19.Bölüm

1.6K 133 72
                                    


Güneş sadece batıdan batar mı ?
Güneşin batmak için doğması gerekmez mi mesela ? Benim güneşim hiç doğmuyordu sanki ,
Sanki hiç gündüz olmuyor ; hep karanlıkta kalıyordum , bir daha hiç ışık doğmayacak mı ?
Bir daha gün yüzüme hiç doğmayacak mı ?

Çaresiz tir titrerken uzandığım yatakta kurbanlık gibi hissediyordum kendi mi ?

Yediğim dayak değil di asıl korkum; asıl korkum başıma gelecekler di . Söylediği gerçek olur mu bilinmez , ne kadar ileri gidebilir bilmesem de şuan bu odada aciz ve güçsüzdüm .

Buraya kadar dı işte havin senin sesin anca buraya kadar çıkar , konuşsana şimdi bağırsana göstersene elbiseni !

Bir tek sen eksiksin iç sesim dedim bir tek sen  !

Hıçkırıklarım odaya karışırken beyefendi önüm de ki koltukta büyük bir rahatlıkla viskisini yudumluyordu. Sanki acı çekmemden zevk alıyor bu zevki sonuna kadar yaşıyordu .

Karşısın da çaresiz bir kadın varken ağlayan bu adamdan ne beklenir di ?

O sesini kes ! Zırladığını duymak istemiyorum
Sen başına gelenleri sonuna kadar hak ettin !
Sen seni döveceğimi bile bile yaptın !
Bunları yaşayacağımızı bile bile yaptın !
Ama devamı var biliyorsun değil mi dedi yerinden kalkıp yanıma gelerek .

Gözlerimi korkuyla başımda bekleyen adama çevirdim , gerçekten ürkütücü gözüküyordu
Gerçekten şuan bir avcının avı gibi hissediyordum kendimi .

Bak poyraz sen beni yan-yanlış anladın
Kes lan ! dedi elindeki bardağı fırlatarak .
Seni öldürürüm seni öldürürüm lan !
Yanlış anladım öyle mi ! Poyraz kör çünkü !

Komidinin üzerin de duran ışıkta nasiplenmişti
Ama en çok saçlarım ...
Yeniden saçlarımı tutup resmen çekerek kaldırdı beni , öyle çok acıyordu ki canım şuan,
O elbiseyi giyerek gösterdiğim bu aptal cesarete duyduğum pişmanlığın izahı zor .

Poyraz lütfen diyebildim kan akan dudaklarımın arasından lütfen öl-düreceksin ...

Bak sennn, dedi elinde ki sigarayı bacağıma basarken
Birileri pişman galiba .

Gözlerim kararmıştı acıdan beynim uyuşmuştu.

O kadar çok çığlık atmıştım ki tek bir görevli yokmuydu bu lanet otel de ! Tek bir insan .

Canlı canlı yakmıştı beni resmen

Sana şu nefretle bile dokunamıyorum düşün ne kadar iğrenç geliyorsun gözüme !
Yaptıklarımı yapacaklarımın ön fragmanı say tek bir kere daha sözümden çıkarsan işte o zaman o iğrenç gelen vücudunu da görmem !

Saçlarımdan ellerini çekip kafamı sertçe bıraktı .
Sen dua et de o resimler yayınlamasın bir yerde .
Sen dua et de bu yaşananlar burda kalsın
Allah şahidim olsun bundan çok daha fazlasını yaparım havin ! Sen kimin karısı olduğunu öğrenene kadar sana dünyayı dar ederim !

Anladın mı lan ! Dedi ensemden tuttuğu saçlarımı koparırcasına çekerken .
Titremekten konuşamıyordum kollarımı önüm de bağlamış cenin pozisyonunu almıştım .
Açtığı camlar yüzünden bu yükseklikte oda resmen uçuşuyordu .

An-anladım Çok-çok üşüyorum nolur kapat dedim titreyen dişlerimin arasından .

Cıkkk dedi kaşlarını kaldırarak .
Çok sıcak çok sıcak olmasa bu kadar sıcak bir şeye cesaretin olmaz dı herhal de değil mi ?
Böyle gecelikten bozma bir elbiseyle Karım olarak boy göstermezdin!

TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin