11.Bölüm

2.3K 227 598
                                    

Keyifli okumalar

Ay erken geleyim dedim, sınır dolmamasına rağmen..

Gerçekten yoruluyorum iki kitaba bölüm, taslakta kurgularım var ve yks öğrencisiyim lütfen sizlerde bunları göze alarak emeğim için oy ve yorum yapsanız

Destek verenlere şimdiden teşekürler 🌸

Yazardan.

Almira hem çok sinirliydi hem şaşkındı. Bebeğinin yaşadığını Ferzan'nın bilmesini yadırgıyordu. Bir yandan da sinirliydi çünkü Ferzan'nın boşanmak istemiyorum demesiyle mahkeme ertelenmişti.

Herkes kenarda dururken onlarda bahçenin en uzak yerine geçmişlerdi.

"Boşanmayı kabul etmiştin. Neden şimdi vazgeçtin?"

"Seni seviyorum çünkü. Bebeğimizin yanında olmak istiyorum."

"Benden her şeyi gizleyerek, yalanlar söyleyerek mi?"

"Özür dilerim binlerce kez babanı yeni öğrendim, b-bebeğimiz ise dayanamazdın berbat bir haldeydin dayanamazdın bu acıya güzelim.."

"Ferzan çok yoruldum.."

"Biliyorum, görüyorum güzelim. Söz veriyorum hep yanında sana destek olucam aramızda hiçbir zaman yalan olmayacak."

"Düşünmek istemiyorum Ferzan yoruluyorum 1 hafta sonra mahkemede görüşürüz."

"Sarılalım mı? Sıkmayacağım, canını da acıtmayacağım. Kokunu çok özledim lütfen.."

Almira sesini çıkarmadığında Ferzan ona doğru ilk adımını atıp kollarını beline sarmıştı.

Başını boynuna koyup sessizce kokusunu içine çekiyordu. Sevdiği kadını çok özlemişti.

Sevdiği kadından bu kadar ayrı kalmaktan nefret etmişti. Aşkı kavuşmasına yetmiyordu..

Almira ondan ayrılıp Zerav'ın yanına gittikten sonra beraber ordan ayrılmıştılar. Ferzan ise şirkete doğru yola koyulmuştu.

&&&&&

"Benim gelinim nerde?!"

"Yav yade yeter artık bağırma."

"Çağır o eşek Ferzan'ı, bana torunumu getirsin!"

"Yade abim yengem olmadan konağa adım atmam dedi nasıl gelecek?"

Elindeki bastonuyla Asaf'ın bacağına vurmasıyla Asaf uzaklaşmıştı.

"Acıyor yade!"

"Bağırma bana edepsiz! Git o abini çağır!"

"Aram gitsin ya ben niye gidiyorum?"

"Aram niye gidiyormuş!?"

"İkiz değiller mi anlarlar birbirlerini, o Ferzan abiyi ikna edip getirir."

"Kes lan sesini yavşak! Defol git benim rahatımı niye bozuyorsun?"

"Abi ya."

"Ben odaya gidiyorum Asaf efendi, geldiğimde hele onları getirmiş olma seni sürgün ederim ona göre!"

Yade Piroz sinirle merdivenleri çıkarken Asaf hayal kırıklığıyla ardından öylece kalmıştı.

"Kabak niye hep benim başıma patlıyor ya?"

"Salak olduğun içindir."

"Aram abi!"

"Bağrıma lan öküz, bir daha bi işi bana kitlemeye çalış bak o zaman nasıl kafanı kırıyorum!"

KUMALIĞA DİRENİŞ {TAMAMLANDI}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin