Υπάρχουν έρωτες που κρατάνε μια ζωή και άλλοι που ζουν μονάχα στη φαντασία μας..Ναι για εκείνους τους ανεκπλήρωτους μιλάω..Δεν μπορεί θα έχεις και εσύ έναν..Όλοι είχαμε..Όλοι θα έχουμε..Μόνο που όταν ήρθε ο δικός μου ήμουν παιδί και τα παιδιά δεν ξεχνάνε ποτέ...
Με λένε Νιόβη και εκείνος είναι ο Γιώργος..Ακόμα και τώρα που γράφω το όνομά του ψοφάω από έρωτα για αυτόν...Θυμάμαι τα πάντα και θέλω να τα πω απ' την αρχή..Από τότε που ήμουν ένα μικρό κορίτσι..Ημουν πέμπτη δημοτικού..ήταν καλοκαίρι..και εγώ στο χώριο όπως πάντα...Ολα τα παιδιά μαζί και όλη μέρα έξω..μόνο όμως στο δικό μας χωριό..Μια μέρα τα σχέδια άλλαξαν θα πάμε για μπάλα στο μεγάλο το χωριό θα έρθετε...?Έτσι είχαν έρθει και μας είχαν πει τα αγόρια...Και εγώ και η φίλη μου όντας τα μοναδικά κορίτσια του χωριού ακολουθούσαμε τα αγόρια όπου κιαν πήγαιναν..Και εκείνα όμως μας πρόσεχαν πολύ...θα έρθουμε είπα..Και πήγαμε..Που να ξέρα....
Θυμάμαι καλά πως φόρεσα μια όμορφη κόκκινη φούστα.. Ντυθείτε καλά μας είχαν πει τα παιδιά..θα είστε οι μαζορετες μας..είχαμε γελάσει τότε αλλά είχαμε πάει με τα καλά μας...Ήταν η πρώτη φορά που πήγαινα στο μεγάλο χωριό χώρις την μαμά μου και ήμουν χαρούμενη έχοντας την αφέλεια ενός μικρού κοριτσιού...
Ο αγώνας ξεκινάει και εγώ φωνάζω για τα παιδιά του χωριού μου..λέω αστεία με την φίλη μου..Άννα την έλεγαν..και γενικά το διασκεδάζω ώσπου...
Τον βλέπω...και μπορεί αυτό να ακούγεται απλό και τετριμμένο μα δεν μπορώ να βάλω σε λόγια εκείνο το απόκοσμο συναίσθημα που είχα νιώσει...Σταμάτησα τα παλαμάκια..έμεινα εκεί..παγωμένη...Ήταν ψηλός και μελαχρινος..όχι πολύ..όσο χρειάζεται για να τον ερωτευτείς ...Με δύο ματιά μελιά...και κατάμαυρα μαλλιά...Ήταν ωραίος...Ήταν πολύ ωραίος...Και όσο τον χάζευα και προσπαθούσα να εξηγήσω τι μου συμβαίνει...τη σκέψη μου διέκοψε η Άννα...
-Νιόβη,είσαι καλά..χάζεψες?
-Αυτόν,πως τον λένε? Μόνο αυτό μπόρεσα να ψελλισω...
- Γιώργο,τον λένε Γιώργο...
Και πριν προλάβει να πει κάτι άλλο την πρόλαβα και είπα πως απλά εγώ αυτόν τον ερωτευτηκα...Έτσι γιατί είναι αυτός και είμαι εγώ...
BINABASA MO ANG
Μια πικρή γεύση έρωτα
Random-Πως ξεκινάς μια ιστορία αγάπης ? -Μα,μιλώντας για τον έρωτα φυσικά.. Και τι είναι ο έρωτας ? Έρωτας: Ο καθένας από εμάς διαβάζοντας αυτή τη λέξη την ερμηνεύει αλλιώς..Υπάρχουν άνθρωποι που στην ιδέα και μόνο τρομάζουν,φοβούνται να εξηγήσουν,να το ν...