Scarlett'in gözü biraz geride, olan biteni izleyen kadına takıldı, Rick'in yanından geçip onun karşısına geçti.
Kadın "Merhaba. Ben Deanna Monroe, Alexandria'nın kurucusuyum. Burada insanların barınma, yeme, içme gibi temel ihtiyaçlarını karşılıyoruz." dedi.
"Karşılığında ne alıyorsunuz?"
"Karşılığında çalışıyorsunuz. Bahçe işleri veya marangozluk gibi işlerde çalışabilirsiniz."
"Burası ne zamandan beri ayakta?"
"Biliyorum meraklısınız fakat sor sorma sırası bende. Beni takip edin."
Scarlett gözlerini kısıp kadını süzdü. Kadına bakmaya devam ederek "Carl. Benim için atımı uygun bir yere bağlar mısın lütfen."
Carl gidip atı uygun bir yere bağlamaya götürdü diğerleri de Deannayı takip ettiler.
Deanna onları bir binaya götürdü. "Siz lütfen bekleme odasında bekleyin, hepinizle teker teker röportaj yapacağız. İlk olarak grubun lideri Rickle başlamak istiyorum."
Rick onaylar bir şekilde kafasını salladı ve odaya girdi, Deanna da peşinden gitti.
Scarlett bekleme odasındaki koltuğa kendisini bırakıp ortada duran sehbahada duran ikramlık kurabiyeden alıp ağzına attı "Michonne kocanı elinden alıyorlar."
Michonne, Scarlett'in omzuna vurdu. Scarlett gülüp "Ne? Rick'e olan bakışlarını görmedin mi? Çok alevli-"
Michonne koltuktaki yastığı alıp Scarlett'e fırlattı "Ağzını topla!"
diyip güldü. Beth ve Maggie de gülmeye başladılar. Koltuklara yayılıp sıralarının gelmesini beklediler.Rick'in röportaj bitince sakallarını kaşıyarak çıktı "Sıra sende Scarlett."
Scarlett kalkıp odaya girdi ve kapıyı kapattı. Deanna'nın karşısındaki sandalyeye oturdu. Kamera çok garibine gitmişti "Belgesel mi çekiyorsun?"
Deanna gülümsedi "Bu tür belgelere önem veriyorum. İstersen başlayalım."Scarlett arkasına yaslanıp bacak bacak üstüne attı "Çok yorgunum, uzun bir gündü bu yüzden çabuk bitsin."
"Pekâlâ. Tam ismin nedir?"
"Scarlett Brown."
"Hayatta kalmayı nasıl başardın?"
"Hayatta kalmak benim işim."
"Rick ve ekibiyle nasıl tanıştın?"
"Rick'in oğlu Carl beni silahla vurdu, gözlerimi açtığımda grubun yanındaydım."
"Kendini nasıl tanımlarsın?"
"Agresif birisiyimdir, kendim hakkında konuşmayı sevmem."
"Ailen... sanırım hayatta değiller-"
"Ailem hakkında ağzımdan birşey alamazsın."
"Pekâlâ. Kendini sağdık biri olarak tanımlar mısın?"
"Yerine göre."
"Çalışkan mısındır?"
"Evet."
"Aylaklarla başaçıkabilir misin?"
"Gayet. İnsanlarla da başaçıkabilirim."
"Mesela?"
"Kurtarıcılar. Bir grup. Birkaç defa onlarla karşılaştım, birinde yanımda Darylda vardı. Hepsiyle de rahatça başaçıktım."
"Seni takip etmiş olabilirler mi?"
"Olabilirler."
Scarlett bir süre duraksadı
"Teşekkür ederim Scarlett, sorularım bu kadardı."
Scarlett ayağa kalkıp odadan çıktı. Maggie'nin birisiyle konuştuğunu gördü ve kulak misafiri oldu
"Acaba burada ultrason cihazı var mı?"
"Evet var."
"Tamamdır teşekkürler."Scarlett, Maggie'nin yanına gitti, sessizce "Hamile misin?"
Maggie gülümsedi "Sanırım evet."
"Tebrik ederim."
"Teşekkürler."
Deanna, Daryl'ı içeriye çağırdı.
Maggie, Scarlett'e döndü "Sen nasılsın?"
"Ben iyiyim. Sadece yorgunum."
Boğazını temizleyip devam etti "Maggie, labaratuvara giderken Glenn'nin de gelmesi için biraz aklına girmiş gibi oldum... eğer o yolda başına birşey gelseydi gerçekten kendimi affetmezdim hele bunu duyduktan sonra. Üzgünüm."
Maggie içten bir gülümsemeyle Scarlett'i omzundan tuttu "Kendi açından doğru olanı yapmaya çalışıyordun."
**
Röportaj bittiğinde akşam olmuştu. Scarlett koltuğun kenarında uyukluyordu. Beth'in sarsmasıyla uyandı "Scarlett kalk, gidiyoruz."
Scarlett uykulu gözlerle "Nereye?"
"Bize evlerimizi göstereceklermiş."
Scarlett kalkıp yüzünü ovuşturdu. Dışarıya çıkıp evlerin arasında gezdiler, hepsine teker teker evlerini gösterdiler fakat onlar aynı evde kalmayı tercih etti. Scarlett yer yatağına yerleşirken tuvaletten çıkan yeni traş olmuş Rick'i gördü "Siktir Michonne, kocanı gerçekten elinden alıcaklar."
Odada bir kahkaha koptu. Michonne, Rick'in yanına gidip yanağından öptü. Rick anlam veremeden "Komik olan ne?" diyip bilmediği şeye sırıttı. Scarlett ayak ucunda yatan Hadesi okşayıp, yatağına yerleşti, kafasını koyduğu anda uyukuya daldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadakat Gurur Ve Aşk
Action"Anlaşılan çok sevmişsiniz birbirinizi." diyip alaycı bir şekilde güldü "Sorun yok." Yüzü düştü ve notu Daryl'a uzattı Daryl mahçup bir şekilde ona baktı