Keyifli Okumalar
Geçte olsa sonunda geldi şükür
Finale son 4 bölüm..
Adım adım yaklaşıyoruz..
Lütfen oy ve yorum.
Yazardan.
"Kız Raşideğğğ!"
"Kes sesini aptal!"
"Yok yav hem bizi kaçır hem de ters konuş kimsin lan sen sümsük?"
Renas yüzüne aldığı tokat etkisiyle başı hafif yan tarafa düşerken nefretle karşısında duran kadına bakıyordu.
"Bana bak dua et kadına şiddete karşıyım bana attığın 3. Tokat bu, merak etme karıma söyleyeceğim o kafandaki bütün saçlarını acımadan yolacak!"
"Seni boşayan karın mı?"
"Sono boşoyon koron mo? Yok salak, hâlâ dini nikahlı karım olan, gıcık."
"Akıllı farecik seni, kes o sesini artık!"
"Bide şurdan yak bi sigara en azından ben hâlâ dini de olsa evliyim sevdiğim kadınla ama sen, senin sevdiğin adam karşında hem de evli olarak."
"Sana sus dedim!"
İşaret ettiği gibi yanındaki koruma gelip hızla Renas'ın karnına birkaç tane sert yumruklar vurmuştu.
"Ulan puşt o çeneni kapatsana ben kaçırıldım benden daha çok dayak yedin!"
"Ey gerizekalı Ferzan, hani seni seviyor ya onun için sana vurmuyor olmasın? Ey Rab yaratıyorsun bari takip ettir, benim bu salaklarla aynı ortamda ne işim varya?"
"Kes lan salak herif!"
"Hoşt!"
"Renas!"
"Tamam be, bu arada omzun tekrar kanamaya başladı. Kız Raşidee hadi pansuman yap Ferzan'ı etkilersin belki ha?"
Renas gür bi kahkaha atarken Ferzan burnundan soluyordu resmen!
"Bana Raşide demekten vazgeç adım Meltem!"
"Hoşt be sümsük küçükken adın Raşide'ydi de adını şimdi mi kabul etmiyorsun?"
"Seni ilgilendirmez kes sesini artık!"
"La beni bırak adam ölüyor."
Ferzan kan kaybından her an sandalyeden düşecek gibi görünüyordu.
"Ferzan! Çabuk malzeme getirin!"
"Adam ölüyor hanımefendi pansuman yapmakla etkilemekle uğraşıyor!"
"Kes lan sen yavşak!"
"Terbiyesiz, canım karım bi kere bile hakaret etmezdi. Nerde karım gibi kibar naif kadınlar?"
"Lan sana da karına da!"
"Karım hakkında düzgün konuş Raşide, affetmem!"
"Kapatın şunun ağzını!"
Meltem'in emriyle korumalar Renas'ın ağzını kapatmaya çalışırken Renas izin vermeyip yapamamıştı.
"Ölecek dağ gibi adam, bari çocuğunu göreydi!"
Renas bağıra bağıra yakınırken Meltem ise delirecek gibiydi.
Yaptığı oyunlar Ferzan'ı nezarethaneye attırmıştı. Gerçekler ortaya çıkıp çıkacağı sırada ise kaçırmıştı. Ama Renas'ta hapis olayını öğrenip yanına gidince ve duruma şahit olunca mecbur korumalar onu da yakalayıp getirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMALIĞA DİRENİŞ {TAMAMLANDI}
Teen FictionKUMA KİTABI DEĞİLDİR Yazım hatalarım fazla ama burda düzenleme olmayacak. Lütfen bu kitabımı hatalarıyla kabul edin. Diğerlerinde özen gösteriyorum sonsuz ❤ "" KUMALIĞA DİRENİŞ ADLI İLK VE TEK KİTAPTIR "" "" KURGUNUN (Ç)ALINMASI DURUMUNDA ŞİKAYET ED...