douăzeci și patru

890 37 13
                                    

HAILEY

Se vede pe fata lui ca este surprins sau socat ,în fine.

-Ce ai spus?

ma întreabă el.

-Sunt virgină .

-Nu se poate.

Ce dracu are? știam eu ca mai bine nu îi spuneam,dar el a vrut sa afle.

-De asta m-ai ignorat?

eu dau din cap aprobator.

el rade.

-Ce e de ras?

întreb eu confuza.

-Toată treaba asta,nu trebuia sa ma ignori trebuia sa vi și sa îmi vorbești!

vine și ma ia în brațe.

-Iar dacă ești virgină asta nu înseamnă că nu ești destul de buna pentru mine!

ma simt ca o proasta,normal ca asta înseamnă el vrea fete care pot sa îi reziste nu speriate ca mine și plangacioase.

Nu sunt fata bună pentru el și nu voi fi niciodată,nici măcar nu sunt genul lui și asta știu sigur.

Îl cunosc cu bune și cu rele și da poate ca treaba cu cicatricea e mare chestie ,dar eu țin la el și am avut puterea sa îl iert și sa îi văd partea lui bună pentru ca toți avem o asa parte.

Nu înțeleg de ce crede ca treaba asta cu mine virgină e de ras,nu este sunt speriată nu sunt pregătită,iar el vrea asta,însă eu...eu nu știu ce vreau cu adevărat și nu știu dacă voi afla prea curând,el nu poate fi rănit deci viata lui este mult mai buna fără mine în ea,mai bine ma mut și va uita de mine,ma rănesc pe mine,dar măcar nu îl rănesc pe el.

-Nu sunt și cu asta am încheiat poți pleca acum?

el deja pare super furios și supărat pe mine și îl înțeleg, dar fac asta pentru el.

-La dracu! Nu ,nu pot pleca Hailey, nu pot,te...nu ma îndepărta doar pentru ca ești virgină,pot aștepta cât de mult vrei tu chiar și ani însă tot ce îmi doresc este sa fiu cu tine și orice ti-a spus Amber,tine minte ca pentru mine chiar nu contează nici cât negrul sub unghie.

pentru el nu contează pentru mine da.

-Ai nevoile tale,iar te cunosc,nu te poți abține, mai bine fără mine în viața ta.

-Nu mai dramatiza! Tot ce am făcut am făcut pentru ca te-am crezut prea perfecta și asta ma deranja la început,însă acum tot ce vreau e sa fiu cu tine,țin la tine,te rog nu ma obliga sa plec.

nu pot sa fac asta...nu mai pot sa aud ceea ce îmi spune și sa stau serioasa sau sa par tare,nu pot...

asa ca îmi curg deja câteva lacrimi înainte sa încep sa vorbesc.

-I-Imi pare rău...dar e cel mai bine pentru tine.

vine și îmi șterge lacrimile în timp ce îmi spune:

-Dacă vrei sa fiu fericit fi cu mine,te rog,te implor ma pun și in genunchi dacă e nevoie,doar te rog accepta-ma.

la început am crezut ca vrea doar sex,dar nu nu e deloc asa și asta ma face sa ma simt fericita,el chiar tine la mine,iar eu la el,cum sa renunt la el?

ma apropii de el și îl sărut .

după sărut vad ca zâmbește.

-o sa iau asta ca pe un da.

spune el.

-Dar data viitoare vino sa vorbești cu mine și nu mai crede ce spun altii,ai încredere în mine ,te rog!

-Am încredere în tine,Christian, îmi pare rău că nu ti-am spus și ca te-...

îmi pune mana la gura.

-Shh nu trebuie sa mai spui nimic,dacă te am pe tine sunt cel mai fericit.

Cosmarul s-a transformat în vis,iar visul în realitate,țin la el și la naiba îl iubesc și asta pe bune! Toate s-au întâmplat atât de repede încât nu știu pur și simplu la final s-au adunat toate,dar am reușit sa trecem împreună peste ,iar asta este tot ce contează.

Și între noi fie vorba,cred ca și el ms iubește,abia aștept sa îmi spună asta.

FEARLESS Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum