Sabah Scarlett erkenden kalktı, henüz kimse uyanmamıştı Carol ve Glenn dışında, onlar nöbet tuttuğu için uyanıklardı. Carol çok yorgun duruyordu, sırtını arabanın tekerine yaslamış uyumak üzereydi. Scarlett yanına gidip "Sen biraz uyu, ben devam ederim." Carol uykulu gözlerle Scarlett'e bakıp gülümsedi, elinden tutup ayağa kalktı ve yatacağı yere gitti. Scarlett matarasından bir yudum su içtikten sonra Glenn'nin yanına gitti "Selam."
"Günaydın."
"İyi misin?""Evet..."
Glenn birşey söylemek istiyormuş gibi duruyordu
"Söylemen gereken birşey mi var?""Aslında evet. Eugene hakkında ne düşünüyorsun."
"Daha kaç defa söylemem gerekecek bilmiyorum fakat adam geleceğimiz, buradaki kimse geleceğinin bu aylaklarla dolu olmasını istemez, bende istemiyorum bu yüzden onlara yardım edeceğim."
"Bende öyle düşünüyorum, yardım etmek istiyorum fakat Maggie sıcak bakmıyor."
"Rick de sıcak bakmıyor fakat ben dinlemiyorum. Herkese göre doğru değişir, benim için doğru olan bu sende kendin için doğru olanı yap."
"Senin için demesi kolay. Maggie benim sevgilim, ilerideki karım. Ona kimseye vermediğim kadar çok değer veriyorum ve öylece çekip gidemem. Bu konuda beni anlamanı beklemiyorum fa-"
"Benim için demesi kolay değil Glenn. Bende buradaki insanlara değer veriyorum, senin Maggieye verdiğin değer kadar değil fakat... her neyse. Sen ne yapacağına karar ver, değer verdiklerin için gidebilirsin yada kalabilirsin, seçim senin."
Glenn bu sözlerden sonra derin derin düşüncelere daldı "Düşünmek için biraz zamana ihtiyacım var."
Scarlett dönüp Daryl'a baktı, Daryl yolun yorgunluğundan olsa gerek ki mışıl mışıl uyuyordu. Glenn, Scarlett'in Daryl'a baktığını görünce "Önemsediklerin arasında o da var mı?" diyip gülümsedi. Scarlett de sırıtıp "Düşünmem için zamana ihtiyacım var."
İki saat sonra
Daryl dışında herkes kalkmıştı Scarlett, Rosita'nın yanına gitti "Ne zaman gideceğiz."
"Sende mi geliyorsun?"
"Evet."
"Abrahamla konuşmam gerekiyor."
"Ben konuşurum."
silahını temizleyen Abrahamın yanına gitti "Yola ne zaman çıkıyoruz."
"Rick bize ne zaman araba verirse."
Scarlett çenesini ovuşturdu "Pekâlâ." Scarlett bu sefer de Rick'in yanına gitti "Labaratuvara ulaşmamış için bize bir araba lazım."
"Kesin gidiyorsun yani?"
"Evet gidiyorum."
"Araba konusunda yardımcı olmayacağım."
"Ciddi misin?"
"Gitmen konusunda hiçbir şekilde yardımcı olmayacağım. Arabanı kendin bul."
Scarlett derin bir oh çekip Rositanın yanına gitti "Rosita kalk, araba bulmaya gidiyoruz." diyip atına seslendi. Hershel ayaklanıp "Nereye?" diye sordu, "Araba bulmaya." Hershel ellerini beline koyup Scarlett ve Rosita'nın ata binip gitmelerini izledi.
Daryl seslere uyanmıştı, gözlerini ovuşturup oturur pozisyona geldi. Carol Daryl'ın yanına gelip saçlarını kulağının arkasına attı "Abin için üzgünüp."
Daryl mırıldanırcasına "hıhm."
"Lütfen tekrar gitme."
Daryl alt dudağını çiğneyerek onaylar bir şekilde kafasını salladı. Etrafına bakınıp "Scarlett nerede?"
"Eksikliği hemen fark ediliyor mu?"
Daryl göz deviririken Carol kıkırdadı "Araba bulmak için Rositayla gitti."
"Yeterince arabamız yok mu?"
"Labaratuvara gitmek için. Rick bu konuda hiçbir şekilde yardım olmayacağını söyledi. Birileri sana özeniyor. Korkum birdaha geri dönmemesi."
"Başarsa da başaramasa da geri dönecek."
"Nereden biliyorsun?"
"Biliyorum işte."**
Rosita ve Scarlett saatlerce yol gittikten sonra sonunda yolun kenarında bir araba buldular, Rosita attan inip arabayı kontrol etti, arızalı olmadığını anlayınca binip çalıştırdı ve dönüş yoluna koyuldular.
Bir süre sonra Scarlett'in atı yorulduğu için yavaşlamıştı, Scarlett atını durdurdu Rosita Scarlettin durduğunu görünce kafasını arabanın camından çıkarıp "Sorun ne?!"
"At çok yoruldu, sen yola devam et ben arkanda olucam!"
Rosita kafasını sallayıp yola devam etti, Scarlettde atını dinlenmesi için atı hızlı olmadan yürüterek ilerledi.**
Scarlett için dönüş yolu daha uzun sürmüştü. Rosita Scarlettden yarım saat önce kampa varmıştı. Abraham buldukları arabanın benzinini kontrol etti "Bir süre idare eder."
Glenn çekinerek Maggie'nin yanına gitti, Maggi Glenn'in yüzünden birşeyler olduğunu anlayıp "Birşey mi oldu?" diye sordu. Glenn yutkunup "Maggie ben... Ben Abraham ve ekibine yardım etmek için onlarla gitmek istiyoru-"
"Ne?!"
"O adamı labaratuvara ulaştırmamız gerekiyo-"
"Bırak o adamı Abraham ve Rosita ulaştırsın!"
"Birde Scarlett."
"Her neyse ne!"
"Dinle Maggie, bir süredir çocuk yapmayı düşünüyoruz fakat ben hiçbir çocuğun böyle bir dünyada büyümesini istemiyorum, Judith'in de istemezdim fakat..."
Maggie Glenn'e hak veriyordu fakat gitmesi ve onu birdaha görmememe düşüncesi içini yiyordu "Bunu kabul edemem, bu resmen kumar!"
Glenn, Maggie'nin ellerini tutup "Tek yapman gereken kendini güvende tutmak, ben mutlaka geri geleceğim. Şu zamana kadar başımıza neler neler geldi fakat biz hâlâ beraberiz ve tekrar olacağız hemde çok daha mutlu, çok daha ferah. Çocuğumuzun güzel bir dünyada büyümesi için...'
Maggie'nin gözleri doldu, Glenn'e sarılıp "Geri döneceksin."
"Geri döneceğim."Scarlett gelip atından indi, Abraham Scarlett'in karşısına geçip "Yarın yıla çıkıyoruz." dedi. Glenn yanlarına gelip "Bende geliyorum." Rick ağzı açık bir şekilde sohbetlerini dinledi "Emin misin?"
"Eminim. Size yardım etmek istiyorum, eğer şimdi etmezsem gelecekte etmemiş olmaktan pişman olmak istemiyorum."
Rick bir süre Glenni ikna etmeye çalıştı fakat Glenn oldukça kararlıydı, Rickin çabası boşa çıktı.Saat 22.00
Scarlett yatmak için hazırlanırken Carl yanına geldi "Şimdi de sen gidiyorsun."
Scarlett gülümseyip "Öyle."
"Seni beklememizi ister misin?"
"Hayır, ne zaman döneceğim belli değil. Sizi bulmak istersem bulurum." Carl Scarlette bir telsiz uzattı "Bunu al, menzili oldukça yüksek. Geri dönmek istersen yada belki konuşmak istersen falan iletişime geçeriz." Scarlett Carl'a dönüp kafadını okşadı ve telsizi aldı "Teşekkür ederim küçük adam." Carl gülümseyip iyi geceler dedikten sonra gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadakat Gurur Ve Aşk
Боевик"Anlaşılan çok sevmişsiniz birbirinizi." diyip alaycı bir şekilde güldü "Sorun yok." Yüzü düştü ve notu Daryl'a uzattı Daryl mahçup bir şekilde ona baktı