21

351 17 1
                                    

Adel: Hiçbir şey demiyorum gerçekten

Kerem: Ne yapayım Adel kovayım mı abimleri

Adel: Ben alışkın değilim kerem çok baskıda hissediyorum beni de anla lütfen

Kerem: Öyle düşünmeni sağlayacak hiçbir şey yok soru sorarlarsa kendini sıkma alışırsın merak etme

-

Rıdvan: Ne kadar zamandır birliktesiniz?

Kerem: iki,iki buçuk yıl oluyor değil mi adel?

Adel: Evet oluyor.

Rıdvan: Ne zamana kadar sevgili kalacaksınız yok mu evlilik falan

Kerem: Var gibi birşeyler abi

Adel: Düşünmedik aslında

Rıdvan: Nasıl yani ikinizde farklı şey söylüyorsunuz.

Adel: Düşünmedik henüz ama olur mu olur

Kerem: Inşallah Allah nasip ederse o da olur abi

-

Kerem: Bak gördün mü erkenden bitirdik.

Adel: Gördüm kerem gördüm.

Adel"

Keremle ilişkimiz çok iyi hatta harika diyebiliriz.Ömer'de bir kızla tek taraflı aşk yaşıyor.(kızın,ömer'in varlığından haberi bile yok.)Kazımcan'ı da sorarsanız bir aydır falan ömer'in kardeşi şebnem ile çıkıyorlar.Hayat güzel geçiyor ya.Bade'de italya'da müzik öğretmenliği yapıyor.Çoğu arkadaşım evlendi.Ailem'den de aldığım tek haber yeni bir çocukları olduğu.Umrumda da değiller açıkçası.Bu iki yılda elli bölümlük bir dizi ve 2 film çektik.Keremle olan ilişkimizi artık herkes biliyordu.

Kerem"

Son iki yılda herşey değişti.Herşey...

Aileme(abim hariç) adel'e evlilik teklifi edeceğimi söylemiştim.Arada yanlışlıkla ağızlarından kaçırıyorlar ama ne yapalım adel'de bu konularda çok tecrübesiz olduğu için tekte anlamıyor büyük ihtimal.Adel birlikte yaşamayı teklif etti ama ben geri çevirdim.Her ne kadar bunu çok istesem de dinim gereği ve yanlış anlaşılmasını istemediğim için geri çevirmek zorundaydım.Evlendikten sonra olabilir ama şimdi olmazdı yani anlarsınız ya...

12 Temmuz 202(?) bu tarihi unutma!

Adel'in bana özellikle söylediği gün oydu bende o gün teklif etmeyi düşündüm şuan 27 haziran azda olsa vardı işte birkaç gün.Ne derler? Sayılı gün çabuk geçer. Öyleydi yani.

-

Barış: Sen eminsin yani buna?

Kerem: Evet niye öyle dedin ki

Barış: Sen çok kararsız birisin kimseye birşey sormadan yapmazsın genelde

kerem: Devir değişti artık adelden önce haklısın öyleydim ama şimdi neyi istediğimi biliyorum.

Barış: Hadi bakalım o zaman. Yunusa söyledin mi

Kerem: Ayıpsın.

Barış: Biliyorum zaten hep ondan sonra bana söylüyorsun.Yunusta adelin kuması oldu gitgide dikkat et adel seni bırakıp gitmesin

Kerem:Ya barış sus lan keyfimi kaçırma sonra niye kerem ilk söylemedi oluyor.

Barış: tamam la tamam şakadan da anlamıyorsun demek ki. Eee nerde yapacaksın teklifi?

Kerem: Yunus sana anlatır benim erken çıkmam lazım. Burada barış erken gelin ya siz bana lazımsınız

Barış: Hadi be

Kerem: Valla.Ben çıkıyorum orda buluşuruz.

Genelde şey derler.Futbolcuların kafası sadece futbola yatkındır futbol dışında herşeyde tecrübesizdirler derler. Aslında bir bakıma doğru. Ben belki de 9-10 saat aralıksız antrenman yapabilirim ama birisini mutlu edecek birşeye aklım ermez.Şimdi adel'i nasıl mutlu edeceksin diye düşünebiliriz ama ben hanımcıyım kardeşim. Yunusun en sevdiği rengi bilemem belki ama adelin bilmem kaç yıl önce sahiplendiği kedilerin cinsini biliyorum.Hanımcıysan oturup dinleyeceksin kardeşim.Adel'in anlattığı herşey önemlidir benim için.Kim bilir yine beklemediğim bi anda sorarsa aklımda kalır.

Biliyorsun || Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin