Uyanmıştım maalesef ...
Hiç bir şey yaşanmamış değil di ; her şeyin gerçek olduğu bu iğrenç odada gözlerimi açmıştım yine hiç uyanmak istemeyerek .Telefonumu nihayet dünden beri durduğu komidinin üzerinden alıp gelen aramalara mesajlara baktım . Emre 20 cevapsız arama
Abim 50 mesaj 15 cevapsız arama
Annem kızlar ...bu liste böyle uzayıp giderdi elbette ama benim birini görebilecek kadar iyi bir yüzüm yoktu malum .Beni böyle görseler ne olacaktı , bu gurursuzluğu nasıl anlatacaktım onlara .
Ama birilerinden en azından kıyafet istemek zorundaydım öyle değil mi ?
Abimi aradım en sonun da dayanmayıp
Alo havin nerdesin sen güzelim dünden beri
Çıldırdık meraktan nasıl bize haber vermezsinAbi sakin ol poyrazla beraber olduğumu biliyordunuz sonuçta ...
E-evet zaten zümra abisine ulaştı en sonun da
Yuh beni merak ettikleri için poyrazı da mı aramışlardı; kurdun yanın da kuzuyu aramak yani bunların ki. Hayır neden aramışlardı mesela poyraz havini yedi mi diye ? Çünkü biz poyrazla aynen de kurtla kuzu gibiydik .
Onun beni yok etmesi bu ilişki de an meselesiydiŞimdi dedim derin bir nefes alarak
Beni iyi dinle abi , dolabımdan uzun Kollu kıyafetler gömlekler tayt ve pantolon ne varsa getir eee şey bu arada zümra toplasın ona her şey lazımmış de sen o anlar .Ta-tamam abicim iyimisin sen bir şey mi oldu
Yo-yok abi bir şey gözlüklerim ve özellikle boynuma taktığım fularlımı da getirirsen sevinirim dedim sesim sonlara doğru fısıltı şeklin de çıkmıştı .
Ben sana konum atarım dedikten sonra kapadım telefonu , abimin tek bir soru daha sormasına katlanamazdım. Hayır ne diyecektim gel de görmü ! Görse ne yapacaktı ki zümra yanındayken, o doğacak çocuklarının hayallerini kursun ben burada yarım kalmış hayallerime ağlardım nede olsa.
Yaklaşık bir 40 dakika sonra kapı çalındı .
Kapısı hafifçe araladım, zümrayla abim kapıdaydı
Zümra sen gel abi sen biraz bekle olur mu dedim zümra tedirginlikle yüzüme baktı
İçeri girip kapıuı kapatınca elini ağzına kapattı
Yenge ne bu halin abim mi yaptı sana bunu
Şşş sessiz ol ! Yok babam yaptı . Ver lütfen getirdiklerini abim girmeden duşa girmeliyim
Sen ben duşa girince abimi içeri al bir şey söyleme ben giyip kollarımı boynumu kapatırımYüzümü görsün sadece diğerlerini sakın söyleme bak sakın ama dedim . Zümra da sinirli çıkan sesimden biraz ürkmüş olacakki panikle tamam dedi , "tamam ben bir şey söylemem "
Ona hiç cevap vermeden duşa girdim, sıcak su üzerimden vücudum da yer bulmuş kanları evine yollarken , benim de hayallerimi akıtıyordu .
Halime baksan ağlanacak haldeydim ...Göz yaşlarım suya eşlik etti bir süre .
Ama hem poyrazın odaya geleceğini düşünerek
Hem de abimin içeri girmiş olduğunu düşünerek
Çıkmak zorundaydım . Duştan çıkıp elbiselerimi giyindim . Siyah alt üst takımı mı giydim bir kollarımı kapatmam gerekiyordu , fularımı taktım saçlarımı kurutup açık bıraktım , yaralarım daha az dikkat çeksin diye .