liceu.
da asta ma inspaimântă și pe mine.
-Vrei sa spui ca...încep eu. Te rog sa nu îmi faci nimic,fac orice promit ca fac orice.
acesta își da ochii peste cap.
-Esti un nimic ,termina sa ma rogi pentru ca îmi aparti și voi face ce vreau,dacă vreau ti-o trag chiar acum.
eu tresar.
-Dar ar fi viol!
exclam eu speriată.
-Ghici ce? Nu îmi pasă, termină, mă scârbește milogirea ta.
eu îmi întorc privirea spre geam,apoi primesc un mesaj.
Este de la mama.
mama: Succes în prima zi!
îi mulțumesc apoi îmi închid telefonul.
ˏˋ°•*⁀➷
Ajunși în fata facultăți eu și Christian intram iar acesta se oferă sa ma conducă îl locul de unde voi primi mai multe informații.
Ceea ce e drăguț din partea lui.
Dar eu observ ca toți se holbeaza la noi încă de când am coborât din mașină și unii și șușotesc.
Iar unele fete mă săgeteaza cu privirea sau se uită urât la mine.
Christian ma conduce unde trebuie,apoi după ce îmi iau orarul și tot ce mai îmi trebuie ma duc spre Christian care se pare ca ma și așteptat.
-De ce se uita toată lumea la noi?
întreb eu din senin.
acesta surâde.
-Pentru ca ai întrat aici și ai ieșit din mașină celui mai popular băiat din facultate.
îmi dau ochii peste cap.
-Mhm...
apoi îl las acolo și pornesc spre dulapul meu,apoi voi merge în clasa sa îmi cunosc noi colegi.
ˏˋ°•*⁀➷
La finalul orelor ies și Christian mă așteaptă deja în fata facultăți la ieșire.
Când ma vede îmi deschide ușa și el întra în mașina,apoi întru și eu și închid ușa după mine.
S-a comportat destul de ciudat de drăguți astăzi, ceva nu este în regula clar.
Unii dintre noi mei colegi tot făceau mișto pe tema ca eu cu Christian am fi împreună. De parca asta nu este tot primul lor an aici,dar se pare ca toți îl cunosc deja.
Ma simțeam și ciudat deoarece multe fete se uitau urat la mine și da înțeleg ca am venit aici cu Christian,dar nu suntem împreună.
Nici nu cred ca omul asta are vreo inimă.
Și eu sa fiu împreună cu el?
sa fim serioși.
Am cicatrice și zgarietura din cauza lui și traume multe din liceu,eu sunt un nimic,iar el nu ar fi niciodată cu una ca mine,doar sunt un nimic ,nu?
Și sunt prea sensibila m-ar distruge imediat.
După ce îmi las gândurile de o parte vad ca Christian oprește mașina undeva în pădure.
Eu am zis ca s-a comportat ciudat...
CITEȘTI
FEARLESS
RomanceHailey Nu a dus lipsa de nimic niciodată, viata ei a fost cum uni spun perfectă. Viata ei de liceu a fost distrusă de un băiat cu parul brunet închis și ochii verzi ca frunzele copacilor. Ei îi este frica de el și este ușurată ca scăpa de el în sfâr...