red hot chili peppers - wet sand
🎸
***
Park Chanyeol bu kasabaya geleli birkaç hafta olmuştu, geldiğinden beri ablasının evinden en fazla markete gitmek için çıkmıştı, sürekli evdeydi ve bu işten sıkılmaya başlamıştı. Şehri, annesini ve babasını bıraktığı için gram pişman değildi, aynı zamanda okulunu falan da özlemeyecekti, aynı zamanda bir de keman hocasını da. Yine de şu anda yanına bir arkadaş fena olmazdı.
Yeni evinin odasından dışarıyı izlemişti günlerce, camdan kasabayı tanımaya çalışıyor, şarkı açıyor, bazen şarkı yazmaya çalışıyor ve bazen de kafasındaki melodiyi gitarıyla çalmaya çalışıyordu. Ablası işten gelince yapacak bir şeyler buluyorlardı, ablasını seviyordu.
Park Yoora kardeşinin on sekiz olduğunda evden kaçacağını fikrini oldu bitti şaka sanardı ama kardeşi on sekiz olduğu gece kapısında dikilince hiç de şaka yapmadığını sonunda anlayabilmişti, Chanyeol onun yalnızlığına neşe katmıştı, o da kardeşini seviyordu ve onun canının sıkıntısını kimin gidereceğini çok iyi biliyordu. Haftalarca kardeşinin canının sıkıntısını geçirecek kişiyi bekledi, yani yan evde yaşayan komşusu Kim Jongdae'yi.
Jongdae abisinin yanına şehre gitmişti birkaç haftalığına, geldiğinde kapısının önünde buraya az bir süre önce taşınmış olan Yoora ablasını -bazen kendisine zorla Yoora öğretmenim dedirtiyordu- görmeyi hiç hiç beklemiyordu, üstelik yanında da kocaman pamuk şeker bir çocuk vardı.
Yoora yanında utana sıkıla duran Chanyeol'ü o akşam Jongdae'ye tanıtmıştı, etrafındaki en dışa dönük çocuk olarak Jongdae'yi görmüştü ve Chanyeol'le iyi anlaşacaklarını ummuştu, haksız da değildi.
Jongdae o akşam yorgunluktan öldüğü için Chanyeol'ün ismini öğrenmekten başka bir şey yapmadı, ertesi gün sabahın köründe kalkıp Park kardeşlerin evlerinin önünde dikildi ve Chanyeol'ü dışarı çıkardı. Zorla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayal hırsızı // chanbaek
Hayran Kurgupark chanyeol o gece festivalde herkesi kendine hayran bırakırken şarkının orta yerinde yaptığı şeyle bu sefer de herkesin ağzını açık bıraktı. sahnede yeşil gözlerini ve siyah saçlarının arasındaki alevleri seviyorum diyerek adeta haykırdı ve şarkı...