10. Knuffels

836 23 5
                                    

Robbie
Rond zeven uur stap ik in de auto, want ik heb rond acht uur afgesproken bij Milo. We gaan een biertje drinken en ik denk dat we allebei wel weten waar dat op uit draait; seks.

De hele dag heb ik gespendeerd met Jamie. We zijn het centrum van Eindhoven in geweest om te winkelen. Het was erg gezellig, maar mijn avond met Milo spookte wel de hele dag door mijn hoofd. Het lijkt net alsof ik Milo leuker begin te vinden dan Jamie, maar dat kan toch niet zomaar?

Binnen het uur sta ik voor het appartement van Milo. De deur was open, had hij geappt, dus loop ik zo naar binnen. Ik hang mijn jas aan de kapstok en trek mijn schoenen uit. Daarna loop ik naar de woonkamer, waar ik Milo op de bank zie zitten. Hij kijkt om op het moment dat ik de woonkamer binnenstap.

"Hey!" Zegt hij opgewekt. Ik grinnik, hij heeft er duidelijk ook zin in. "Hey, Miel," glimlach ik en ik plof naast hem neer op de bank. Hij trekt zijn wenkbrauwen omhoog. "Kom hier dan," zegt hij verontwaardigd, waarna hij me onvoorzichtig op zijn schoot trekt. Ik moet lachen en ik hou hem aan zijn schouders vast. Ik zit met mijn gezicht naar hem toe, met mijn benen elk aan een kant van zijn schoot.

"Jezus, gast," roep ik lachend. "Ja, dit is toch beter," lacht hij. Ik knik en intussen laat ik mijn ogen over zijn lichaam glijden. Hij draagt zijn gele joggingbroek samen met een simpel wit t-shirt. Zijn haar zit warrig en het is nog vochtig. "Ja, lijkt het wat?" Grinnikt hij. Betrapt kijk ik hem aan, waarna ik een kritisch gezicht trek. "Nou," begin ik, maar ik word afgekapt. "Speciaal voor jou wil ik ook wel-" Hij pauzeert zijn zin en hij trekt snel zijn t-shirt uit, "is dit beter, mode inspecteur?" Weer kijk ik bedenkelijk, waarna ik knik. "Mooi zo," glimlacht hij. Zijn handen glijden onder mijn blauwe t-shirt. "Ik denk dat ik jou ook mooier vind als deze uit is," zegt hij bedenkelijk, "zullen we dat eens proberen?" Ik kan alleen maar knikken. Meteen heeft hij mij onder de duim, terwijl ik nog geen tien minuten binnen ben.

Zijn handen glijden verder omhoog, terwijl hij mijn shirt meetrekt. Ik doe mijn armen braaf omhoog, zodat hij het shirt over mijn hoofd kan trekken, waarna hij het op de vloer gooit. Verontwaardigd kijk ik hem aan. "Die was duur hé," zeg ik met een lach op mijn gezicht. Hij haalt zijn schouders op. "Je mag zo eentje van mij aan." "Nog beter," glimlach ik.

"Ik vind jou ook mooier zo," glimlacht hij, terwijl zijn ogen mijn lichaam scannen. "Wil jij geen joggingbroek aan, baby?" Mijn wangen worden wat roder bij het horen van mijn koosnaam. Hij gebruikt deze steeds vaker en ik vind het alles behalve erg. Misschien moet ik ook een keer wat originelers bedenken, in plaats van hem steeds Miel te noemen. "Als dat kan?" Antwoord ik vragend. "Tuurlijk," zegt hij, "als je van mijn schoot af gaat, dan pak ik er een voor je." Ik sta op, waardoor hij ook kan opstaan en naar de slaapkamer loopt. Ietwat ongemakkelijk loop ik achter hem aan. "Deze goed?" Hij houdt een wit met grijze joggingbroek omhoog. "Ja, prima toch?" Zeg ik en ik begin mijn spijkerbroek uit te trekken. Zijn ogen branden op mijn lichaam, maar dat kan me niks schelen. Ik pak zijn joggingbroek en ik trek het aan. Het is iets te groot, mede door ons lengteverschil, maar verder zit het prima.

"Wilde je nog een biertje?" Vraagt Milo. Ik haal mijn schouders op. "Ik vind alles best." "Oke, biertje dus," lacht hij. Zijn handen voel ik net iets onder mijn billen. "Spring eens," zegt hij op een serieuze toon. Ik doe precies wat hij zegt. Hij tilt me omhoog. Snel sla ik mijn armen om zijn schouders heen, om te voorkomen dat ik achterover val, en ik klem mijn benen om zijn middel. Hij loopt met mij in zijn armen naar de keuken, waar hij me op het aanrecht neerzet. Hij opent vervolgens de koelkast, om er twee biertjes uit te halen. Ik kijk hem verrast aan als ik een blauw logo op het flesje zie staan.

"Sinds wanneer heb jij Bavaria in huis?" Nonchalant haalt hij zijn schouders op. "Misschien speciaal voor je in huis gehaald," mompelt hij. Mijn glimlach verbreedt zich en ik trek hem dichter naar me toe. Mijn benen sla ik om zijn middel heen, zodat hij niet weg kan, en met mijn hand forceer ik oogcontact. "Schattig hoor, lieverd," fluister ik. Hij probeert zijn emoties binnen te houden, maar het lukt hem niet echt. Zijn wangen kleuren rood en langzaamaan wordt het voor hem steeds lastiger om zijn glimlach in te houden.

"Kutzooi," lacht hij, als hij zijn masker laat vallen. "Word je verlegen van me, lieverd?" Grijns ik. "Ik, uh. Fuck, man," stamelt hij lachend.

Hij slaat zijn armen om me heen en hij komt dicht tegen me aanstaan. "Vind je het erg om gewoon een avondje te knuffelen?" Mompelt hij, met zijn hoofd nog op mijn borst. "Tuurlijk," antwoord ik, "gaat alles goed?" Ik voel hem knikken. Gelukkig. "Ik heb ineens een dikke inkakker, dus niet veel zin in seks," legt hij uit. Ik knik begrijpend. "Bed of bank?" Vraag ik hem. "Bed?" Vragend kijkt hij op van mijn borst. Ik knik goedkeurend. "Wat jij wilt, lieverd." Hij trekt terug, waardoor ik kan gaan staan en met beide biertjes richting de slaapkamer kan lopen. Milo achtervolgt me zo te horen. Hij kruipt meteen in bed. Zijn rug leunt tegen het hoofdbord aan, zodat hij rechtop zit. Ik geef hem zijn biertje aan en ik kruip naast hem. Meteen nestelt hij zich tegen me aan. Zijn benen legt hij op mijn schoot en zijn hoofd rust hij op mijn schouder. Ik sla mijn rechterarm om hem heen, zodat ik zachtjes zijn schouder kan strelen.

Ineens vraag ik me af wat ik eigenlijk aan het doen ben. Een paar dagen geleden vertelde ik Milo dat ik geen gevoelens voor hem had, maar nu ga ik wel vrijwillig de hele avond doen alsof we een koppel zijn. Ondanks dat ik weet dat dit hartstikke fout is, voelt het niet zo. Bij Jamie kan ik alleen maar aan Milo denken, terwijl zij bij Milo amper door mijn hoofd gaat.

Ik kan gewoon geen gevoelens ontwikkelen voor Milo, maar ergens heb ik het idee dat het al te laat is. Hij charmeert me met zijn opmerkingen, zijn aanrakingen geven me vlinders en als ik naar hem kijk, zie ik alleen maar schoonheid. Het doet me denken aan vijf jaar geleden, toen Jamie en ik elkaar leerden kennen.

Milo heeft me in zijn greep sinds die nacht in Vegas, maar ik weet ook dat dit hoogtepunt vanzelf een dieptepunt wordt.

Harten twee | MibbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu