10. Bölüm

242 30 21
                                    

Yoongi ilk uyandığında kendisini hastanede bulduğunda ne olduğunu anlayamamıştı. Yanında oturan yabancı adam kalktığını gördüğünde iyi olup olmadığına dair soru sormuştu sonra da onu hasteneye getirdiğinde onunla ilgilenen doktoru çağırmaya gitti. İkisi gelince doktor yüzünde garip bir tavır, Yoongi'ye karşı uzak ve bakışlarında tiksinmeye yakın bir hal vardı.

"Ben niye buradayım?"

"Yolun ortasında bayılmıştın. Hemen buraya getirdim seni. Çok  şükür ki kötü bir durum yok."

Adam doktora döndü.

"Değil mi efendim?"

"Hiç cinsiyet değiştirme operasyonu geçirdiniz mi?" Diye sordu Yoongi'ye bakarak. Yoongi aldığı soru sorusunda şaşırıp kaldı. Ne demek istiyorsunuz diyerek baktı.

"İlk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum. Nasıl desem..."

"Bir sorun mu var?" Yoongi iyiyce tedirginleşmiş, yabancı adam da ondan farksız değildi. İkisi de ne olduğuna dair hiçbir fikri sahip değildi.

"Karın şişliğinizden şüphe duyup sizi ultrasona aldık."

Yoongi kilo aldığını düşünüyordu ve bu yüzden diyete başlayacağını kendisine defalarca kez söylemişti. Şimdi doktorun anlattığı şey onu fazlasıyla utandırıyordu.

"Erkek olmanıza rağmen... Hamilesiniz siz."

Gözleri kocaman açıldı ve yüksek sesle bağırdı: "Ne?!"
Yanındaki adam da bir o kadar şaşkındı. "Bu nasıl olabiliyor bilmiyorum..."

Yoongi içinden defalarca kez kendisine küfürler etti. Yıllardır istediği bu bebek hiç beklemediği ve istemediği bir zamana denk gelmişti. Şu anki durumu aklına geldiğinde gözleri doldu. Ne yapacağına dair hiçbir fikri yoktu. Bebeği aldırmak istiyordu henüz çok geç olmadan.

"Bu bir mucize!" Yanında bağıran adamla sıçradı yerinde. Kızarmış gözlerini adını bilmediği adama çevirdi. "Tanrı'nın bir mucizesi! Çok şanslısın! Eşin de çok şanslı olmalı!"

Alt dudağını ısırdı o bunları söylerken. Tanrı'nın bir mucizesi değildi, lanetiydi.

"Gidebilir miyim ben?" Sesi fazlasıyla alçak ve titrek çıkmıştı.

"Düzenli şekilde doktora görünmelisiniz. Stresli bir hayattan uzak durun aksi taktirde düşük yapma olasılığınız yüksek. Aile hekiminiz ile sık sık görüşün."

"Bebek tehlikede mi yani?!"

Bu adam benden de heyecanlı ve tedirgin dedi içinden. Eğer dün yaşananlar olmasaydı kendisi de böyle mutlu ve heyecanlı olurdu.

"Sizi korkutmak istemem ama evet diyebilirim."

"Duydun mu ne dediğini?" Yoongi'yi omzundan sarsıp doktorun dediklerini tekrar etti.

"Gitmek istiyorum sadece. Teşekkür ederim."

"Bu surat ne? Çocuğun olacak, baba oluyorsun hem de senin karnında. Ama sen neredeyse ağlayacaksın!"

"Mutluyum ben de zaten."

Onu göğsünden ittirip kalkmaya çalıştı. Çıkış işlemlerini halledip hastaneden çıktı. Eve gitmesi gerekiyordu, içinden bir ses bunu diyordu. Arkadaşına gidecekti normalde ama bu da tahmin ettiği gibi ilerlememişti.

"Dur! Bekle biraz!"

Arkasından işittiği yine o adama ait ses ile bıkkın bir nefes verdi. "Ben götürürüm evine, bana güven hamile bir bireye kötülüğüm dokunmaz."

Divorce|SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin