İntikam Duygusu

124 14 2
                                    

Scarlett Alexandriaya döndüğünde kapıda tanımadığı bir asker topluluğu gördü "Sizde kimsiniz!"

Kalabalığın arasından İsa ve Ezekiel çıktı
"Beyler?"

Ezekiel kollarını iki yana açtı "Scarlett!"

Scarlett anlamsızca İsaya baktı "Neler oluyor?"

İsa gülümsedi "Hilltop ve krallıktan asker getirdik. Bir süre burada kalıp eğitimleri sıkılaştıracağız."

Askerler kapının açılmasıyla içeriye girdiler, onlarla Rick, Michonne ve Deanna ilgilendi. Scarlett "Peki ya sizin topluluklarınız? Askerleriniz buradayken savunmasız kalırlar, kolay hedef olurlar."

İsa yere baktı "Gregory bize karşı durma konusunda kesin. Neganın tarafına geçebilir."

Scarlett dişlerini sıktı "O puştun kellesini almamız lazım demiştim!"

"Scarlett eğer ölürse kahraman olur."

"Eğer onu kahraman yapacak herkes ölürse olamaz."

Ezekiel, Scarlett'in bu vahşice fikrine şiddetle karşı çıktı "Aklını başına al Scarlett! Yapmayı düşündüğün katliam."

İsa destek çıktı "Buna kimse izin vermez kimse yapmana göz yumamaz!"

Scarlett'e tepki geldiğini anlatan at huysuzlandı ve toynağını yere vurdu. Scarlett atın kayışlarını çekip sakinleştirdi "Neganı öldürmek için önümüze çıkan herkesi ortadan kaldırmalıyız!"

Ezekiel kükredi "Bu şekilde olmaz!" Ezekiel'ın kaplanı Shiva Ezekiel'ın arkasında gezindi ve hırladı. Scarlett Shiva'nın hırlaması dışında arkasından gelen bir hırlama duydu, arkasına baktığında o siyah kurt Shivaya hırlıyordu. Scarlett şaşkınca bir süre onda baktı sonra da kendisini toplayıp önüne döndü "Eğer Rickte izin verirse tek başıma gider hepsini hallederim." İsaya bakıp "Eğer orda ikna etmek istediğin birileri varsa git konuş-"

Ezekiel öfkeli bir ifadeyle "Artık sadece Rick'in kararı yeterli olmayacak. Diğer toplulukların liderleri de bu konuda söz sahibi. Özellikle İsa!"

Scarlett dişlerini sıkarak "Kocası ve kardeşi öldürülen Maggie, seviglisi öldürülen Rosita ve o orospu çocuğundan kurtulmak için hamile kalan bende söz sahibiyim!"

İsa ve Ezekiel'ın yüzü dehşete düştü. İsa şaşkınlıktan zar zor konuşarak "Ne?"

Scarlett saçını düzeltti ve ifadesiz yüz ifadesine geri döndü "Çekilin önümden." 

Ezekiel, Shiva'nın zincirinden tutup kenarıya geçti. İsa da kenarıya geçti. Scarlett atını yürüttü. Shiva arkasından hırladı, Scarlett arkasına baktığında kurdun gittiğini gördü. Scarletten sonra İsa ve Ezekiel da içeriye girdi.

Scarlett attan inip başını okşadı ve onu bekleyen Carla ipini verdi "Onu yerine bağlar mısın?"

Carl kafasını salladı ve atla beraber gitti. Daenna Ezekiel ve İsa'nın yanına gelip "Akşam liderler arasında bir toplantı yapacağız."

Scarlett uzakta Rositayla konuşan papaz kılıklı bir adama takıldı "Bir papazımız eksikti."
Yanlarına  doğu gitti "Selam Rosita."

Rosita kafasıyla selam verdi. Scarlett Rosita'nın yorgunluktan, uykusuzluktan ve ağlamaktan çökmüş yüzüne baktı ve buruk bir şekilde gülümsedi "İyi misin?"

Rosita isteksizce kafasını salladı "Sadece kalbimde bir ağrı var."

Scarlett gözlerini kıstı "İntikam duygusudur. Bende de var. Bazen kalbim sıkışıyor." kısa bir sessizlikten sonra ekledi "Merak etme. En kısa zamanda geçecek."

Scarlett Papaza baktı "Sen kimsi?"

Papaz oldukça çekingen duruyordu "Ben Gabriel." diyip elini uzattı. Scarlett elini sıkıp tokalaştı ve "Bende Scarlett."

Rosita "Onunla dışarıda karşılaştım. Yardımcı olabilir diye düşündüm."

Scarlett alaycı bir şekilde papaza baktı "Yalnız savaşta Tanrı kimsenin yanında olmaz. Çünkü Tanrı onların da Tanrısı."

Papaz gülümsedi "Tanrının savaşta işi olmaz. O yaratır ve-"

"Neyse. Silah kullanmayı biliyor musun?"

"Az birşey biliyorum ama öğrenebilirim."

"İyi."

Scarlett'in yüzü pek memnuniyetsizdi. Rositaya "Görüşürüz" diyip gitti.

Bir sigara yakıp sokakta yürümeye başladı, elindeki torbayla revire gitti. Kapıyı çat diye açtığında öpüşen Tara ve Denise gördü "Pardon bayanlar bölüyorum."

Denise ve Tara panikle toparladı "Ne?"

"Tamam birşey görmedim." diyip torbayı uzattı "İçinde antibiyotik falan var. Şu çok bilmiş doktor nerde?"

Robert içeriden çıktı "Buradayım."

"Gelde şu antibiyotiği vur."

Tara öne çıkıp "Aslında ben yapabilirim. Biliyorsun bir süredir burada eğitim alıyorum ve-"

"Beni denek olarak kullanacaksın. Tamam olur."

Scarlett sedyeye oturdu. Tara Robertin yönlendirmeleriyle antibiyotiği uyguladı. Torbanın içerisinden çıkan diğer antibiyotikleri kenarıya koydular. Robert "Gelmişken yarana bir bakalım mı?"

Scarlett"Olur." diyip uzandı. Robert yaraya açıp baktığında kanadığını gördü "Yaran neredeyse hiç iyileşmemiş. Bir süre yatman gerekiyor ama sen oldukça hareketlisin sanırım."

"Sorma doktor yerimde duramıyorum."

Robert gülümsedi "Bebek ne durumda."

Scarlett elini anlına koyup gülümsedi "Bir şişe şarap içtim. Daha fazlasını bulsa içeceğim. Düşürmek için elimden geleni yapıyorum işte."

Robert kafasını salladı "Senin seçimin." diyip yaraya yeni bir sargı yaptı. Sargı bitince Scarlett Denise ve Taraya alaycı bir şekilde baktı ve parmak uçlarını öpüştürdü, fısıldayarak "Kolay gelsin." dedi.

Tara ve Denise utanmıştı fakat Scarlett'in bu tavırlarına da gülmeden duramadılar.

Scarlett eve doğru ağır ağır yürüdü, Daryl bir anda yanına geldi ve kolunu omzuna attı "Neredeydin?"

"Negandan ilaç almaya gittim."

"Negan?"

"Evet. Bana zafı var. Bazı isteklerimi yapıyor."

Scarlett Daryl'a baktı ve yanağına bir öpücük kondurdu "Kıskanmıyorsun değil mi?"

Daryl kaşlarını çattı "Scarlett..."

Scarlett kıkırdadı "Takılıyorum."

Daryl Scarlett'e eve kadar eşlik ettikten sonra "Ben ava gidicem."

"Tamam. Dikkatli ol."

Daryl, motoruna binip dışarıya çıktı.

Scarlett de yatağa uzandı. Farkında olmasa da çok yorgundu. Anında uykuya daldı.

Sadakat Gurur Ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin