unsprezece

597 36 0
                                    

HAILEY


Acum sunt în mașina cu Christian și din câte am înțeles mergem sa îl luam pe prietenul lui.

Mda,super pentru ca el are prieteni din câte se pare. Nu ma deranjează ca va veni cu noi cineva este mult mai bine pentru ca asa am siguranță că nu îmi mai face nimic deși ultima oara m-a ținut în brate în timp ce plângeam după ceea ce îmi făcuse el.

Nu mai vreau sa mai fiu o plangacioasa și sa îmi fie frica de el,îl urasc pentru asta,îl urasc pentru tot !

Dar cum sa nu îmi fie frica de el? când omul asta ar fi în stare și sa ma omoare? cum?

Zilele astea nu prea m-am mai întâlnit cu mama lui însă am vorbit odată când eu și Christian ne-am întors de la facultate.

După ziua de azi de la facultate voi merge sa îmi caut de lucru.

Cel mai probabil voi cauta la cofetari pentru ca acolo mi-ar fi mai ușor și sper sa găsesc una destul de aproape de casa și cu un program ok ca să ma încadrez în timp .

Sa fiu la timp și la facultate,dar și acolo,timpul pentru mine nu prea contează.

Ma aranjez uneori prin casa asa pentru mine,dar în timpul liceului nu m-am aranjat niciodată, pentru ca nu se uita nimeni la mine.

Da poate ca nu trebuia neapărat sa ma aranjez pentru cineva,dar în aceasta generație nimeni nu te place dacă nu ești atractiv,iar eu da arătăm destul de drăguț,însă cicatricea asta mi-a distrus fața.

Nu este mare,însă tot este acolo pe obraz și ma face sa arat destul de urât, va fi aici toată viata,iar eu nu pot schimba asta.

Orice as fi făcut Christian m-a ales,el a ales sa îmi facă toate astea ,iar se pare ca eu nu voi afla niciodată motivul.

Însă nu poate sa îmi strice și acești ani de facultate, poate sa ma omoare poate face ori ce însă eu,nu îl voi mai lasă să îmi facă nimic.

Da va fi greu deoarece mereu găsește sa ma prindă în plasa lui,însă voi încerca să scap deși îmi va fi destul de greu.

Am oprit în fata unei case care bănuiesc ca este a prietenului lui. Eu stau pe scaunele din spate astăzi când el va veni cu noi.

Nu știu dacă mai vine cu noi și mâine sau ceva de genul însă mă va anunță Christian oricum.

Prietenul lui iese din casa ,apoi urca în mașina.

se saluta cu Christian apoi ma observa.

se întoarce spre mine și îmi întinde mâna.

-Bună! Eu sunt Wade!

eu nu îi întind mana însă îi spun cum ma numesc.

-Eu sunt Hailey!

Acesta își ia mâna înapoi și se vede putina dezamăgire pe fata lui,apoi se așează bine pe scaun și se uita prin oglinda de sus a mașini la mine când Christian pornește mașina.

-Acum ca va am pe amândoi aici vreau sa știu adevărul.

spune Wade.

ce adevăr?

-Ce adevăr Wade?

îl întreabă Christian.

-Sunteți împreună? vreau sa îmi răspundă Hailey!

Christian pufnește.

-Ti-am spus deja ca nu,de ce insiști?

îl întreabă Christian iritat parca.

-Nu,nu suntem.

îi răspund eu.

îmi este asa sa vorbesc cu cineva de fata cu Christian în afara de mama lui .

Mereu găsea sa ma facă de ras intr-o conversație.

-Bine,cum spuneți voi!

apoi se lasă o tăcere de ceva timp pana ce Wade vorbește din nou.

-Totuși este pierderea ta Risti, Hailey este o femeie frumoasa!

nu pot sa cred ce îmi aud urechile.

Christian sigur se va supăra, iar Wade nu știe în ce ma baga!

Dar Risti? Asa îi spune el lui Christian? este o porecla destul de inocentă pentru un bărbat atât de periculos.

Și tocmai ce prietenul lui cel mai bun mi-a spus ca sunt frumoasă...

-Mulțumesc!

răspund eu intr-un final.

Christian îmi trace o privire ucigătoare, dar apoi își vede în continuare de drum.

Pe la jumate drumului aceștia încep sa vorbească despre fotbal și multe alte chestii, dar acum vorbesc despre Amy,fata cu, care am vorbit ieri,iar ea se pare ca este iubita lui Wade.

-Amy este destul de sireata,iar tu știai asta încă de când te-ai combinat cu ea!

Wade oftează.

-Da,însă cu mine se comporta diferit și pana la urma este frumoasă și buna la pat!

ok nu voiam sa fiu de fata la aceasta discuție,iar aceasta informație nu îmi este utila și nu as fi vrut sa știu,însă ghinionul meu sa fiu în mașina cu doi bărbați,care pare sa fi uitat ca mai sunt și eu în mașina cu ei.

-Iar asta contează mult pentru tine,nu înțeleg cum de nu te plictisești!

Wade rade.

-ultima ta relație a sfârșit pentru ca te plictisisei de fata respectiva! Eu nu sunt tu Christian .

Christian pufnește.

-Exact!

Wade își îndreaptă privirea spre geam apoi spune .

-Am o întrebare, dar fi sincer!

-Spune!

îi răspunde Christian.

-Te-ai culcat cu Amy?

Christian își da ochii peste cap.

-La petrecerea unde au venit toți colegii care au întrat anul întâi la facultatea noastră anul acesta,când am intalnit-o ,ea a vrut,însă am refuzat-o,apoi v-ati combinat.

după ce termina de spus Christian da din umeri.

-Deci eu sunt răzbunarea ei?

Christian pufnește.

-Încetează! Ești prea femeie.

Ajungem intr-un final la facultate,iar drumul acesta parca a fost cel mai lung drum,deși a durat doar 15 minute.

FEARLESS Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum