Keyifli okumalar
Ey okuyup oy ve yorum yapmayanlar inşallah evde kalırsınız. Serçe parmağınız sehpaya değer.
Banyoda şarkı söylerken herkese yakalanın emi.Not: Satır arası olmayan, ve nokta kabul etmiyorum
Yazardan.
"Edep kalmadı bu gençlerde!"
Yade Pîroz sedire otururken hâlâ Ferzan ve Almira'ya sitem ediyordu. Almira utancından Ferzan'ın arkasına saklanıp gizlensede laf yemekten kaçamıyordu.
"Yade gözünü seveyim artık sus."
"E utanmaz arsız hakimin dediklerini unuttun mu hemen?"
Ferzan aklına gelen sözlerle alayla sırırmıştı.
"Beyefendi az edep ne yaptığınızı sanıyorsunuz siz, karınız sizi boşamaktan vazgeçti diye sizin öpüşmenize şahit olmak zorunda mıyım ben ayıp ayıp utanın biraz yahu!"
"Zar zor kavuştum karıma hakim bey izin verin."
"Edepsiz misin sen evladım? Ne bu doyumsuzluk?"
"Kusura bakmayın."
"Yav yade tamam anladım kusura bakma yeter artık bence."
"Höşş kure kere edepsiz herif!"
"Kızım evine hoş geldin."
"Hoş buldum dayı."
Almira herkesle sarıldıktan sonra çekine çekine yadesinin yanına yaklaşmıştı. Her an baston yiyebilirdi!
"Yade."
"Ne var edepsizin karısı?"
"Sarılayım mı sana?"
"Bebeklerin hatrına hadi gel."
Almira mutlulukla ilk yadesinin elini öpüp sonra ona sarılmıştı. Yade pîroz ona sıkı sıkı sarılırken Ferzan yanlarına gelince diğer eliyle hızla bastonu alıp bacaklarına yapıştırmıştı!
"Yade! Napıyorsun ya?"
"Sen bi git edepsiz!"
"Karımı ver o zaman."
Herkes Ferzan'ın bu sözüne gülerken yade Pîroz bir kez daha vurmak istesede Ferzan bu sefer kendini korumuştu.
"Doğru dürüst bebek sevinci yapamadık zaten herkese duyurulsun kurbanları kesin, artık mutluyuz."
"Ben çoktan emri verdim yadeciğim yarın kurbanlar kesiliyor, şimdiden tüm Rıha baba olacağımı duydu."
"Veyy edepsize bak işin bu bir de madalya mı takayım sana? Baba oldun bi zahmet."
"Tamam yade, karımı alabilir miyim?"
"Al bakalım edepsiz."
Ferzan hızla karısının elinden tutup merdivenlere yönelmişti. Yavaş ama hızlı adımlarla ilerliyorlardı.
Odalarına gelince kapılarını kapatıp karısını yatağa oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUMALIĞA DİRENİŞ {TAMAMLANDI}
Teen FictionKUMA KİTABI DEĞİLDİR Yazım hatalarım fazla ama burda düzenleme olmayacak. Lütfen bu kitabımı hatalarıyla kabul edin. Diğerlerinde özen gösteriyorum sonsuz ❤ "" KUMALIĞA DİRENİŞ ADLI İLK VE TEK KİTAPTIR "" "" KURGUNUN (Ç)ALINMASI DURUMUNDA ŞİKAYET ED...