Dilimlediğim et parçalarını tencereye atıp ellerimi, belime sardığım önlüğüme sürttüm. Ocak çok sıcaktı, terlemiştim. Anlıma yapışan saçlarımı kolumla geriye attım. Ocağın altını biraz daha açıp geri çekildim. Duvardaki saate baktığımda yarım saate yakın bir sürede burada olacağını düşünüyordum. Genellikle bu saatte gelirdi zaten.
Tezgahın üzerindeki salatayı masanın ortasına koydum, belimdeki önlüğü çözüp ellerimi yıkadım. Mutfaktan çıkıp odamıza gittim, kıyafet dolabından diz kapaklarıma kadar gelen siyah şortumu aldım; üzerine de bana büyük gelen beyaz tişörtümü aldım. Banyoya gitmeden önce odanın ışığını açıp banyo kapısını kapattım. Kilitleyip giyeceğim kıyafetleri çamaşır dolabının üzerine bıraktım. Üzerimdeki tişörtü ve şortu ardından iç çamaşırımı çıkartıp duşakabinin içine girdim, kapısını kapatıp sıcak suyun bedenime değmesine izin verdim. Bebek şampuanımı elime sıkıp başıma sürdüm. Bebek şampuanı kullanıyordum çünkü saçlarımı daha yumuşak, güzel kokulu yapıyordu. Hem Hoseok da seviyordu.
Saçlarımı iyice köpürttüm, saç diplerime masaj yapıp kafamdaki köpüğü duruladım. Karamel kokan duş jelimi boynumdan başlayıp omuzlarımdan ve karın bölgeme kadar sürdüm. Kokusu çok hoştu.
Duşumu bitirdiğimde kabinden çıktım. Havluyla kurulanyıp iç çamaşırımı daha sonra kıyafetlerimi giydim. Küçük bir havlu alıp omuzlarıma yerleştirdim. Banyoyu temizleyip çıktım. Omuzumdaki havluyu saçlarıma kurutmak için sürtmeye başladım. Yatağıma oturduğumda kapıdan anahtar sesini duydum. Sanırım Hoseok gelmişti. Odamıza doğru gelmeye başladığında gömleğinin kollarını katladığını gördüm. Üzerindeki siyah gömlek ve siyah pantolonu dardı. Vicut hatlarını gösteriyordu. Anlına düşmüş saçlarını eliyle geriye doğru savurdu. Kol saatini çıkarıp komodinin üzerine koyduğunda:
"Acıktın mı? Yemek yaptım." Dedim.
"Aç değilim."
"Yemek yedin mi?"
Başını olumlu salladığında kaşlarımı çattım. Ben uğraşıp ona yemek yapmıştım zaten neden böyle yapıyordu ki?
"Ben yapmıştım Hoseok, bunun bilincinde olmalıydın."
Gömleğinin düğmelerini açmaya başladığında bana cevap verdi:
"Biliyorum Yoongi."
Ve bildiği halde yemek yiyip gelmişti. Kötü mi yapıyordum yemeklerimi? Beğenmiyor muydu? Saçlarımdaki havluyu aldım kucağıma koydum. Saniyelik ona baktım. Gömleğini çıkarmış yatağın üzerine koymuştu. Gerilip sırtını kütletti, dolaba yönelip pijamalarını çıkarttı.
"Eskiden evde yemek yemek için daha erken gelirdin hatta bazen birlikte bile yapardık. Şimdi ne değişti?"
Derin bir soluk çekti içine. Bıkkınlıkla idi, bunu görmüştüm.
"Hiçbir şey, sadece işler daha da yoğunlaştı bu yüzden orada yedim."
"Her gün yapıyorsun Hoseok, sadece bir gün değil."
"Yoongi, lütfen yeter. Kavga çıkartma ben uyuyacağım."
Ayağa kalktım,
"Kavga falan çıkartma gibi bir niyetim yok ben sadece neden böyle olduğunu düşünüyorum. Benden mi kaynaklı? Yemeklerimi beğenmiyor musun?"
Alt pijamasını giyip bana doğru yürümeye başladı. Kalbimin hızı artıyordu, birkaç adım attım ancak arkamda yatak vardı, durdum. Tam önümde durdu.
"Senden kaynaklı değil, yemeklerin de güzel ama iş yerinde yoğunluklar var, artık eskisi gibi eve gelip seninle ilgilenemiyorum," elini yanağıma koydu, yüzüme eğildiğinde gözlerimi kapattım. Başını hafif sola yatırıp dudaklarımı öptü. Geri çekilip hafif bir tebessüm ile,
"Özur dilerim. Ben yatıyorum bebeğim, iyi geceler." Başımı salladığımda yanağımdaki elini çekip arkasını dönüp yatağa doğru ilerledi. Yorganı açıp içine girdiğinde:
"Saçların ıslak, kurutup yat." Dediğinde gülümsedim başımı eğerek. Ne kadar bazen soğuk hallerini beni üzse de beni düşündüğünde çok mutlu oluyordum. Başımı sallayıp odanın ışığını kapattım. Mutfağa girip ocaktaki yemeğimin altını kapattım. Belli ki bu akşam da tek başıma yiyecektim yemeğimi. Tabağımı alıp yiyebileceğim kadarını koydum, masaya oturdum. Yemeğimi yavaş yavaş yemeğe başladım. Karşımdaki boş sandalyeye baktım; uzun süredir boştu.
Aramızda soğukluk yokken eve erken gelip yemek yapmamda yardım ederdi tabii çoğunlukla bana sarılıp yemek yapmamı sabote ederdi. O anları düşününce gülümsedim. Daha bir güzeldi sanki.
Masadan kalktığım gibi tabağımı da aldım. Masayı toplayıp ellerimi yıkadım. Odaya girdiğimde az ışık yayan lambayı açıp pijamalarımı giydim. Küçük lambayı kapatıp yatağa ilerledim. Yorganı kaldırıp içine girdiğimde Hoseok'un üstünü açtığını fark ettim. Yorganı göğsüne kadar çekip kendi alanıma yattım. Başımı hafif ona doğru çevirdiğimde nefes aldıkça inip kalkan göğüsü ön planda oluyordu. Ona sarılarak uyumayı özlemiştim. Ona doğru kayıp kollarımı göğüsü ile karnının ortasında birleştirdim, başımı göğüsüne yasladım. Biraz bana doğru çevridi kendini, kollarını sırtımda yerleştirip ıslak olan saçlarına başını koydu. Kurutmamı istemişti ama ben onun kurutmasını isterdim.
Merhabalar!<3
Güzel bir gün, hayat dilerim. Hoşça kalınnn!!!<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Divorce|Sope
FanfictionBoşanmanın eşiğinde olan Jung ailesi... Çift Yoongi'nin hamile olduğunu öğrenir. Bottom: Yoongi Top: Hoseok <3 1#tophoseok 1#bottomyoongi 1#sobi