Geçmiş

222 25 0
                                    

Havanın kararmasına çok az kalmıştı, Daryl ve Rickten haber yoktu. Havanın soğumasıyla beraber titremeler başlamıştı, kıyafetlerin bir çoğunu Scarlett'in üstüne örtmüşlerdi. Scarlett yarı uyanık bir şekilde gökyüzüne bakıyordu. Hershel, Scarlett'in başucuna oturdu "Tankı sen mi patlattın." Scarlett'in ağzı kurumuştu, dudakları birbirine yapışmıştı. Hershel bir şişe su alıp Scarlett'e içirmeye çalıştı, Scarlett ise şişeyi elinden alıp kendisi içti, suyun bir kısmını üstüne döktü. Hershel, Scarlett'e gözlerini kısarak baktı, Scarlett kafasını yere koyup sessizce "Bendim."
"Peki nasıl yaptın?"
"Dışarıda geçirdiğim birkaç gün içinde bazuka bulmuştum, onu kullandım."
"Neden?"
Scarlett bu soru karşısında şaşırarak "Neden mi?" dedi. Hershel tekrarladı "Neden? önce terk edip sonra yardıma geliyorsun. Kahraman olmaya mı çalışıyorsun?"
Scarlett sinirle kalkacaktı ki biraz hareket etmesiyle yarasının acıması onu durdurdu ve geri yatıp, dişlerini sıkarak "Kahramancılık oynadığım yok! sadece gitmem gerekti o kadar."
"Ama bizi geri dönecek kadar da önemsiyorsun anlaşılan." Scarlett gözlerini kaçırdı, bunu fark eden Hershel onun baktığı yere doğru kendisini çekti "Bizi önemsiyor olman zayıflık anlamına gelmez Scarlett. Sen şu hayatta birçok şeyi zayıflık gibi gördüğün için yapmaktan rahatsızlık duyuyorsun fakat birini önemsemek yada yardım istemek seni zayıf kılmaz."
Scarlett iç çekti "Beni yalnız bırak doktor." dedi ve bunun üzerine Hershel yanından uzaklaştı.

**

Geceyi ormanda geçirme ihtimallerine karşı Michonne ve Carl odun toplama gitmişlerdi. Michonne feneriyle etrafı kolaçan ediyordu "Scarlett'i yanımıza getirerek bizi kurtardın. Konuşmaları duydum tankı Scarlett patlatmış."
Carl gülümsedi "Onu orada bırakamazdık. Hem işimize de yaramış oldu. Ayrıca onu sevdim umarım bundan sonra bizle kalmaya devam eder."
Michonne burun bükerek "Pek sanmıyorum. Bir süre kalıp tekrar gidecektir, sonra geri gelir mi bilemiyorum artık."
Carl'ın yüzü düşmüştü Michonne bunu fark edip Carl'ı kolunun altına aldı "İnsanları olmak istemedikleri bir yerde zorla tutamazsın dostum. Hadi şu odunları alıp götürelim de bizimkiler soğuktan donmasın."

**

Michonne ve Carl kucaklarında odunlarla geldiler Michonne "Çakmağı olan var mı?" diye sordu. Scarlett elini pantolon cebine atıp ona çakmağını uzattı. Michonne ateşi yaktıktan sonra Scarlett'in yanına gitti, çakmağı uzattı, tam alacağı sırada geri çekip "Hâlâ uyuşturucu içiyor musun?"
Scarlett kaşlarını çatıp Michonnea baktı "Nereden çıktı bu?"
"Yaklaşık altı yıl önce birisine satmıştın ve çocuğun ailesi senden şikayetçi olmuştu bende o ailenin avukatıydım. Yüzünü o günden beri unutmuyorum. Yalanlarınla hakimi bile az kalsın kandırıyordun, baya yaklaşmıştın aslında ama başarılı olamadın."
Scarlett, Michonne'un bu hafızası karşısında şaşırmıştı, gözlerini Michonne dikti "Kaç yıl oldu. Manyak mısın bunları aklında tutuyorsun?!"
Michonne gülerek "Manyak değilim. Sadece daha önce bu kadar iyi yalan söyleyen birisini görmemiştim. O olaydan sonra uyuşturucu satmaya devam ettin mi?"
"O bir hataydı."
"Uyuşturucu satmak mı? Güzel para kazanıyordun, duymuştum."
"Uyuşturucu satmam ve kullanmam ikisi de hataydı Michonne."
"Hapishanede haddini bildirmişler anlaşılan."
Scarlett'in sinirli bir ifade almıştı. Emin bir şekilde "Satmam da kullanmam da  hataydı." dedi.
Michonne dudakların anladım der şekilde büktü be kafasını salladı. "Kay yıl hapiste yattın."
"Üç, sonra iyi halden iki yıl yatıp çıktım."
"Vay be. Eminim ondan sonra gizlice kullanmışsındır."
Scarlett dişlerini sıkıp arasından konuştu "Kullanmadım!"
Michonne bir süre Scarlett'in yüzüne baktı "İnanmak zor ama bu seferlik inanacağım."
"Önceden ne olduğumuz ne yaptığımız, bunların önemi yok artık önemli olan şimdi ne olduğumuz ve ne yapacağımız."
"Evet ama önceden ne olduğumuz şimdiki bizin yarısıdır."
"Benden şüphen mi var! Sizi o lanet hapishaneden kurtarmış olmama rağmen."
Michonne iç çekip "Şüphem elbette var, sana tam güvenmiyorum ama saygımı kazandın. Hapishanede yaptığın şey için tüm içtenliğimle teşekkür ederim. Ayrıca bir önceki sen olduça değişmiş, uyuşturucudan kopmak sana iyi gelmiş." dedi. Scarlett yattığı yerden biraz kıpırdamadandı, Michonne çakmağı Scarlett'e verip gitti.

**

Daryl ve Rick sonunda bir arabayı çalıştırmayı başardılar
"Sonunda! hadi biran önce geri dönelim."
Rick sürüş koltuğuna geçti, Daryl da yanına oturdu. Gecenin karanlığında ilerlerken bir adam koşarak yolun karşısına geçti, Rick ani bir fren yaptı. Daryl arabadan fırlayıp adamın koştuğu yere baktı, Rick arabadan indi ve Darylın yanına gidip etrafı izledi "O insan mıydı?"
"Sanırım. Ben bir gidip bakıcam."
Rick Daryl'ı omzundan tutup çekti "Olmaz. Bu bir tuzak olabilir. Diğerlerinin yanına gitmeliyiz."
Daryl kafasını onaylar bir şekilde salladı ve arabaya bindiler.

**

Bir arabanın onlara doğru yaklaştığını gören Carol diğerlerine seslendi "Nişan alın!" Herkes silahlarını çekip arabaya nişan aldılar. Araba durup içinden Rick ve Daryl çıkınca silahlarını indirdiler. Michonne, Rickin yanına gidip arabanın durumunu sordu. Rick arabanın deposunun yeteri kadar dolu olduğunu ve sağlam olduğunu söyledi, daha sonra Scarlett'in yanına gidip, eğildi "İyi misin?"
"Sen polissin eminim kurşun yemişsindir, sen söyle kurşun yedikten sonra ne kadar iyi oluyorsun."
Rick gülümsedi. "Ben kurşun yiyip hapishaneye yatıp komaya girmiştim, uyandığımda ise dünyanın sonu gelmişti."
"Nasıl kurtuldun? Komadayken aylaklar seni yemiş olmalıydı."
"Eski bir dostum hapishaneye gelip beni uyandırmaya çalışmış, uyanmayınca kapının önüne bir sedye çekmiş, öyle kurtuldum."
"Kim o dostun, Daryl mı?"
"Hayır... Adı Shanedi."
"Şimdi nerede o, aramızda göremiyorum."
"Aramızda değil çünkü öldü. Onu ben öldürdüm. O ölmeseydi, şuanda burada olamazdım."
"Bak, herkes hayatta kalmak için birşeyler yapıyor. Birde benden şüphe ediyorsunuz."
Rick kafasını onaylar bir şekilde salladı "Haklısın ama bizde haklıyız. Gurubumu korumaya çalışıyorum ve artık sende bu grubun içindesin... Hapishanede olan şey, senin yaptığını biliyorum... Çok teşekkür ederim, gerçekten. Carl sanırım seni vurarak iyi birşey yapmış."
Scarlett gülümsedi ve "Rica ederim Rick."


Sadakat Gurur Ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin