İki gün sonra
İki gün boyunca ortalık sakindi. Carol yeni gelen bebeğe Lily ismini vermişti. Judith Lilyi sevmişti, onunla oynuyor, sanki ablasıymış gibi ilgileniyordu. Onların birlikte zaman geçirmesini gülümseyerek izleyen Daryl, Scarlettin yüzünde bir tebessüm oluşturuyordu.İki günün ardından sakince otururken yaklaşan arabaların sesiyle huzuru kaçtı. Koşarak kapıdaki nöbet yerine gitti. Neganın adamları kapının önünde durdular. Arabaların birinden Eugune indi, elinde bir megafon vardı. "Erzakları kapının önüne getirin."
Scarlett kaşlarını çattı "Ne? Ciddi misin Eugune?!"
Rick ve diğerleri kapının önünde geldiler. Kapı açılınca herkes Eugunein ekipten bu kadar kolay vazgeçmesine karşı şaşkınlıklarını gizleyemedi.
Rick ellerini iyi yana açtı "Olan erzaklarımızı alırsanız daha fazlasını bulmamız için hiçbir şeyimiz kalmaz!"
Eugune megafonu ağzına tutup "İki gündür hiçbir şey bulamadınız mı?"
Scarlett öfkeyle "Bok bok konuşmayı kes pislik!"
Simon iğrenç labali tavırlarıyla Rick'e yaklaştı "Sizi hayatta tutmamızın tek sebebi bize erzak bulmanız." dedi. Ekibi süzdü ve silahını çekip Sashaya doğrulttu "Belki de nüfusunuzu biraz azaltmalıyız ki bize erzak çıksın!"
Daryl kendisini ortaya atıp "İki gün daha verin!"
Scarlett Daryl'a baktı.
Simon sırıtıp silahını indirdi "İki gün daha. Ondan sonra her bizi erzaksız bıraktığınızda birinizin kafasını uçururum."
kurtarıcılar arabalara binerken Eugune Scarlett'e baktı, Scarlett de ona "Orospu çocuğu."
Kurtarıcılar gittikten sonra Daryl arabalardan birine binmeye gitti, Rick arkasından "Nereye?!"
Daryl cevap vermeden arabanın kapısını açtı, Scarlett'e de inip yanına gitti "Nereye?"
Daryl kapıyı sertçe kapatıp Rick ve Scarlett'e döndü "Birinizin daha ölmesini engellemeye!"
Scarlett kaşlarını çattı "Neler oluyor sana kendine gelsene!"
Daryl öfkeyle Scarlett'e birkaç adım attı ve yüzüne yaklaştı "NE YANİ BURDA ÖYLECE DİKİLEYİM Mİ?!"
Rick ikisini de sakinleştirmek için ellerini sakin olun babında açtı "İkiniz de durun hemen!"
Scarlett burnundan soluyordu. Rosita Scarlett'in kolundan tuttu.
Daryl bir adım geriye attı. Rick "Daha fazla kayıp istemiyorsak savaşmak zorundayız."
Daryl öfkesini henüz atamadan agresif bir tavırla "Hangi silahla?!"
Rick ekibe baktı "Bugün herkes silah bulmaya gidecek ve kimse birşeyler bulamadan dönmeyecek. Hemen şimdi!?"
Herkes aceleyle arabalara binmeye başladı. Krallıktan ve Hilltoptan insanlar da dahil oldu. Scarlett koşarak eve gitti ve yay ve oklarını aldı. Daryl arabaya binip çoktan çıkmıştı. Scarlett atını hazılayıp dışarıya fırladı, Hades de onu takip etti. Daryl arabasıyla son gaz gidiyordu. Scarlett arada mesafe bırakarak onu takip etti.
Telsizinden Rick "Scarlett duyuyor musun?"
"Evet!"
"Daryl duyuyor musun?"
Daryl "Evet." diye cevap verdi. Rick ekipte telsiz olanları da kontrol ettikten sonra telsizi kapattı.
Daryl arabanın aynasından baktığında arkasında atıyla onu takip eden Scarlett'i gördü "Beni yalnız bırak Scarlett!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadakat Gurur Ve Aşk
Action"Anlaşılan çok sevmişsiniz birbirinizi." diyip alaycı bir şekilde güldü "Sorun yok." Yüzü düştü ve notu Daryl'a uzattı Daryl mahçup bir şekilde ona baktı