Scarlett bütün gece dört döndü. Günün ilk ışığında hızlıca kalktı ve dışarıya çıktı. Yeni uyanan Daryl Scarlett'i gördü "Scarlett nereye?"
Scarlett korkuyla arkasına döndü "Efendim?"
"Nereye?"
Scarlett saçını düzeltti "Dün gece atı dışarıya çıkarmıştım onu almaya gideceğim."
"Atı dışarıya mı çıkardın, neden ki?"
Scarlett soğukkanlılıkla "Biraz dolaşmasına izin vermek için."
"Tamam bende geleyim."
"Peki gel."
Scarlett ve Daryl Alexandriadan dışarıya çıktılar
Scarlett ister istemez gergindi. Yolda biraz ilerlediler, bebeği koyduğu yere olabildiğince yakınlaşmaya çalıştı fakat Daryl "Islık çalıp onu çağırsana." dedi, mecburen ıslık çalıp atını çağırdı. Fakat at gelmedi, Scarlett pek beklemeden "Biraz ileriye gidelim. Belki biraz uzaklaşmıştır." Daryl kafasını salladı. Beraber ilerlediler. Scarlett sanki birşeyler arıyor gibi etrafa baktığından Daryl birşeyler çevirdiğinden şüphe duydu "İyi misin? Sanki birşey arıyor gibisin?""Atıma bakıyorum Daryl."
"Onu neden dışarıya çıkardın ki?"
"Bu kadar uzağa gitsin diye çıkarmadım!"
Daryl kaşlarını çattı "Neden kızıyorsun?"
"Kızmıyorum Daryl sadece saçma sapan sorular soruyor-"
Scarlett yola bakıp birkaç metre uzaklarında bıraktığı bebeği sanki ilk defa görüyor gibi yaptı "Şurdaki de ne?"
Daryl baktığı yere kafasını çevirdiğinde "O bir bebek mi?" dedi. Koşarak bebeğe doğru ilerledi. Scarlett birkaç defa daha ıslık çalıp Daryl'ın peşinden gitti. Daryl bebeği kucağına aldı, soğuktan buz gibi olmuştu "Çok üşümüş."
Scarlett atının geldiğini görünce "Hadi onu al da ısıtalım."
Scarlett atına atlayıp bebeği Daryldan aldı, Daryl bindikten sonra ona geri verdi ve Alexandriaya ilerlediler. Daryl bebeği gördüğü anda sanki büyülenmişti. Çocuklarla arası hep iyiydi. İçeriye girdiklerinde Daryl bebeği eve aldı, battaniyeyle sarıp şöminenin başına bir yatak yaptı ve bebeği yatırıp başında oturdu. Scarlett atıyla ilgilenip geldiğinde bebeğin başında oturan Daryl'a baktı ve istemsizce gülümsedi. Bebeği sağlam bulduğu için içi rahatladı. Daryl bebeğe bakarak "Belki bizim çocuğumuz olmalı."
Scarlett'in yüzü düştü "Anlamadım?"
"Belki bizim çocuğumuz olmalı."
"Hayır." dedi net bir sesle. Daryl Scarlett'e baktı "Neden? Zaten istemiyor-"
"Zamanı geldiğinde dedim Daryl!"
Daryl etrafa baktı "Sessiz ol uyanacaklar."
Scarlett Daryl'ın yanına oturdu "Zamanı geldiğinde dedim Daryl."
"Tamam. Fikrine saygı duyuyorum ama bu çocuk ne olacak?"
Scarlett kafasını kaşıdı "Mutlaka bakmak isteyen birisi çıkacaktır."
Daryl "Onu oraya kim bıraktı acaba."
Scarlett ateşe baktı "Belki de kurtarıcılardır."
"Olabilir. Ama neden böyle birşey yapsınlar."
"Bilmiyorum. Belki de bir tuzaktır."
Kapı çalınca Scarlett kalkıp kapıyı açtı. İsa Scarlett'e "Ben Hilltopa dönüyorum. İkna edebileceğim kişiler var mı bakacağım." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadakat Gurur Ve Aşk
Action"Anlaşılan çok sevmişsiniz birbirinizi." diyip alaycı bir şekilde güldü "Sorun yok." Yüzü düştü ve notu Daryl'a uzattı Daryl mahçup bir şekilde ona baktı