Aşağı indiğimiz de masanın etrafın da oturan insanlardan ilk defa şen şakrak sesler geliyordu .
Biz iner inmez masadan güzelliğiyle tüm dikkatleri üzerine çeken bir kız kalktı .
Poyrazzz!!
Asminnnn!!Resmen koşarak sarıldılar birbirlerine .
Bana bak bana sormadan nasıl evlendin anlat bakalım dedi gülerek .Sonra o kötü bakan gözleri beni buldu .
Sen dedi suratını buruşturarak asmin olmalısın .
Şu katillerin kızı ...Gözlerimi kapatıp bir kez daha sabır diledim neye kime dilediğimi bilmeden .
Hepiniz mi nefretle büyütüldünüz yahu .
Hepinizin mi için de kin öfke var .Hepiniz mi iğrençsiniz ?
Baran öksürerek araya girip gelip koluma girdi
Hadi yenge sen gel otur hastaymışsın çok ayakta kalma dedi samimi bir şekil de .
Hiç bişey demeden masadakilere başımla selam verip yerime geçtim .
Kimseyle tek tek tanışacak mecalim yoktu zaten .
Poyraz bir kaç kişinin elini sıkıp bir kadının elini öpüp hoşgeldin beş gittin den sonra her zaman ki gibi yanıma oturdu .
Tüm gözler anlam veremediğim bir şekil de bizdeydi . Hayır bakılacak ne var onu da anlamıyordum sanki ilk defa insan görüyorlardı .
Demek evlendin ha poyraz
Öyle oldu Ökkeş amca evlendik biliyorsun işte duymuşsundur sende olanları .Biliyorum duydum duyduk dedi içini çekerek
Ben anlattım haliyle dedi Berzan ağa yerinde doğrularak arkasına yaslanıp kafasını iki yana salladı gönül isterdi elbet bu eve asmin kızım gelin olsun diye ama ...
Daha ben şaşkınlığımı üzerimden atamadan
Poyraz girdi araya
Babaaa dedi sertçe ...Ne var ne baba ? yalandır çocukluğunuzdan beri
Birlikte büyümediniz sevmediniz birbirinizi
O hiç bir şeye değmeyen kardeşin için bu kansızla mahvettin hayatını .Bak soğuk rüzgar demiyorum soğuk rüzgarlar değil fırtınalar esiyordu masada .
Yer yar yarılsın yok olayım istiyordum .
Yok olmak nasıl oluyorsa işte ondan .Kimse görmesin kimse bakmasın havin yok olsun ölsün havin bu gurur kırıcı şeyleri yaşayacağına ölsün havin istiyordum .
Gözlerimi kapatıp elimde ki bıçağı sıktım canım acırsa belki duymam belki hissizleşirim diye .
Dilan da Zilan abla da üzgünce bana bakıyorlardı
Ne yapabilirlerdi ki zaten bakmaktan başka.Kimsem yoktu ki bu iğrenç evde arkam da kimsem yoktu kimsesizdim burda .
Her şeyim varken hiç olmuştum .
Hiç olmak bu kadar zormuydu ?
Ölmekten daha zor ne hisseder insan .Yeter ağam olan olmuş düşman masaya kurulmuş bu saatten sonra ne desek boş öyle değil ? Yanı yanıbaşımız olmuş !
Poyraz bile onu bizimle aynı sofraya oturtur olmuş ! Berdeldir anlarım .
Mecburdur yine anlarım .
Ama aynı sofrada saf tutacak da değilim !
Kardeşimin katiliyle aynı sofraya oturmam !Konuşmalardan anladığım kadarıyla berzan ağanın kardeşiydi .
Ökkeş ayağa kalkar kalkmaz poyrazın sesi duyuldu tüm masada .