7.Bölüm

2.5K 223 178
                                    

Keyifli okumalar

Yazardan.

Renas'ın söylemiyle beraber Berat şok içinde arkadaşına doğru bakıyordu..

"Ne demek oğlum Hevdil öz kızımız değil?!"

"Berat siktir git başımdan uğraşamam seninle!"

Sinirle ayağa kalkıp gidecekken Berat'ın kolundan tutmasıyla yerinde durmuştu.

"Nereye gidiyorsun amına koyayım ya lafın devamını getir!"

"Berat siktir git başımdan!"

"Gitmiyorum lan gitmiyorum noldu lan sana Zerav için ölüp biterken kuma istedin, şimdi zırlayıp Hevdil bizim kızımız değil diyorsun amacın ne senin puşt?!"

Hızla kolunu kurtarıp sert bir yumruk atmıştı.

"Bİ BOK BİLMİYORSUN KES SESİNİ!"

"ANLATSANA O ZAMAN!"

"Hevdil bizim öz kızımız değil çünkü benim kızım doğar doğmaz oksijensizlikten öldü!"

"N-ne?!"

"Duydun işte Zerav doğum yaptığında işte riskliydi zaten oksijensizlikten öldü bunu ben ve babam tek biliyorduk. Acımı bile yaşayamadım çünkü eğer Zerav bunu duyarsa biterdi. Dayanamazdı o."

"Ne yaptın peki?"

"Aynı gün doğmuş ama annesi ölen bir bebek daha vardı kimsesi yoktu onu kendi kızımız gibi gösterdim her yerden araştırdım akrabası yok."

"Bunun kuma istemekle ne alakası var peki?"

"Babam istedi hiçbir zaman istemedim de kabul de etmedim! Tehdit etti eğer kabul etmeseydim Zerav'a her şeyi anlatacaktı. Zerav ölürdü dayanamazdı ki.. Kabul ettim ama planım başkaydı. Almira'yı istediğimiz günün gecesi onu yurt dışına kaçırıcaktım o mutlu bir hayat sürecekti biz de beraber mutlu olucaktık. Her şey mahvoldu. Herkesi zorluyorum ki babam anlamasın!"

"Oha amına koyayım ya!"

"Almira umrumda bile değil ömrümün sonuna kadar bi tek Zerav'ı sevicem. Zerav'ın polis olduğunu bilmiyor muyum sanıyorsun en başından beridir biliyorum ama sevdi beni sevmeseydi 3 yıldır evli olmazdık. Ama her şey bitti."

"Babası da bu durumu biliyordu gelip beni tehdit etti ben sevdiğim kadından canı acımasın diye boşandım."

"Belki yine yeniden olursunuz?"

Umutsuzca sormuştu bu soruyu cevabını biliyordu o da..

"Güneş batıdan bile doğsa Zerav beni affetmez."

&&&&&

Mihzar konağı düğün telaşına kapılmıştı.

Aceleye geldiği için daha fazla telaş vardı. Eksiksiz olmaycaktı herkes bunun için uğraşıyordu.

Düğün alanı kurulmuştu. Lilan üzerindeki gelinlikle öylece odada bekliyordu.

"Güzelim hadi inelim zamanı geldi."

Beraber odadan çıkıp avluya gelmişlerdi. Lilan'ın kimsesi olmadığından Ferzan onun kuşağını bağlayacaktı. Ne de olsa artık abisi sayılırdı.

"Her zaman yanında olucam sen de kardeşimsin artık başın derde girince her zaman kapım açık."

"Sağolun."

Lilan hâla çekiniyordu. Birde hayatlarına girmişti. Buna alışmak biraz zaman alıcaktı.

Demir Lilan'ın elini tutarak ilk adımı atmıştı.

KUMALIĞA DİRENİŞ {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin