11.BÖLÜM

2.6K 160 114
                                    

Gelen misafirlerin hepsi o kadar samimi , o kadar içten insanlar ki yabancı gibi hissetmiyor insan

Taşına toprağına şarkısı kesinlikle buralar için geçerli galiba , havası suyu insanı , başka bir şekil de bağlıyor insanı kendine .

Garip duygular yerleşiyor içine , o evimin deniz gören manzarası yok mesela , hatta uyandığım da dışarıyı gören bir camım bile yok .

Ama daha güçlü hissediyorum nedense
Birilerinden nefret ediyorum evet ama bu benim dört can kurtardığım gerçeğini değiştirmiyor değil mi , doğacak yiğenlerim ya onlar benim
Onlar etrafım da hala diye dolaşırken gururunu yaşayacağım ben , ben arkamı dönemezdim sizi ölüme terk edemezdim diyeceğim.

Ama tarihe not düşün birileri affetse se ben bunları bana yaşatanları affetmeyeceğim .

Ne diyordu bergen sen affetsen ben affetmem .
Gün gelecek buradaki düzen değişsin diye uğraşan bir havin olacak !
Hep bu kadar güçsüz olmayacağım.
Madem burda yaşamam gerekiyor madem kaderim bu benim , bu kader başkasının olmasın diye uğraşacağım . Madem poyraz ağa ben ağa karısıyım sonuna kadar kullanacağım haklarımı .

Sevene destek okumak isteyene yoldaş olacağım .

Hemen değil belki ama bir gün herkes diyecek havin var diye yardım eder diyecek .

Bunlar kötü günlerim biliyorum geçecek.
Ben böyle büyüdüm her kötülükten sağlam çıktım ben , her yanlışımı düzelttim ben.

Madem bu yanlış artık yaşam gerçeğim bunu da değiştireceğim, Havinim ben .
Yaz gecesi ya havin , en güçlü en uzun en istenilen ya hani , herkes görecek .

Çok güzelsin havin abla saçların ellerin.

Bunu söyleyen yaklaşık dört yaşlarında olan ipekti, ipek poyrazın amcasının kızıymış ama nasıl tatlı Allahım .

Saçlarımız bile benziyordu benim sarı olmayan ama kumralın en açık tonu olan saçlarım
Yada ne derdi annem buğday renkli kuzum .

Sende çok güzelsin İpekçim hatta sen çok daha güzelsin dedim yanaklarından öperek.

Ellerimden kurtulup koştu Abii havin abla çok güzel bizim olsun mu ?
Lütfen lütfen lütfen.

İpekçi'm havin ablan gerçek , farkındasın değil mi bebeğim .

Abi ya bize gelsinnn banane!

İpeğin bunu söylediği kişi hayattaki şansımı düşünürsek elbette serhattı.

Serhat ipeğin saçlarını okşadı , tatlım onun evi burası ama poyraz abin izin vermez hem.

Banane ya poyraz abi senin mi havin ablam yani ama olmasın bize gelsin o lütfen !

Ağzını büze büze ağlar şekil de konuşması herkesi güldürmüştü poyrazdan başka .

Poyraz o kadar sert bakıyordu ki sanki karşısında ki küçücük çocuk değil de kocaman kadın dı.

Bak burası acımış dedi elimi tutarak abi sen iyileştirirsin demi bize gelsin ya tokalarıda var .
Bak saçlarımız bile aynı .
Oje de sürecek bak abi .
Serhatı elinden tutup kaldırdı çeke çeke bak abi saçımız bile aynı benim ablam o .

Serhatı elinden tutup kaldırdı çeke çeke bak abi saçımız bile aynı benim ablam o

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
TÖREHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin