Sen burda benim kurallarım la yaşamak zorundasın bundan sonra böyle burası İstanbul değil aç gözlerini bak etrafına !Ben şoka girmiştim ama o hala bağırıyordu .
Aralıksız bağırır mı insan !
Biraz bile yaptığı hatayı fark etmeden bağırır mı ?Gözlerimi kapatıp yaşların sürülmesine izin verdim , utanacak halim yoktu onun utanması gerekirdi öyle değil mi ?
Lanet olsun dedi ayağını lastiğe geçirirken
Ben şu hale getirip sonra önüm de dikilme !Arkamı dönüp arkada ki arabalara yürüdüm
Yakınımız da duran ilk arabanın önün de durdum , arabanın içinden bugün adının velat olduğunu öğrendiğim kişi indi .Kapıyı açıp kenara çekildi .
Seni eve götürecek çocuklar ve sen o kafanı bile dışarı çıkarmayacaksın havin !!!
Evden çıktığını duyayım velat ölümlerden ölüm beğen o zaman !
Onu daha fazla dinlemeyip kapıyı kendim çekmiştim , başımı direk ellerimin arasına alıp hıçkıra hıçkıra ağladım .
Bilmem kaç dakika sonra araba durdu .
Yenge dedi çekingen bir ses
Şey istersen yüzünü sil , çok ağladın eve geldik şimdi sizinkiler görüp endişelenmesin .Bana uzattığı ıslak mendili alıp yüzümü sildim .
Uzattığı suyu da alıp içip kendime gelmeye çalıştım .Teşekkür ederim dedim burnumu çekerek .
Yenge dedi yutkunarak ,
Sen poyraz ağamın üzerine gitme sakın olur ?
Bütün ömrü boyunca bu kinle büyümüş bir adam kimseye merhamet etmez , merhamet bekleme ondan sen kendini kendin koru , yoksa üzülürsün huyuna git sonra velat demedi deme .Peki dedim içimi çekerek normalde de mi böyle bir adam ?
Yoo yenge normal de her dertlinin yanın da olup ilk koşturandır , ama işte kolay kolay sevgisini belli etmez ağam çok sinirlidir ,
İhtiyacı olanın yanındadır ama serttir kaya gibi serttir üzülmez inan bana .
Gözlerimi kapattım sadece anladım sessiz ce
Ben ineyim o zaman teşekkür ederim .Çantamı da alıp indim amcamların poyrazlara göre çok daha küçük olan konağının önün de .
Adar beni beklediği için kapıdaydı .
Noldu sana ? Dedi şaşırak Ne yaptı doğru söyle hemen gidip öldürürüm onu çok oldu artık !
Dur adar durr bişey olduğu yok inan bana .
Gel sen içeri girelim anlatırım .Nasıl ya gözlerinin şişliğine bak biz kendine gel diye çıkardık adam beş misli ağlatıp gönderdi .
Boşver iyiyim inan bana .
İçeri geçtik herkes kahvaltı masasındaydı
Annem beni görür görmez kalktı
Havin noldu bebeğim ne dedi ne yaptı sana
Annecim sakin kimse bişey yapmadı ben biraz uyuyayım çok erken uyandım ya .Hiç kimseye bakmadan yukarı çıktım .
Telefonu yatağın üzerine atıp bu evde gösterdikleri banyoya gittim .