CHRISTIAN
Hailey:poți sa vi sa ma iei la opt de la munca?
Hopa cineva a prins curaj.
A riscat mult dandu-mi acest mesaj.
Iar ea știe asta.
Dar o sa ma duc sa o iau pentru ca totuși nu ma cheamă degeaba poate si-a amintit ce s-a întâmplat și vrea sa vorbim nu știu, adică nici nu știu la ce sa ma aștept.
Acum stau la mine în camera după doua ore pline de teme și invatat,dar vreau sa o fac pe mama mandra nu vreau sa o dezamăgesc,asa ca la școală sunt destul de bun.
Eu vad mesajul ei acum și este opt fără zece minute,asa ca as putea începe sa ma îmbrac,dar nu ma voi aranja,nu pentru ea .
Sunt îmbrăcat în pantaloni de trening și un tricou,iar asta este de ajuns pentru mine.
ˏˋ°•*⁀➷
Când ajung în sfârșit la ea la muncă aceasta ma așteaptă în fata cafenelei și când ma vede întra repede în mașina.
Eu pornesc mașina.
-Deci bănuiesc ca ști ca nu te-am chemat sa ma iei,fără vre un motiv...
spune ea.
-Asa continuă.
o indemn eu.
-Au devenit doua motive după finalul zilei de munca.
ma face curios deja.
-Primul este ca vreau sa vorbim...
spune ea,apoi face o pauza.
-...iar al doilea este ca,astăzi toată ziua a stat un bărbat în cafenea ce se tot baga în vorba cu mine și acum ma astepta lângă cafenea sa termin - nu știu dacă l-ai văzut - și mi-a fost frica sa vin singura acasă.
spune ea.
interesant,tocmai ce am "salvat-o" fără sa vreau,super.
-Cu plăcere bănuiesc.
spun eu.
-Nu fi un nesimțit!
oh wow!
-Bun deci chiar ai prins curaj.
aceasta își da ochii peste cap.
-Oricum voiam sa îmi spui cum de ne-am sărutat aseară și cum de m-ai dus acasă și tot ce s-a întâmplat.
-Esti sigura ca vrei sa ști?
o întreb eu.
-Da,hai spune!
în timp ce îi povestesc vad privirea ei cu coltul ochiului și nu e prea fericita sa audă tot ce s-a întâmplat în seara trecută.
-Nu te cred! Nu stăteam nici dacă îmi puneai un pistol la cap ,deci ai profitat de mine!
spune ea.
-Bine,fa ma pe mine sa par cel rău.
spun eu.
-Dar aseară tu erai cea care gemea de placere,nu eu!
am spus-o cam dur dar nu îmi pasa.
Da știu ce i-am făcut,dar nu știu cu adevărat. Probabil ca am distrus-o, defapt chiar cred ca am făcut asta,însă voi repara totul voi încerca asta.
Nu o urăsc,dar ma face sa simt lucruri în care eu nu cred.
Opresc mașina în fata casei mele și o parchez.
-Nu am terminat discuția!
spune ea,apoi iese din mașină.
Aștept sa între în casa,apoi cobor din mașină și întru după ea.
-Ce cauți aici?
-Ai zis ca nu am terminat discuția asa ca ,vorbește!
spun eu,apoi ma apropii tot mai mult de ea,iar aceasta se îndepărtează pana ce se lipește de perete. Ma apropi mai mult încât să existe cea mai mica distanta intre corpurile noastre.
-Eu...
-Tu?
-Eu...ăăă..
spune ea.
-Tu...ăăă..
-Termina sa ma imiți!
spune aceasta.
îi cuprind maxilarul cu o mana și îmi mișc degetul mare pe buza ei.
-Poate ca am fost cel rău pana acum în povestea ta,dar asta se va schimba.
ea îmi arata cicatricea.
Futu-i, nu iar.
-Asta nu poți sa o schimbi...de ce mi-ai făcut asta? nu îți gresisem cu nimic !
spun ea,apoi o lacrima îi curge pe obraz.
-Pentru ca sunt un monstru,nu ma vei ierta niciodată știu deja asta,însă asta nu schimba cu nimic sentimentele mele !
gata,am spus-o...mi-a fost frica,dar nu aveam de ce,ea nu își va schimba părerea despre mine oricât as încerca eu sa ma comport drăguț sau mai știu eu ce .
Am distrus-o și trebuie sa îmi asum asta.
Și de plătit am plătit pentru greșelile mele,iar ea nu este de vina cu nimic pentru notele mele mici sau pentru viata mea,însă eu în loc să am încredere în mine,am decis sa o distrug, deși eu trebuia sa fiu cel care o salvează.
-Nu este amuzat Christian !
spune ea.
-Dar asta ți se pare destul de amuzant?
o întreb eu,apoi îmi unesc buzele cu ale ei destul de brutal.
sunt inebunit după buzele ei și chiar mi-au lipsit deși am sărutat-o ieri seara.
Sunt moi și le iubesc,normal ca ea se alătură imediat sărutului. Nu știu ce e cu mine,dar în loc să îmi bat joc de ea puteam sa o sărut deoarece buzele ei sunt dulci și speciale.
Christian din liceu nu știe ce a pierdut.
CITEȘTI
FEARLESS
RomanceHailey Nu a dus lipsa de nimic niciodată, viata ei a fost cum uni spun perfectă. Viata ei de liceu a fost distrusă de un băiat cu parul brunet închis și ochii verzi ca frunzele copacilor. Ei îi este frica de el și este ușurată ca scăpa de el în sfâr...