cincisprezece

580 33 0
                                    

HAILEY

Dau cu matura prin cafenea,în timp ce Amy se tot plimba pe aici cu telefonul în mana zâmbind.

Am înțeles ca vorbește cu Wade,dar se plimba de colo colo efectiv nu își găsește și ea un loc.

Zilele au trecut repede,la școală totul este bine și nu s-a întâmplat nimic rău încă. Christian m-a lăsat în pace zilele astea ceea ce este ciudat.

M-am învățat cu programul de la școală și munca. Viata merge bine.

-Haileyyyyyy!!!

striga Amy din nu știu ce parte a cafenelei.

-Da?

îi răspund eu.

Aceasta apare lângă mine,nu știu cum și îmi zâmbește cu acel zâmbet fals.

-Ce vrei?

întreb eu.

-Eu? nimiccc....dar

eu surâd.

-Exista un dar.

aceasta vine în fata mea.

-Vi în seara asta cu mine la o petrecere? Te rog,te rog,te roggg!

eu? la o petrecere?

îmi este totuși greu sa o și refuz.

-Nu știu.

ea se întristează.

-Trebuie sa sti,pentru ca petrecerea este diseară.

eu continui sa matur.

Era deja seara asa ca nu știu ce ar trebui sa însemne diseară la Amy,dar nu o sa o refuz și voi merge totuși cu ea la petrecerea asta.

-Voi merge!

aceasta sare în sus,apoi ma ia în brațe.

-Esti cea cea cea mai buna prietena!!!!

spune aceasta fericită.

ma bucur sa o vad așa.

ˏˋ°•*⁀➷

După ce am făcut curat în cafenea și am inchis-o ,am mers pana la Amy la apartament de unde Amy a luat ceva rochii și niște machiaje din câte am înțeles.

Acum aceasta își alege rochia ,iar eu deja am ales o rochie neagra deoarece îmi voi lua și ceva în caz de este frig și am asa ceva în dulap și este negru.

-Eu zic sa o iau pe asta...

spune Amy și arata spre o rochie albastra.

-...Ba nu o sa o iau pe asta!

arata spre o rochie roșie.

-Nu știu pe care sa o aleg!

se vaicareste aceasta,apoi se arunca în pat.

-Alege-mi tu una,Hailey !

nu prea cred ca îi va conveni ce voi alege,dar ma îndrept spre rochii și aleg una alba în care cred ca i-ar veni super mișto lui Amy.

-Ce zici de asta?

o întreb eu.

Amy se ridica din pat și ia rochia.

FEARLESS Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum