Kerem: Adel ben senin için ne ifade ediyorum?
Evet herkes gibi bende şaşırmıştım bir anda
Adel: Kerem ne diyorsun sen
Kerem: Gayette doğru diyorum
Adel: Nereden çıktı bu
Kerem: Cevap yok mu?
Adel: Sorman hata.
Kerem: Adel ben çok anlayamıyorum artık seni,ne istediğini nasıl mutlu olduğunu çözemiyorum.Ve son zamanlarda bana soğuk yapıyorsun.
Adel: Fark etmedim yaptıysam da özür dilerim kaç gündür çok çalışıyoru-
Kerem: Bir sen çalışıyorsun zaten adel.Bu dünyada tek yorulanda sensin,en çok işi olanda sensin.En iyisi sen işinle evlen.
Adel: Kerem?
Kerem: Ne kerem ne? Bıktım artık adel bunu mu sever?Adel olsa şöyle yapardı,Adel olsa böyle yapardı diye düşünmekten baydı.
Adel: Ne istediğini anlamıyorum kerem
Kerem: Üzgünüm ama ben arık seninle ne ciddi ne de herhangi birşey düşünüyorum.Düşünmekte istemiyorum.
Adel: Anlaşıldı kerem ayrılmak istiyorsun iyi de bu kadar dolandırmanın anlamı var mıydı söyle bitirelim.
Kerem: Nasıl yani üzülmedin mi
Adel: Üzüldüm tabii ki böyle düşünmeme kerem.Ama ne yapayım? Karşı taraf seni istemiyorsa tek seçenek ayrılmaktır.Hem ne demişler; "Başka yerde mutluyken mesele değil dönmen." Saygı duyuyorum kerem,sadece saygı.
Kerem: Teşekkür ederim düşüncen için.Son kez benimle ilk tanıştığımız yerin önüne gelir misin? Doğru düzgün vedalaşalım.
Adel: Pekala yoldayım.
Arabada son ses müzik dinliyorken derin'in aramasıyla hemen kapattım ve hoparlöre bağladım.
Bade: Ablacım nasılsın?
Adel: Harikayım sen?
Bade: Uydurma ağlıyorsun.
Adel: Evet doğru.
Bade: Ne oldu abla
Adel: Birşey yok ablacım eve gelince anlatırım sen erken uyu bekleme beni.
Bade: Öyle olsun aşkım görüşürüz.
Adel: Görüşürüz derin'cim
Arabayı park ettim ve avm'nin önündeydim.Elbette tek gelemezdim Ömerle gelmiştim ama o beni kendi arabasıyla takip etmişti.
Adel: Sanırım gerçekten bitti
Ömer: Hayırlısı diyelim adel
Adel: Öyle diyelim hadi
Ömer: Geliyor seninki
Adel: Artık seninki deme
Ömer: Tamam,tamam arabayı köşeye çektim sorun olursa hemen buradayım.
Adel: Sağ ol Ömer seninde hakkın yenmez.
-
Adel: Böyle susup birbirimize mi bakacağız.
Kerem: Evet
Adel: Doğru diyorsun zaten ben kendi memleketime geri döneceğim.
Kerem: Nasıl?
Adel: Derin benim yerime bilet aldı yarın yolcuyum.Artık İstanbulla pek alakam kalmadı. (karşıdaki arabalara odaklanmıştım bir döndüğümde kerem dizinin üzerindeydi.)
Kerem: Nasıl ya bununda mı önemi yok
Adel: Kerem???
Kerem: Evet özür dilerim seni uzdugum için ama ne yapayım barışın fikriydi benim fikrim daha dahianeydi.
Adel: Ee sormayacaksın galiba ben kendime sorayım.-Benimle evlenir misin adel? + Evet EVET EVETTTT
Kerem: Işimi kolaylaştırdın
Adel: Hayır yani kendime ettiğim teklifle yirttigini sanıyorsun değil mi ama hayır sende soracaksın.
Kerem: Pekala eee
Adel: Bu kadar zorlanacağını düşünmemiştim
Kerem: Yok ben daha önce kimseye evlilik teklifi etmedim.
Adel: bende daha önce edilenleri kabul ettim kerem ciddi misin ya riyal mısın
Kerem: Şaka ya evlenir misin?
Adel: Kiminle Leonardo Dicaprio ile mi hadi inşallah.
Kerem: O kim ya o değil benle,biz diyorum.
Adel: Ha sonunda biz diyebildin. EVET kerem kabul ediyorum.
Kerem: Bu kadar kolay olacağını tahmin etmemiştim.
Adel: Öyle mi kerem bey?
Kerem: Şaka ya şaka yaptım özür dilerim canım.
Adel: Aferin böyle ol.
Kerem: Öyle olsun.
-
Barış: Ettin mi?
Kerem: Ya barış yaptığın romantik plana başlayacağım şimdi ha kız az kalsın gidiyordu ağlamaktan gözleri şişmiş bir daha o efsane çılgın fikirlerini bana sunarsan inşallah icardi'den beşlik yersin
Yunus: Ya kanka abartmasan mı alt tarafı evlilikte teklifi ettin bitti işte.
Kerem: Alt tarafı evlilik teklifi mi? Siz hayatınızda sanki 10-15 kere evlilik teklifi ettiniz
Barış: Adriana Lima posterine edilenler sayılıyorsa evet
Yunus: Bas git olum ya belanı bulma.
Barış: Bu arada cevap evet oldu değil mi
Kerem: Sence aksi olsaydı (Allah korusun) burada Kaşım gözüm morarmış ağlıyor olur muydum olmaz mıydım?
Barış: Olurdun. Demek ki evet demiş.