6.Bölüm

239 26 37
                                    

Şöyle ki açıklama yapmam gerektiğini anladım kadınların çocuk doğurabilmesi için regl olması gerekir Yoongi'nin bir çocuk dünyaya getirebilmesi için de (Kİ BU DÜŞÜNCE BENİ ÇILDIRTIYOR😭😭😭) buna ihtiyacı var bu yüzden de regl oluyor💌








Eve geldiğimizde karnım çok kötü ağrıyordu. Önce bunun yediğim çiğ etten olduğunu düşünerek ne varsa kusmuştum. Ancak tuvalette kaldığım süre zarfında bunun çiğ et yüzünden olmadığını anladım. Kalın çoraplar giyip bitki çayı kaynattım kendime. Hoseok'a bir şey belli etmemek için girdiğim odaların kapısını kapatıyordum. Tüm gece ağrıyan ve uyuyamamama sebebim olan karın ağrısı, bel ağrısının sebebini sabaha doğru gelen adetimle anlamıştım. Günlerim yakındı ve ben unutmuştum.

Öğle saatlerindeydim hâlâ ve vakit geçmiyor gibiydi. Alt bedenim üst bedenimden ayrılacaktı sanki. Soğuk soğuk terliyor, sıcak su torbasına sarılmış yatıyordum. Böbreklerim düşecek gibiydi bahsetmek istemiyorum. Midem henüz bulantısını geçirmemişti yemek yiyecek halim de yoktu. Hap falan almak istemiyordum sadece bugünü atlatmak ve yarını daha hafif ağrıyla geçirmek istiyordum. Hoseok'un gelmesine daha vardı evde tek başıma olmaktan nefret ediyorum. Acıdan ağlamak istiyordum ama düşen yalnız birkaç yaştı.

Dün gecenin yorgunluğu vardı üstümde, duş almak istiyordum ama kıpırdayabilecek gibi değildim. Neden ben diğer erkekler gibi değilim, neden normal değilim?

Bu soruyu ilk bir erkekten hoşlandığımda kendime sorup ağlamıştım. Ve daha sonrasında her adet olduğumda. Bu, yaratan tarafından bir mucize olsa da ağrı yüzünden normal olmak isterdim. Ve ayrıca... Bir can dünyaya getirmek ben de çok isterdim. Baba olma duygusunu tatmak... Kulağa çok garip ama güzel geliyordu. Fakat bu düşünceyi ilk Hoseok'a söylediğimde çok soğuk bakmıştı. Sonrasında aramızda buzlar girdi. Belki de bu yüzdendi, o baba olmaktan korkuyordu ya da istemiyordu. Bu konuyu kapattığımda annesi çok kez açtı hatta annesiyle de  görüşmemişti bir süre. Nedenini anlamlandıramıyordum defalarca kez sormuştum ama Hoseok hiçbir zaman cevap vermez, konuyu kapattırıp bir daha da açmama izin vermezdi.

Ağrıdan dört köşe olduğum vakit salondan anahtar sesi işitip ardından kapı sesi evi sardı. Saniyeler ardından odaya girdi. Gözlerini üzerimde çok gezdirmeden dolaba yöneldi.
"Karnın mı ağrıyor?" Diye sordu. Ağlamaklı bir sesle onu onayladım. Göz ucuyla komodinin üzerindeki çikolata paketlerine baktı.

"Bu kadar çok abur cubur yersen sonucu bu olur."

Sesi o kadar umursamazdı ki gözlerim doldu. Bu kadar doluşumdan sonra hüngür hüngür ağlamaya başladım. Bacaklarımı kendime doğru çekip avuç içlerimi gözlerime bastırdım.

"Yoongi noldu, neden ağlıyorsun?"

Hoseok'un bu seferki sesi çok endişeli geliyordu. Kollarını omuzlarımda hissettim.

"Niye ağlıyorsun bebeğim?"

Beni kendisine çekip sarıldı. Rahatlamış gibi hissetsem de tam olarak değildi. Ağlayışım daha da şiddetlendi şimdi.

"Hiçbir şey yapamadım... Özür dilerim Hoseok."

"Önemli değil, bunun için mi ağlıyorsun sen?"

Ellerimi yüzümden indirdi tek eliyle ikisini de tuttu. Diğer elini de yanağıma koyup önce sağ yanağımı sonra sol yanağımı sildi. Sorusuna başımı salladım, onu onaylamadım.

"Noldu güzelim?"

"Karnım çok ağrıyor, adet oldum."

Çok şey vardı. Ona söylemediğim, şu an ağlamama sebep olan çok şey vardı ama o sadece ağrıdan ağladığımı düşünüyordu.

Divorce|SopeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin