Adel: Hemen yanıma gel çok acil söyledim kereme
Ömer: Noldu ya Allah Allah
Adel: Söyledim Ömer söyledim ama herşey daha da kötüye gidiyor.
Ömer: Babanlar yurt dışında onlar gelene kadar herşeyi anlatabilirsin
Adel: Her zaman ki yere gel.
Ömer: Tamamdır.
Siz hiç aile uyelerinizin birbirini aldattığını görüpte aile bölünmesin diye sustunuz mu? Ben yaptım.Ne kadar doğru ne kadar yanlış tartışılır.Hayatım mükemmel falan değil ben mükemmel olmasını sağlamaya çalışıyorum.
-
Ömer: Niye peki?
Adel: Ömer ben ne kadar ugrassam da kerem bana ya çok kızacak ya da birdaha konuşmayacak bile.Neden daha önce söylemedin diyecek konuşmayacak.
Ömer: Öyle düşünme senin elinde olan birşey değil ki bu
Adel: Derin öldü Ömer.Geri gelemeyecekte.
Ömer: Sakin olalım önce
Adel: Ömer bunu sana ilk defa söylüyorum ama benim kardeşim derin'im üveydi.Babama birgün soran olursa iki çocuğu olan zengin aile babası evden işe işten eve giden tiplerden sanacak.
Kerem: Ne
Adel: Bende onu diyorum işte ne bu
Kerem: Daha önce söylemeni beklerdim ama kendince sorunların vardır .
Adel: Kerem ne işin var burda bu saatte antrenmanda olman gerekmiyor mu
Kerem: Okan hoca bugün erken bıraktı bende ilk iş sana geldim onu boşver
Ömer: Ben gidiyorum o zaman
Kerem: Durman hata
Adel: Doğru kerem.
Kerem: Neden yani anlayamıyorum seni
Adel:Derin'in yüzünü kestiler öldü diye bıraktılar.Derin'i hastaneye bıraktılar gazetede öldü diye yazdılar.Derin dayandı birgün başka isimle sarılı yüzle o hastaneden ayrıldı.Ölü olarak.Sende bir kişide takılı kalmışsın diye sorunun var sanıyorsun.
Kerem: Söylediklerine inanıyorum ama artık bunları unutalım. Beraber devam edelim hayatımıza. Biz birbirimizi tamamlıyoruz hayatımızın sonuna kadar da öyle olacak.Sen istersen onca şey yaşa kalbimdeki yerin değişmeyecek.
Adel: Biliyorum.Hislerine de güveniyorum.Bunu geç öğrenmiş olma nedenini az çok anlamışsındır.
-
Kerem: Ee evim beklentinin üstünde mi
Adel: Annen dizdi herşeyi değil mi
Kerem: nereden anladın
Adel: Öyle ben anlarım.
Kerem: Birşey istiyor musun
Adel: Yok kalsın
Kerem: Daha önce böyle aşık oldun mu
Adel: Hayır.
Kerem: İlk defa yaşıyorsun o zaman
Adel: Seninde ilk değil mi
Kerem: Yok bahar vardı
Adel: Yeter ama her iki dakikada bir baharda bahar bu kadar seviyorsan aranızı düzelteyim sende rahatla bende.
Kerem: Yok öyle değil yanlış anladın
Adel: Kerem ne anladığımı bende bilmiyorum takma beni.
-
Televizyonda rastgele benim başrolü olduğum film çıktı.
Kerem: Hayalin oyuncu olmak mıydı
Adel: Hayır.
Kerem: ne olmak isterdin
Adel: Eşin.
(Bir günde yedi sekiz bölüm ezel izleyince kafam artık o yönde çalışır oldu.)