Sonraki gün sabah...
Scarlett kimseyi uyandırmadan evden çıktı, Hadesi de yanına alıp atının bağlı olduğu ağacın altına gitti. Atının başını okşayıp yerden biraz ot koparıp yedirdi.Arkasına dönüp Alexandria'nın kapısındaki nöbet kulesinde ona bakan Daryla baktı. Daryl Scarlett'in ona döndüğünü görünce önüne dönüp kapının ardına bakmaya devam etti. Scarlett atını son birkez okşayıp Daryl'ın yanına ilerledi. Kulenin merdivenlerinden çıktı ve elini kemerine sıkıştırdı "Nöbet nasıl gidiyor."
Daryl Scarlett'e dönüp bir yandan dudaklarını yiyerek konuştu "Etraf sessiz."
Scarlett odaklanıp Daryl'ın dudaklarına baktı, bunun üzerine Daryl eliyle dudaklarını ovuşturdu "Ne var?"
"Hiç..." diyip önüne döndü Scarlett.
Daryl onu kolundan dürttü "Hey, ne var söylesene." eliyle dudağımda olmayan birşeyi almaya çalışıyordu"Neden dudaklarınla sürekli şu hareketi yapıyorsun?" diyip Daryl'ın taklidini yapmaya başladı. Daryl yaptığının farkında olmadığı için şaşırıp "Öyle mi yapıyorum?"
Scarlett gülmeye başladı "Farkında değil misin?"
Daryl önüne dönüp gülümsemesini gizlemeye çalıştı "Alışkanlık işte..."
Daryl Scarlett'in yüzüne dikkatlice bakınca elmacık kemiğindeki morluğu fark etti "Yanağına ne oldu?"Scarlett kapının ardına bakmaya koyuldu, kısa bir sessizlikten sonra
"Dün Alexandriadan birileri Glenn'e saldırmış, ağzı burnu kan içinde eve geldi."
"Sende kavgaya dahil oldun."
"Glenn'i aceleyle eve getirirken Abraham kapıyı sertçe açınca yüzüme denk geldi."
"Glenn'i döven adamı döverken olmadı yani?"
"Hayır."
"Peki. Öyle diyorsan öyledir."
Scarlett iç çekti "Burada istenmiyoruz."
"Biliyorum."
"Rick kendini buraya kabul ettirmeye zorluyor."
"Her zamanki Rick."
Scarlett Daryla döndü "Benim sözümü hiç dinlemiyor ama seninkini dinler, onunla konuşmayı denemelisin."
"Bu konuda sorumluluk almak istemiyorum."
"Anlamadım?"
"Alexandria bizi kabul ederse hayatımızı devam ettirmek için güzel bir yer, en azından alt yapısı var, duvarlar geliştirilebilir insanlar da eğitilebilir. Bu imkanları elimizle itme fikri kafamı bozuyor. Kabul edilmediğimiz hâlde gitmemiz gerekir ve her gün savaşmaya devam ederiz."
"Meslek dağılımı bile yapmışlar, bence amaçları bizi burada tutup güvenimizi kazanmak sonra da kafamıza sıkmak."
"Emin olamayız, ayrıca Judith'in dışarda büyümesini sende istemiyorsun bunu biliyorum. Sende içten içe burada kalmayı istiyorsun."
Scarlett bir sigara yaktı, dumanı yavaşça üfledi "Judith ve Maggie'nin bebeği için. Onlar olmasa çoktan ekibi dışarda yaşamaya ikna etmiştim."
Daryl'ın yüzünde samimi olmayan bir gülümseme oluştu
"İlk başlarda bir grubun içinde yaşamayı bende beceremiyordum fakat Rick bana bir aile üyesi olmayı öğretti. Sende hayatın boyunca tek başına olmaya alıştığın için bir grup olmak zor geliyor olmalı, çünkü grup olduğunda sadece kendini düşünmek yetmiyor geri kalanları da düşünmelisin. Rick bunu yapıyor. Her gün, her saat."Scarlett içinde bulunduğu durumun tanımına varmıştı, sigarasından içip "Tam olarak o durumdayım."
"O zaman karar alma konusunu biraz Rick'e bırak sadece üstüne düşenleri yap."
Scarlett, Daryl'a dönüp kafasını aşağıya eğip "Tamam. İşime gelir. Bundan sonra bana sorduğunuz sorular dışında hiçbir şeye karışmayacağım. Bir şartla."
"Ne şartı."
"Deanna bana silahlarımı verecek."
Daryl göz devirdi "Yani bırakmayacaksın."
"Deannaya bağlı."
Diyip merdivenlerden inmeye başladı. Daryl ona yukarıdan bakıp "Scarlett lütfen işleri daha-"
"Merak etme Daryl bundan sonra uslu bir kızım." diyip gülümsedi ve gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadakat Gurur Ve Aşk
Acción"Anlaşılan çok sevmişsiniz birbirinizi." diyip alaycı bir şekilde güldü "Sorun yok." Yüzü düştü ve notu Daryl'a uzattı Daryl mahçup bir şekilde ona baktı