high expectations

54 3 10
                                    

Οι έρωτες είνα ανυπεράσπιστοι και διάφερουν πολύ ως προς την ποιότητα και την ένταση αλλα κυρίως η διάρκεια είναι που τους ξεχωρίζει. Εγώ ερωτεύτηκα για πάντα και εκείνος για ένα βράδυ . Έγω άρχιζα να προσδοκώ και εκείνος να ξεχνάει. Κανένας έρωτας δε μπορεί να βασιστεί σε τέτοια θεμέλια, καμιά αγάπη δε μπορεί να γεννηθεί μόνο απο τη μια πλευρά.


Άλλο ένα καλοκαίρι είχε τελείωσει, ήταν η πρώτη φορά όμως που στο γυρισμό ένιωθα γεμάτη, γεμάτη απο εκείνον, που εκείνο το βράδυ είχε δώσει ζωή σε κάθε κρυφή μου επιθυμία και με είχε κάνει δική του. Ένιωθα πως του ανήκω, πως υπάρχω μόνο για αυτόν. Μα δυστυχώς τα όνειρα ειναί νόμος να κρατάνε πάντα λίγο και η πραγματικότητα έρχεται και σε γειώνει, σχεδόν γελάει μαζί σου που τόλμησες έστω και λίγο να ελπίζεις..


Ο Γίωργος που δε κάνει σχέσεις, που δεν ερωτεύεται, που δε δίνεται, που δε πιστεύει σε έρωτες, που αρνήται κατηγορηματικά να πιστέψει πως υπάρχουν, που τα κοροιδεύει όλα αυτά......Δηλώνει πιο ερωτευμένος απο ποτέ και εγω πιο ηλίθια απο κάθε άλλη φορά. Γιάτι βρήκε κοπέλα, ή μάλλον προτιμά να την αποκαλεί γυναίκα του καλύτερα και εγω προτιμώ να ξερνάω με όλα αυτά. Φωτογραφίες μαζί της παντού, ζούσαν ένα μεγάλο έρωτα και εγώ την μεγαλύτερη απογοήτευση της μέχρι τότε ζωής μου..


Τον είχα εμπιστευτεί, είχα πιστέψει σε αυτόν και εκείνος μου είχε δείξει ακόμη μια φορά ποιός ήταν πραγματικά. Ένας μαλάκας ή μάλλον καλύτερα ο μεγαλύτερος μαλάκας που υπάρχει. Και ήταν η στιγμή που για μια φορά έπρεπε να σκεφτώ τον εαυτό μου που δεν άντεχε άλλο που αρκετά είχε ταλειπωρηθεί όλα αυτά τα χρόνια. Έπρεπε να βάλω ένα τέλος σε όλο αυτό, μα ποιός τόλμησε να  βαλεί τέλος σε αυτά που νιώθει και τα κατάφερε εύκολα και ανώδινα. Ήταν η πρώτη φορά που είχα θυμώσει τόσο με τον εαύτο μου και είχα και το Γίωργο να μου πλασάρει με κάθε δυνατό τρόπο πόσο τέλεια ήταν η σχέση του και πόσο υπέροχα περνούσε μαζί της. Ορκίστηκα στον εαυτό μου πως αν κάτι δε πάει καλά μεταξύ τους εγώ δε θα του σταθώ ούτε στιγμή, μόνος του επέλεξε να με διώξει απο τη ζωή του και τα είχε καταφέρει πάρα πολύ καλά...Έγω δεν θα ήμουν εκεί ξανά γι αυτόν τον είχα αφήσεο κιας μη το έμαθε ποτέ...



Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: May 31, 2016 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Μια πικρή γεύση έρωταTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon