Mesaj ahu . Kızım saçmalama geldin mi ?
Mesaj Emre . Dalga geçmiyorsun değil mi havin bak bunu kaldıracak durum da değilim .
Mesaj Kaan . Hadi canım sende
Mesaj aslı. İnanmıyorum bir Nisan mıMesaj. Ya saçmalamayın geldim istanbuldayım konuşacak anlatacak vaktimiz olacak inşallah
Mesaj Emre. Bir zahmet o zaman
Mesaj . Bak gelmeden vazgeçicem şimdi
Mesaj Emre . Bi geçte bakalım
Mesaj . Akşam dokuz da floripada
Mesaj ahu . Koşarak
Mesaj Kaan. Uçarakkk baby
Mesaj. Şebeksinizzzz.
Mesaj Emre . Senin şebeğin
Mesaj. Benim şebeğim evet gkdlellslflrlslTl komidinin üzerine bırakıp günler sonra kavuştuğum banyoma girdim .
Uzun uzun sıcak suyun altın da kaldım .
Nihayet evimdeydim , nihayet nefes aldığım yerdeydim , evimin kokusu huzurum .Uzun bir zaman sonra parmak uçlarımın buruştuğunu görünce nihayet çıktım .
Siyah eşofmanlarımı giyinip saçlarımı kurutup at kuyruğu yapıp aşağı indim .
Ben heyecanla beklediklerini biliyordum ama o halimle uzun süre görmelerini istememiştim .
Annem daha çok üzülür daha çok ağlardı .
Fırat abim yanıma gelip yüzümü tuttu .
Senin bu yüzünün hali ne , bunlar morluk resmenAaa noldu şaşırdın mı abicim ? Sayen de !
Ben bunları söylerken zümra başını eğmişti .
Ne demek sayen de havin senin tırnağına zarar gelse ben neler yaparım en iyi sen biliyorsun!Yapardın abi artık yapmıyorsun , daha doğrusu yapamıyorsun yaptığın büyük hatadan sonra hiç bir şeyde yapamazsın .
Önceliklerin değişti ya hani , karın çocuklarınBen zaten her gün ölüyorum yeter !
Öyle mi bırak ya bana yaşarken ölmeyi anlatma karının karnını okşayıp çocuklarını severken mi ölüyorsun yoksa gece gözlerini mutlulukla aşıp yanın da sevdiğin kadının uyuduğunu görünce miÖlmek ne biliyormusun ! Nefret ettiğin insanların yanın da nefes almak ! Her güm suratın katil denmesi ! Saçlarından sürüklemek mesela ! Bütün ömür Kasım savunup şiddete karşı çıkıp birileri ölmesin diye şiddete göz yummak ! Deli gibi ölmek isterken yaşamak nasıl bir ölüm türü sen biliyormusun ? Bana ölümden bahsetme abi komik oluyorsun ! Beni düşünme ! Beni görme ! Zira benim seni görmeye tahammülüm yok !
Abim beni dinlerken yumruklarını sıka sıka ağlamıştı , evet resmen ağlamıştı.
Sende sevdiğine her sarıldığın da kalbinin bir tarafını söküp atsaydın böyle konuşmazdın ...
Sen benim canımsın havin ! Ben sonuçlarının bu kadar ağır olacağını bilemedim affet lütfen beni bu vicdan azabıyla bırakma çek vur !Bizi yaşlı gözlerle izleyen annem , zümra ve başı eğik olan babam , abimin yakarışları yeterdi artık
Bir iyilik yapmıştım ve bunu şuan olsa yine abimin ve doğmamış bebeklerin canı için yapardım , o yüzden de sımsıkı sarıldım abime
Sımsıkı sarıldım sarıldık kokusunu çektim içime
Canımdı o benim canımın parçası ...Yeter artık ağlamayalım günlerdir ağlıyorum zaten gülmeye eğlenmeye yaşamaya geldim ...
Dedim yalandan gülerek .Hatta dedim annemin boynuna sarılarak
Annemin Misss gibi pazı sarmalarınınyemeye geldim ve biliyormusun fadiş dedim öpücük atarak karşıdan izleyen fadime ablaya
İncik varya o incik Off inanmazsın rüyalarıma girdi sen düşün .Deli kız dedi gözünün yaşını silerken yapmam mı hiç sen istersin de yapmam mı ?
Peki havin yani şey kızım sen bugün nasıl geldin yani noldu da gelebildin ?