O nefret bir gün aşka dönüşürse eğer
Çok acı çekersiniz kızım öyle büyük hatalar yapmayın birbirinize
Kapılarınızı bu kadar sert kapatmayın aralık kalsın, aralık kalsın ki ilk girmek istediğin de giresin.
Olmaz deme oluru olduran Allah var.
Her üzüntü bir mutluluğa Kapı aralar .
Ümit kesersen kapanır aslın da kapılar.Şimdi sen yat uyu dinlen güzel kızım.
Saçlarımı okşayıp çıktı odadan .Poyrazın annesi odadan çıkıp beni tüm dertlerimde başbaşa bırakmıştı .
Dediği hiç bir zaman olmayacaktı asla sevmeyecektim beni her şeyle suçlayan bu bencil adamı ! Asla istemeyeceğim .
Ama onunla birlikte bu evde yaşamak düşüncesi varya hani ?
Onunla birlikte bu evde ömür boyu yaşama düşüncesi ;işte o yüreğimin ortasına çığ gibi düşüyordu .Nefessiz kalmak nedir bilirmisiniz?
Nefessiz kalıyordum sanki kayalar yuvarlanıyordu üzerime de ben altın da kalıyordum . Ben beni sevmeyen istemeyen katil olduğumu düşünen kaldı ki benim de aynı düşüncelere sahip olduğum bu adamla aram da nasıl bir evlilik olacaktı , ne bekliyorlardı bizden.Bu küçücük oda değil di şuan da boğazımı sıkan çaresizlikti boynuma geçen halka .
Yıllarca bunun için mi okudum bunun için mi çalıştım ben ? Birileri bir gün beni çıkıp töre gelenek yapacak bir şey yok seni verdik desinler diyemi ?
Yazık değil mi bana ? Benim le aynı kaderi yaşayan ayşeye fatmaya hepimize.
Komik korkunç belki ama yazık değil mi poyraza ? Havin halama ?
Töreniz batsın be ! Geleneğiniz batsın !
İnsanların hayatları üzerinde karar veren tüm inanışlarınız batsın !Tırnaklarımı ellerime nasıl geçirdiysem artık ellerimin üzeri çizik çizik kan olmuştu .
Etlerimi sökmek istiyordum ya etlerimi.Ellerimi saçlarımın arasına geçirip çeke çeke ağladım çeke çeke ....
Sanki kendime zarar verirsem bu kabus bitecekti her şey son bulacaktı .
Neden ya neden benim yokmuydu hayallerim neden hayatından feda etmesi gereken taraf ben oldum .
Küçüçük camı vardı yukardan,
açıp önün de oturacağım bir cam bile yoktu açsam içimi döke döke ağlasam .Ne çalan ne de beni uyandıran bir alarm sesi olmadı çünkü zaten ben hiç uyumadım.
Sonsuza kadar çıkmaz kalırdım belki bu odada ama o kadar çok başım ağrıyordu ki dayanılır gibi değildi .
Sabah ezanından sonra dayanamayıp çıktım odadan .
İlaç bulmam gerekiyordu bu koca konakta nasıl bulacağımı bilemesem de .
Yukarı doğru korka korka çıktım .Poyrazın sesi geliyordu birisiyle konuşuyordu , bağırmıyordu ama sessiz de değil di .
Bir merdiven daha çıkıp olduğum yerde kaldım , ayıp yada değil umrumda değildi .
Ne söylediğini merak ediyordum.Günahına girdim lan günahına ! Hiç sevemem asla kabullenemem söylesene ben ömrümü nefret edeceğim bir kadınla nasıl geçireyim ?
Abi yapma kurban olayım niye sevemeyesin ay gibi kız , yüzü kadar huyuda güzelse daha ne isteriz.