Keyifli okumalar
Güzelliklerim bölümler geç geliyor farkındayım. Hem yoğunum okul, yks süreci, ev, burası, hem de hemen bitsin istemiyorum, daha tam yükselmedik bile..
Lütfen sizde bana karşı anlayışlı olup destek olmaya çalışın, gerçekten buna çok ihtiyacım var..
Bilmiyorum, iyi değilim gibi, bazen..
Her neyse sizi çok özledim biraz hüzün bolca mutluluk diyip sizi bölümle baş başa bırakıyorum..
Doğum günün kutlu olsun bebeğim ; LeylaAayeva612
Seni seviyorum
Finale Son 3 bölüm..
Zerav'dan.
Birinin gerçek değerini anlayabilmek için illa onu kaybetme acısını yaşamak mı gerekiyordu??
Anladım. Kaybetme duygusunu iliklerime kadar yaşayıp, anlıyordum şimdi..
Kurşun kalbinin sadece 2 santim üzerine gelmişti. 2 santim daha aşağıda olsaydı şimdi ölmüştü belkide..
Renas..
Babasının tehdidine boyun eğip üzerime kuma isteyen adam..
Canımdan çok sevdiği adam..
Şuan canı için savaşan adam..
Her şeye rağmen ona sarılmak istediğim o adam..
Bu adamı çok özlemiştim.. Her şeyi, geçmişi, hataları, her şeyi geride bırakıp sadece ona sarılmak istiyorum..
Ama..
Amaydı işte..
Aması vardı...
5 saatir ameliyathanedeydi. Kaç defa bağırıp çağırdığımı hatırlamıyorum bile.. Herkes burdaydı.. Mihzar aşireti, bizim Karah aşireti herkes burdaydı.
Babam bile..
Bi tek ailesi yoktu.. Aile. Ailesi var mıydı gerçekten? Sadece mutsuz olmasını istiyorlardı o kadar. Onlar aile değildiler.
"Zerav..."
Başımı kaldırdığımda Almira, bana doğru bakıyordu. Ferzan'ın omzundaki kurşunu çıkarıp, pansuman yapmışlardı. Onun durumu şuan gayet iyiydi.
Hastanede Renas için kalmışlardı, ailesiyle beraber.
Renas'ın kendi annesi ve babası bile sırf benim için onlara rest çektiklerine sinirlenip gelmemişlerken Ferzan her şeye rağmen en iyi doktorların ilgilenmesini sağlayıp, belki bi yararı dokunur diye herkesi buraya getirtmişti.
"Almira.. Canım çok yanıyor.."
O da yanıma otururken gözlerinin dolduğunu farkettim. En güzel huyu buydu işte onun.
Merhamet. Almira, gerçek bi vicdana, merhamete sahipti.
Renas'ın istemeyerekte olsa yaptıklarına rağmen o hamile haliyle bana, bize destek olmak için elinden geleni yapıyordu.
"Biliyorum canım.. Canın çok yanıyor, anlıyorum seni ama gerçekten bir şey olmayacak tamam mı? Dayan lütfen.. Bu acının tek çaresi bu maalesef..."
"Keşke ona s-sarılsaydım.. Her gün ona git dedim. Ona yanımdan git derken şimdi ona s-sarılmak isteyeceğimi hiç tahmin e-etmezdim..."
"İyi olacak.. Ve istediğin kadar da ona sarılacaksın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMALIĞA DİRENİŞ {TAMAMLANDI}
Novela JuvenilKUMA KİTABI DEĞİLDİR Yazım hatalarım fazla ama burda düzenleme olmayacak. Lütfen bu kitabımı hatalarıyla kabul edin. Diğerlerinde özen gösteriyorum sonsuz ❤ "" KUMALIĞA DİRENİŞ ADLI İLK VE TEK KİTAPTIR "" "" KURGUNUN (Ç)ALINMASI DURUMUNDA ŞİKAYET ED...