Olmayan Laboratuvar

175 18 9
                                    

Ateşin başında oturmuş yanlarına aldıkları yiyeceklerini yiyorlardı, Glenn bir anda durduk yere "Askerliği neden bıraktın?" diyip Scarlett'e döndü. Scarlett ağzındaki lokmayı çiğnemeyi bırakıp ateşin dalgalanışına baktı "Bu konu hakkında konuşmak istemiyorum."
Glenn merak ediyordu fakat üstüne gitmedi ve yemeğini yemeye devam etti. Rosita yemeğiyle biraz oynayıp "Aslında askerliğe aşıktı-"
"Evet ama oldu bitti işte?"
Bu sefer Abraham başladı "Rositadan bazı anılarınızı dinledim, oldukça başarılı bir askermişsin."
Rosita gülümseyip "Öyleydi."
Eugune, Scarlett'e odaklandı "Kovuldun mu?"
Scarlett'in sinirleri bozulmaya başlıyordu, dayanamayıp anlatmaya başladı "Kovuldum. O zamanlar alkol bağımlısı olduğun için ovuldum. Rahatladınız mı?"
"Kendini evsiz bir hırsız olarak tanıttığın için merak ettik."
"Ettik derken?"
"Rick, ben ve diğerleri işte."
"Bu konu hakkında daha fazla konuşmayacağız tamam mı?"
Hepsi onaylar bir şekilde kafasını salladı. Scarlett'in iştahı kaçmıştı, yemeği yarım bırakıp matarasından bir yudum su içti ve yatağında gitti, Hades yatağın başında onu bekliyordu, Scarlett gelip yatınca kafasını koluna koyup uyumaya başladı. Scarlett'i uyku tutmadı. Aklına askerlik zamanındaki anıları geliyordu, en kötü olanlar. Aklına bütün tim arkadaşlarının öldüğü görev geldi. Teröristlerin bir dağ yolunda esir aldıkları sivilleri kurtarmak için gittikleri görevde Scarlett de dahil on iki kişiydiler, teröristler ise tahmin ettiklerinden fazlaydı. Görev sırasında altı arkadaşı ölmüştü, geri kalan beş kişi ise dönüş yolunda teröristler tarafından araçları bombaladığı için ölmüşlerdi, o araçtan tek canlı çıkan Scarlett'i alev alan aracın içinden kendisini dışarı attıktan sonra içerideki arkadaşlarının canlı canlı yanmalarını izlemek, çığlıklarını duymak zorunda kalmıştı.
En sonunda zorda olsa uykuya daldı.

Sabah saat 08.20
Uyanıp eşyaları topladılar, Scarlett Hadesi sevip atına bindi. Yola koyuldular

12.00
Yol boyunca buldukları arabalardan benzin alıp ilerlediler. Scarlett havada yükselen, gri dumanlar gördü atını durdurup arkasına döndü, Abraham durup Scarlett'in niye durduğuna anlam vermeye çalıştı, Scarlett eliyle dumanı işaret etti ve "Ben gidip bi bakacağım!" dedi ve atını hızlandırdı. Tepeyi aştıktan sonra karşı karşıya kaldığı manzara onu dehşete düşürdü yaklaşık 300 km ötelerinde yüzlerce aylağın onlara doğru yürüdüğünü gördü. Resmen ağzı açık kaldı direk aklına kamptakiler geldi. Hızlıca geriye döndü
"Bu yoldan gidemeyiz. Bir sürü yaklaşıyor, çok fazlalar onları geçmemiz imkansız." Abraham ve diğerleri arabadan inip koşarak tepeyi aştılar ve sürüye baktılar "Siktir."
Bir araya gelip yeni bir plan yapmaya koyuldular. Scarlett haritayı açıp "Biz buradayız, ben Eugune beraber bu taraftan gideceğiz, aylaklar atın hızına yetişemez-"
"Labaratuvar yok!"
Herkes Eugune döndü, Scarlett şaşkınlıkla "Ne?!"
"Labaratuvar yalandı. Kendimi koruyacak kadar güçlü olmadığım için böyle bir taktik-"
Abraham Eugune'in üstüne çullandı, yüzüne ard arda yumruklar salladı. Scarlett sinirden kudurmak üzereydi. Rosita ve Glenn Abrahamı Eugune'nin üstünden almaya çalışıyordu, zar zor geriye çektiler. Abraham bilinçsizce yürüyordu, Eugune kanlar içerisinde yerde kalmıştı. Scarlett Eugune'nin yakasından tutup kaldırdı "Orospu çocuğu!" diyip bir yumruk da o attı, Glenn Scarlett'i sakinleştirmeye çalışarak "Scarlett dur lütfen!"
Scarlett dişlerini sıkarak "Bu orospu çocuğu yüzünden kaç kilometre yol geldik, geleceğimizi kurtarmak için Carol'u, Carl'ı, Hershel'ı bırakıp buraya geldim!"
Rosita, Scarlett'i omuzlarından tutup "Bi çaresine bakacağız!"
"Siz ne yaparsanız yapın ben geri gidicem ve ekibe haber vericem!"
"Biz burada ne olacağız!"
Scarlett atına binerken "Dönmenize yetecek kadar benzin var."
atını sürmeye başladı, Hades arabadan atlayıp peşinden koşmaya başladı. Glenn ve Rosita Abrahamı bir şekilde ikna edip arabaya bindirdiler ve baygın haldeki Eugune de bagaja koydular.

Sadakat Gurur Ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin