Scarlett Brown
Kokuşmuşlara az rasladığım bir kasabanın içindeki marketteydim. Bulduğum konserve yemekleri ve içecekleri çantama koydum, içki reyonuna gittiğimde çantama 3-4 tane şarap ekledim. Bozuk buz dolabında ki biralara baktım, eminim hepsinin tadı sidik gibi olmuştur. Marketten dışarıya adımımı attığım anda sağ kolumda bir yanma hissetim ve bir silah atışı duydum. Sesin geldiği yere baktım.Scarlett, bir çocuk tarafından vurulmuştu, elini vurulduğu yere götürüp baskı uyguladı, çocuk vurduğunun bir aylak değil de insan olduğunu gördüğünde koşarak yanına gitti "Tanrım çok özür dilerim ger-" Scarlett silahını çekip çocuğun kafasına dayadı "Kapa çeneni!" Çocuk korkuyla Scarlett'e baktı, ellerini yukarıya kaldırıp geriye birkaç adım attı "Dinleyin, gerçekten görüldüğü gibi değil ben insanları durduk yere öldürmem..." Scarlett'in arkasından bir ses geldi "İndir o silahı hemen."
Scarlett bu sefer silahını sesin geldiği yere çevirdi, gözlerini kıstı, kolundan akan kan yere damlıyordu. "Daryl dur! Gerçekten göründüğü gibi değil, ben onu yanlışlıkla vurdum ve o da karşılık verdi." Scarlett sessizce "İkinizi de delik deşik edicek kadar mermim var." dedi.
"Tabi bunu yapıcak zamanın olursa!" Scarlatt alaycı bir şekilde "Sende kim oluyorsun böyle, mağaradan çıkmış gibi." diyip sırıttı. Daryl birşey demeden çocuğa seslendi "Carl hadi gidiyoruz." "Daryl onu yanlışlıkla vurdum, ona bir özür borcum var." Scarlett şiddetle "Özrün sende kalsın çocuk."
"Duydun Carl, gidiyoruz." Carl onaylamaz bir şekilde kafasını salladı "CARL! BABANA SENİ SAĞ SAĞLİM BİR ŞEKİLDE GÖTÜRECEĞİME SÖZ VERDİM." Scarlett "Evet çocuk, adamı duydun hadi g-gid-" cümlesini tamamlayamadan yere yığıldı.Carl hemen Scarlett'in yanı koştu "Darly onu arabaya götümeme yardım et"
"Ciddi misin tanımadığımız bir kadın için canımızı tehlikeye mi atıcaz?" "Onu yanlışlıkla vurdum Daryl!" derin bir nefes verdi "Lütfen... Sonra onu bir yere bırakırız, burda benim yüzümden baygın bir şekilde aylaklar tarafından yenmeye bırakamayız." Daryl bir süre Carl'a baktı "İyi tamam." diyip Scarlett'i kucağına aldı "Tanrım ne kadar ağır, çantasını sen al."
Carl Scarlett'in çantasını aldı, beraber arabaya gittiler.**
Scarlett Brown
Gözlerimi açtığımda ellerim ve ayaklarım bağlanmış, bir arabanın içindeydim sürücü koltuğunda mağra adamı yanındaki koltukta çocuk vardı. Vurulduğum yere baktım, sargıyla sarmışlardı fakat çok kan kaybetmiştim belliydi, şimdilik onların bana yardım etmesine izin vereceğim, daha sonra icaplarına bakarım.Hapishaneye geldiklerinde kısa beyaz saçlı bir kadın onlara kapıyı açtı, içeri girdiler. Daryl kafasını arkaya çevirip Scarlett'e baktı "En ufak yanlış hareketinde canından olursun." dedi ve arabadan indi. Arka kapıyı açtı, Scarlett'in ayaklarını çözdü. Kısa saçlı kadın merakla Daryl'a sordu "Bu kim?" "Carl'ın yanlışlıkla vurduğu birisi, geçici olarak bizimle."
Scarlett'in kolunun altına girip onu hapishanenin içine doğru götürdü, "Seni Rickle konuşturmam gerekiyor." "Rick de kim?" "Grubumuzun lideri." "Siz burada kaç kişisiniz?" "Oldukça fazlayız." Hapishaneden içeriye girdiklerinde Scarlett şoka uğradı, bu kadar insanın olmasını beklemiyordu. "Hershel sana bir hasta getirdim!" yaşlı adam yanlarına geldi Scarlett'i süzdü ve "Nesi var?" diye sordu "Carl onu yanlışlıkla kolundan vurdu." Scarlett kan kaybından zayıf düşmüştü ayakları ağırlığını kaldıramadı ve sendeledi, Darly onu daha sıkı tuttu. "Onu hemen yatağa yatır, ben geliyorum."
Daryl, Scarlett'i bir yatağa yatırdı. Hücrenin kapısına geçip etrafa baktı, Scarlett'in gözleri kararıyordu, Hershel geldi ve ona kan grubunu sordu Scarlett 0 Rh+ olduğunu söyledi. "Darly git hemen kan grubu uyuşan birini bul."
"Çok fazla aramamıza gerek yok doktor benim kanım uyuşuyor."
"Şanslısınız genç bayan. Darly geç otur şuraya."
Hershel Scarlett'e, Darly'ın kanını bağladı ve koluna baktı "şanslısın ki kafandan vurmamış." Scarlett zar zor "Kapa çeneni doktor." dedi. Hershel kolundaki mermiyi çıkarttı ve yarayı sardı "Koluna birşey olmamış iyileştikten sonra kullanabileceksin." Scarlett "Pekala o zaman ben gidiyorum." diyip ayaklanmaya çalışsada nafile, başı dönmeye başladı ve tekrar geriye yattı. Hershel gitmeden önce Daryl dan Scarlett'in başında durmasını istedi. Scarlett gözlerini kapatmamak için zor duruyordu. "Adın ne?" "Scarlett." "Bende Daryl Dixon." "Pekâlâ Daryl şimdi kapa çeneni, kafamı boş bilgilerle doldurma." diyip hafif bir uykuya daldı.2 saat sonra
Scarlett Brown
Uyanıp etrafıma baktım. Yanımdaki sandalyede mağara adamı oturuyordu. Adı Darylmış.Carl hücrenin girişine Scarlett'in çantasını bıraktı ''Hanımefendi, iyi misiniz?"
Scarlett oturur pozisyona geldi ve Carl'a baktı
"Ben çok özür dilerim, sizi aylak sandım o yüzden ateş ettim, lütfen beni affedin."
"Aylak mı? Siz onlara aylak mı diyorsunuz?"
"Evet, siz ne diyorsunuz?"
"Kokuşmuş."
O sırada doktor geldi "Günaydın genç bayan, nasılsınız?"
Scarlett doktora baktı ve sessiz kaldı.
"Artık yeteri kadar kan aldınız." diyip Daryl la olan kan akışını kesti.
"Hanımefendi... Beni affettiniz mi?"
Scarlett onaylar bir şekilde kafasını salladı, bunun üzerinde Carl gülümseyip gitti. "Carl nazik bir çocuktur, eminim sizi vurmak istememiştir."Darly ayağa kalktı "Artık Rickle konuşabilecek kadar kendindesin." Scarlett ayağa kalktı ve Daryl'ı takip etti. Hapishane bloğunun üst katına çıktılar, Rick denilen adam orada, kucağında bir bebekle gidip geliyordu. "Rick! Tanışmak gereken biri var." Rick arkasını döndü ve Scarlett'e baktı, yanına gelip yüzünü süzdü "Adın ne?" "Scarlett Brown."
"Kaç aylak öldürdün?"
"Skor tutmuyorum."
"Kaç insan öldürdün?"
"Birkaç tane."
"Neden?"
"Beni öldürmeye çalıştılar da ondan. Bu sorular ne böyle?"
"Seni ekibimize almamız için bu soruları sormam gerekiyor."
"Ekibimizde olmak istediğimi nerden çıkardınız? Özellikle şu mağara adamıyla aynı yerde kalmak."
"Laflarına dikkat etsen iyi olur Scarlett."
"Ekibin liderisin diye herkese sözün geçiyor anlaşılan, ama bana zor herşey başladığından beri ben kendimin lideriyim ve senin gibi bir adamın da liderliğini kabul etmeyeceğim."
Rick Daryl'a bakıp "Silahlarını al." dedi.
Daryl Scarlett'in bacağında ve belinde dizili olan küçük bıçakları almak için uzandı, Scarllet belinden bir bıçak kapıp Daryl'ın yüzüne doğrulttu "Silahlarıma kimse dokunamaz"HEY! küçük kardeşime ne yapıyorsun sen?!" Scarlett sesin geldiği yere baktı ve kendisine silah doğrultan bir adam gördü. O sırada Daryl Scarlett'e doğru bir hamle yaptı, Scarlett diğer eliyle başka bir bışağını kaptı ve Daryl'ın kolunda çok derin olmayan bir kesik açtı, bunun üzerine diğer adam ve Daryl Scarlett'in üstüne çullandı, ondan zorla silahlarını aldılar ve ayağa kaldırdılar, iki kolluna girdiler. Rick "Onu mutfaktaki bir direğe zincirle bağlayın." dedi. Daryl ve diğer adam onu zar zor mutfağa götürdü ve demire ellerinden zincirle bağladılar, arkalarından Rick geldi ve Scarlett'e baktı. Scarlett "BEN BURDAKİLER GİBİ SENİN KÖPEĞİN DEĞİLİM KOCA OĞLAN BENİ BU ŞEKİLDE BURAYA BAĞLAYAMAZSIN BIRAK DA GİDEYİM!"
Daryl'ın abisi Scarlett'in suratına bir tekme attı ve geri çekildi.
"Yukarda olanları gördüm. Sen tek başına bile dışarda bize tehtitsin o yüzden burada sakinleşeseye kadar duracaksın." dedi. Scarlett'i orada bırakıp gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadakat Gurur Ve Aşk
Action"Anlaşılan çok sevmişsiniz birbirinizi." diyip alaycı bir şekilde güldü "Sorun yok." Yüzü düştü ve notu Daryl'a uzattı Daryl mahçup bir şekilde ona baktı